Mistä löytäisin jonkun hyvännäköisen naisen viettelemään mieheni?
Taustalla pettäminen ja helvetinmoinen kriisi, jonka seurauksena mies on vannonut muuttuneensa. Jotenkin en usko ennen kuin näen. Haluaisin järjestää tällaisen pienen tulikokeen ennen kuin uskallan luottaa ja mennä eteenpäin. Paras olisi tietää pettämishalukkuus NYT, eikä vasta pari vuotta tuhlattuani. Mitä teen? Miehelle tuntemattomia kavereita mulla ei ole.
Kommentit (58)
Ja tämä on sitten uuden luottavaisen suhteen alku?
Ei mikään estä miestäsi pettämästä jatkossa, vaikka nyt huorasi jättäisikin kokeilematta. Joko sitä luottaa toiseen tai ei...perseestä mutta niin se vaan on.
Korjaaan nro 11[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:35"]Hah voisin oikeasti lähteä junalipun hinnalla :D T nro 12
[/quote]
Mikä sulla on motiivi tähän ilmaiseksi lähtemiseen, kysyn sivusta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:36"]Mikä sulla on motiivi tähän ilmaiseksi lähtemiseen, kysyn sivusta.
[/quote]
Jotain erilaista tekemistä ehkäpä?
minä voin iskeä olen 20v ja tosi söde ;)
täällä olis yks ehkä kiinnostunu 20-vuotias nainen oulusta. olis mukava auttaa ettet joutuisi jäämään luottamuksettomaan suhteeseen.
Hei oon miettinyt satoja kertoja, että tälläiselle "käräytysbisnekselle" olisi varmasti kysyntää. Vaikka baari-iltana maksettais menee tietyn miehen perään, ja kun ois tarpeeks näyttöä (suudelma, tekstareita, suoria ehdotuksia seksiin) maksettu henkilö liukenis paikalta ja raportois tilanteen. Oon muuten 22v, 166/53kg, vaaleat hiukset, d-kuppi, vihaan pettäjiä ehkä enemmän kuin mitään muuta maailmassa.
Tällainen pitäisi perustaa oikeasti.
Oululainen nainen, ootko tosissasi voisitko auttaa? Voisin tehdä anonyymin sähköpostiosoitteen jos olet halukas ja jatketaan juttua siellä.
Sinä Pirkanmaalainen nainen, olet kaunis sielu mutta valitettavasti tosi kaukana, helpointa olisi hoitaa paikallisen kanssa.
Eihän se ap:n hankkima nainen välttämättä sytyttäis miestä pettämään? Tai elämän asenne on tällä hetkellä, että haluaa korjata virheensä eikä pettäisi mistään hinnasta. Muutaman kuukauden, vuoden tai pari päästä saattaakin pettää, jos kaipaa elämäänsä jännitystä/kipinää.
Itse en lähtis testaamaan miestä. Se on vaan päätettävä luottaako vai ei. Jos tuntuu, että elämä menee vain siihen, että epäilee/pelkää miehen pettävän, niin silloin on parempi erota. Puhumalla, teoilla ja ajan kanssa ehkä saa menetettyä luottamusta takaisin.
En tiedä, jotenkin en uskalla alkaa rakentelemaan suhdetta uudestaan ilman MITÄÄN osviittaa sille, millä mielin mies on liikkeellä ja aikooko oikeasti olla yksiavioinen. Tällainen kertoisi edes jotain, mm. sen miten iskuyrityksiin suhtautuu.
Mulla samat fiilikset! Oon ollut vasta nelisen kk tän miehen kanssa, ja haluaisin testata sitä...Tuntuu vähän flirttiin taipuvaiselta tapaukselta....Ja mä haluaisin kunnon miehen!
Mistä päin oot,24? Jos mä kokeilen vietellä sun miehen ja sä kokeilet mun? :) t. ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:46"]
Mistä päin oot,24? Jos mä kokeilen vietellä sun miehen ja sä kokeilet mun? :) t. ap
[/quote]
Juu, se vois olla hyvä idis:)
Jos maksat mulle voin auttaa sua ymmärrän yskäsi! Helsinki 22v nainen ota yhteyttä snakefromflorida@hotmail.com
Jos jäät kiinni tällaisista järjestelyistä, niin mies jättää sut välittömästi. Tajuat kai sen?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:42"]
Jos jäät kiinni tällaisista järjestelyistä, niin mies jättää sut välittömästi. Tajuat kai sen?
[/quote]
Ilman riskiä ei ole tuottoa, joskus ei luottotietoakaan;)
Niinpä, sodassa ja rakkaudessa..hmm muistaakseni..aika paljon ellei peräti kaikki ole sallittua;)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:35"]
Hah voisin oikeasti lähteä junalipun hinnalla :D T nro 12
[/quote]
Joudut vielä antamaan pillua miehelle
Hae lähibaarista, maanantaina puolenpäivän aikaan siellä on kovimmat missit drinksuilla. Sieltä löydät kunnon viettelijättären jota miehesi on mahdotonta vastustaa. Tarjoat pari tuoppia niin ukkos on todella helisemässä.
Hah voisin oikeasti lähteä junalipun hinnalla :D T nro 12