Miten saan seksisuhdemieheni rakastumaan minuun?
Minulla on kehittynyt tunteita. Paljon. Haluan tästä enemmän.
Kommentit (46)
Ei onnistu enää. Jos mies ei muutamissa viikoissa jo ole syvästi ihastunut seksisuhteen aikana, niin ei se ihastukaan.
Jos mies vain ei näytä tunteitaan sinulla on toivoa. Suurin osa parisuhteista alkaa sänkyyn hyppäämällä. Itse asiassa voisi sanoa, että melkein kaikki.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:22"]
Ei onnistu enää. Jos mies ei muutamissa viikoissa jo ole syvästi ihastunut seksisuhteen aikana, niin ei se ihastukaan.
Jos mies vain ei näytä tunteitaan sinulla on toivoa. Suurin osa parisuhteista alkaa sänkyyn hyppäämällä. Itse asiassa voisi sanoa, että melkein kaikki.
[/quote]
Minä en muuten ole niitä ihmisiä, jotka haluaisivat seksiä ennen parisuhdetta, joten valitettavan hyvin tiedän, kuinka on jopa mahdotonta sitoutua ennen seksiä.
Etpä saa millää rakastumaan, se olisi tapahtunut jo jos olisi ollut tullakseen :) Itse rakastuin pelkkään panoon aikoinaan ja nyt 5v yhdessä M34
Kysyin miesnäkökulmaa. Ensi kerralla kun hän ehdottaa tapaamista, sanot ysyävällisesti ettei käy. Jätät miettimään hetkeksi eli et ole aina saatavilla ja helppo nakki. Hänen täytyy tuntea kaipaavansa sua, alkaa miettiä mitä mahdat tehdä ja kenen kanssa. Seuraavalla kerralla kun ottaa yhteyttä, ehdotat tapaamista esim kahvilaan. Jokp hän huomaa tykkäävänsä susta muutenkin tai jos ei, niin ei ole mitään tehtävissä.
Toi on kuulemma ainoa keino, jolla voi onnistua.
Hankkiudu raskaaksi niin miehen on pakko alkaa parisuhteeseen kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:25"]
Kuitenkin miestä häiritsee, jos on epäilys, että minulla on joku toinen. Tällainen tilanne tuli vastaan. Pitääkö suhteen alkaa aina samalla tavalla? Varovasti? Hän on kysellyt tapojani ja tottumuksiani, mikä toisaalta kertoo kiinnostuksesta, toisaalta hän pitää tiukasti kiinni yksin olemisen oikeudestaan. On oikeasti yksin silloin. En haluaisi pilata tätä :( Ap
[/quote]
Miehet keskimäärin ovat naisia mustasukkaisempia seksuaalisesti naisesta, vaikkei tunnesidettä olisi.
Suoraan sanottuna en usko vakavaan suhteeseen kertomasi perusteella, koska mies vaikuttaa vastahakoiselta. Nythän tilanne on se, että sinä kiltisti otat ihan mitä vaan vastaan, olet kuin koiranpentu joka kerjää huomiota. Mies on varmasti aistinut tilanteen ja tietää, että hän saa sinulta juuri sen verran seksiä, hellyyttä ja muuta mitä sattuu haluamaan, eikä hänen tarvitse antaa vastineeksi mitään jos ei halua. Kovin herkästi hän ei siis lähde muuttamaan itselleen suotuisaa tilannetta.
