Miten saan seksisuhdemieheni rakastumaan minuun?
Minulla on kehittynyt tunteita. Paljon. Haluan tästä enemmän.
Kommentit (46)
Jos et halua pilata, niin älä painosta. Kerro sen sijaan itsestäsi avoimesti, mitä tulevaisuudensuunnitelmia sinulla on jne. ja kysele miehen vastaavista. Eli tutustutte. Ja silloin tunteet herää, jos on herääkseen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:56"]
Et mitenkään. Aloitit suhteen ihan väärästä päästä.
[/quote]
Tämä. Panot ja vaimomatsku on aina erikseen.
[/quote]
Idiootit, monet parisuhteet on alkaneet jopa yhden illan jutuista :D Toki ehkä vaikea ymmärtää kaikille antiikkisille, +30-vuotiaille.
[/quote]
Mitä ihmettä. Minä ja mieheni ollaan +40 ja meidän suhde alkoi yhdenillan jutusta 17 vuotta sitten. Tietysti ymmärrän että sama voi sattua jollekin toisellekin pariskunnalle, jopa nykypäivänä ;)
-Ohis
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:56"]Et mitenkään. Aloitit suhteen ihan väärästä päästä.
[/quote]
Oikeassa elämässä moni avioliittoon johtanut suhde on alkanut yhdessä vietetystä yöstä. Seksisuhteessakin miehellekin kehittyy helposti tunteita.
Sanot vaan suoraan kasvotusten että sä oot ihastunut ja haluat enemmän. Miehellä on oikeus tietää ja tehdä sen myötä päätös siitä haluaako jatkaa ja laajentaa seksisuhteen seurusteluksi. Jos mies sanoo ettei halua seurustella mutta haluaa jatkaa seksisuhdetta, mieti vakavasti tahdotko että sydämesi särkyy. Koska sitten se on sitä että sä annat aina kun mies vaan vinkkaa ja joka kerta toivot että nytkö se rakastuisi. Kokemuksesta voin sanoa että siinä menee nuoren naisen arvokasta aikaa turhan odottamiseen ja lopputuloksena on vaan heikko itsetunto kun on roikkunut miehessä liian kauan ilman vastarakkautta tai oikeaa parisuhdetta.
Kuitenkin miestä häiritsee, jos on epäilys, että minulla on joku toinen. Tällainen tilanne tuli vastaan.
Pitääkö suhteen alkaa aina samalla tavalla? Varovasti? Hän on kysellyt tapojani ja tottumuksiani, mikä toisaalta kertoo kiinnostuksesta, toisaalta hän pitää tiukasti kiinni yksin olemisen oikeudestaan. On oikeasti yksin silloin.
En haluaisi pilata tätä :(
Ap