Miten saan seksisuhdemieheni rakastumaan minuun?
Minulla on kehittynyt tunteita. Paljon. Haluan tästä enemmän.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:26"]Vaikee sanoa mutta jos mies ei ole varattu ja olette tunteneet pari kuukautta niin suosittelisin suoraa puhetta... Silloin ei jäisi epäselvyyksiä tulevasta ja sinäkin voisit jatkaa tavalla tai toisella tietoisesti eteenpäin
[/quote]
Joka tapauksessa en halua menettää häntä. Jatkaisin sitten näin, jos en muuta saa. Pelkään vain että minuun sattuu. Että mies rakastuu johonkin toiseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:28"]No miten se seksisuhde käytännössä menee? Jos pelkkä pano ja lähdetään, niin unohda koko juttu. Jos taas vietetätte viikonloppuja yhdessä, niin voi ihan hyvin puhua seurusteluun siirtymisestä. Tavallaan tuo kuitenkin jo muistutta seurustelua. Itse olen lopettanut tuollaiset seurustelu seksi suhteet, kun se ei ole tuntunut järkevältä ilman oikeaa seurustelua. Olisin saattanut jatkaa, jos nainen olisi osittanut kiinnostusta.
[/quote]
Ollaan nähty ensin baarissa, sitten vietetty yö ja syöty aamiainen yhdessä. Mies on käynyt luonani kahvilla kerran. Minä olen tehnyt iltavierailun hänen luokseen. Juteltu ja ollut seksiä. Juotu viiniä. Joka kerta vähintään muutaman tunnin tapaaminen. Ei tavata kovin usein, koska mies on kiireinen. Ei hän ole aina tullut luokseni yöksi, kun olen pyytänyt.
Ap
No en usko että' haluaa seurustella. Unohda koko mies. Seksisuhde ei toimi jos tunteet tulee peliin, veikkaanpa ettei miehellä ole kiinnostusta vakavempaan.
Me pussaillaan paljon ja mies silittelee minua ja makaa joskus sylissäni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:41"]
Me pussaillaan paljon ja mies silittelee minua ja makaa joskus sylissäni. Ap
[/quote]
No eikö seksiin kuulu kaikki tuollainen hellyyskin välillä..
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:41"]
Me pussaillaan paljon ja mies silittelee minua ja makaa joskus sylissäni. Ap
[/quote]
No eikö seksiin kuulu kaikki tuollainen hellyyskin välillä..
[/quote]
Siis "seksin ulkopuolella". Mutta eihän se välttämättä mitään tarkoita.
Ap
Et mitenkään. Aloitit suhteen ihan väärästä päästä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 02:56"]
[/quote]
Tämä. Panot ja vaimomatsku on aina erikseen.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 03:07"]
[/quote]
[/quote]
Idiootit, monet parisuhteet on alkaneet jopa yhden illan jutuista :D Toki ehkä vaikea ymmärtää kaikille antiikkisille, +30-vuotiaille.
Ääh paha tilanne, rakkautta kun ei voi pakottaa :/
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 08:16"]
[/quote]
[/quote]
Idiootit, monet parisuhteet on alkaneet jopa yhden illan jutuista :D Toki ehkä vaikea ymmärtää kaikille antiikkisille, +30-vuotiaille.
[/quote]
Jaah, oma parisuhteeni alkoi 20 vuotta sitten yhden illan jutusta. Terv. antiikkinen 40-vuotias
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 08:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaah, oma parisuhteeni alkoi 20 vuotta sitten yhden illan jutusta. Terv. antiikkinen 40-vuotias
[/quote]
Anyway, tuollaiset keissit ei ole harvinaisia ja aloittajaa turha morkata tehneensä virheen.
Kaikille antiikkisille +30v???? Oon 31 ja mun ja mieheni suhde on alkanu yhdenillanjutusta 13v sitten. Kyllä niitä on kuule harrastettu ennenkin. Ei oo mikään uusi keksintö.
Aplle toivotan onnea.
Olet antanut ymmärtää ja ymmärtänyt antaa, joten jatkakaa noin. Ei mitään painostusta tai loppuu tuokin.
Kyllä se panomiehesi joskus käytää naisen johon rakastuu. Sulta haluaa vain pillua, valitettavasti. Kyllä se sen sitten joku päivä ymmärrät
Ota mallia siitä leffasta, Failure to launch, ja järjestä erilaisia tilaisuuksia, joissa mies saa loistaa (hän saa lohduttaa sinua, opettaa sinulle jonkin uuden taidon jne.). Kysy hänen mielipidettään johonkkn tärkeään asiaan ja sitten tee hänen neuvonsa mukaan. Kuuntele miestä, kysele häneltä asioita ja ole kiinnostunut. Älä kerjää häntä luoksesi, vaan odota että hän pyytää sinua. Älä suostu kaikkeen ja ole likan helppo nakki, vaan anna vähän haastetta. Keksi omaakin tekemistä, vaikka lomamatka tms.
Jos et oo sitä panemalla onnistunut koukuttaan niin se on mahdotonta. Kukka on katsottu, pullo korkattu. Case closed.
Kuinka usein saat seksiä nyt? Vaihtaisitko suhteen avioliittoon, jossa mies panee vain säälistä kun tarpeeksi ruikuttaa?
Minkä ikäinen olet