Sinuna varmaan alkaisin ihan ohimennen ehdottamaan jotain muutakin tekemistä kuin mitä nyt olette tehneet, esimerkiksi että hei, ajattelin kattoa tän leffan lauantaina, haluatko tulla katsomaan? Tai kysy, onko se ja se ravintola miehen kodin lähellä hyvä. Voit johdatella siitä sitten että ai, täytyypä kokeilla joskus tai suoraan ehdottaa, että mentäiskö yhdessä syömään. Jos nämä ehdotukset menevät läpi, voitte alkaa vähitellen tapailemaan muissakin merkeissä. Jos mies välttelee eikä innostu, anna olla.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:45"]
Suoraan sanottuna en usko vakavaan suhteeseen kertomasi perusteella, koska mies vaikuttaa vastahakoiselta. Nythän tilanne on se, että sinä kiltisti otat ihan mitä vaan vastaan, olet kuin koiranpentu joka kerjää huomiota. Mies on varmasti aistinut tilanteen ja tietää, että hän saa sinulta juuri sen verran seksiä, hellyyttä ja muuta mitä sattuu haluamaan, eikä hänen tarvitse antaa vastineeksi mitään jos ei halua. Kovin herkästi hän ei siis lähde muuttamaan itselleen suotuisaa tilannetta. Sinuna varmaan alkaisin ihan ohimennen ehdottamaan jotain muutakin tekemistä kuin mitä nyt olette tehneet, esimerkiksi että hei, ajattelin kattoa tän leffan lauantaina, haluatko tulla katsomaan? Tai kysy, onko se ja se ravintola miehen kodin lähellä hyvä. Voit johdatella siitä sitten että ai, täytyypä kokeilla joskus tai suoraan ehdottaa, että mentäiskö yhdessä syömään. Jos nämä ehdotukset menevät läpi, voitte alkaa vähitellen tapailemaan muissakin merkeissä. Jos mies välttelee eikä innostu, anna olla.
[/quote]
Tässä oli fiksua puhetta. Jos noilla ei onnistu kannattaa unohtaa koko juttu.M33
Ei siihen mitään vippaskonsteja ole.
Kerro suoraan tunteistasi... Tilanne on tietysti hieman hankala jos kumppanisi on niin sanotusti varattu
Sanomalla suoraan. Jos hänellä ei oo tunteita, seksisuhde on ohi.
Kuulostaako jo toivottomalta: lähetin viestin, että tykkään susta. Mies vastasi: oot säkin jees. On hän aiemmin sanonut että tykkää. Ollaan tapailtu pari kuukautta. Tapaamiset on seksin merkeissä, mutta mies haluaa, että jään silloin yöksi. Ja pidetään yhteyttä joka päivä. Voiko tämä vielä kehittyä vai onko jo selvää, että minä en riitä hänelle? Teenkö tunteeni paremmin selväksi vai annanko tilaa, etten tukahduta?
Ei miehet helpolla tukahdu... Kerrot asian suoraa ja jos ei vastakaikua tule niin tyydyt satunnaiseen sexiin... Tai koitat unohtaa
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:14"]Kerro suoraan tunteistasi... Tilanne on tietysti hieman hankala jos kumppanisi on niin sanotusti varattu
[/quote]
Ei ole varattu. Minusta tuntuu, että hän ei ole valmis kuulemaan suoria tunnustuksia. Hän sanoo aina että hän elää yksin mutta on nyt alkanut puhua siitä, jos joskus on suhteessa. Ei ala siihen heppoisin perustein kuulemma. Kuinkahan minulle käy tässä.
Ap
Vaikee sanoa mutta jos mies ei ole varattu ja olette tunteneet pari kuukautta niin suosittelisin suoraa puhetta... Silloin ei jäisi epäselvyyksiä tulevasta ja sinäkin voisit jatkaa tavalla tai toisella tietoisesti eteenpäin
No miten se seksisuhde käytännössä menee? Jos pelkkä pano ja lähdetään, niin unohda koko juttu. Jos taas vietetätte viikonloppuja yhdessä, niin voi ihan hyvin puhua seurusteluun siirtymisestä. Tavallaan tuo kuitenkin jo muistutta seurustelua. Itse olen lopettanut tuollaiset seurustelu seksi suhteet, kun se ei ole tuntunut järkevältä ilman oikeaa seurustelua. Olisin saattanut jatkaa, jos nainen olisi osittanut kiinnostusta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:25"]
Kuitenkin miestä häiritsee, jos on epäilys, että minulla on joku toinen.
[/quote]
Tuo nyt ei todista mitään. Mustasukkaisuus on primitiivinen tunne, joka liittyy enemmän vallanhaluun kuin rakkauteen, ja usein mustasukkaisimpia ovat ne, jotka itse paneskelevat härskisti ympäriinsä. Ei entisajan haaremeihinkaan vieraita munia päästetty...