Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkohojuomia pitää juoda monta päivää putkeen.

Vierailija
16.03.2015 |

Ekan päivän "kännit" eivät ole oikeat kännit. Alkoholissa on paljon energiaa, mikä aiheuttqaa isoja energiapiikkejä ja nousuja keholle, joka ei kunnolla kunnolla tottunut alkoholin vaikutuksiin.

Alkoholin vaikutuksista jää valitettavasti suurin osa kokematta jos juo vain kerran viikossa. Alkoholia pitää juoda vähintään kolme päivää putkeen, jos haluaa kokea sen kaikki miellyttävät vaikutukseet. Nytkin olo on todella puutunut, hieman unelias, todella euforinen, mutta siitä huolimatta ajatus pelaa täysillä. Alkoholi on kuitenkin niin tiukkaa ainetta, ettei tähän edelleenkään riitä yksi ilta, vaan minimissään pitää juoda kolme iltaa putkeen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

amatöörien puuhasteluja tuollaiset kolmet päivät. Mulla putki kesti parikymmentä vuotta eikä kyllä ollut yhtään kivaa.

Vierailija
2/3 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti kun ei kykene. Oon muutaman kerran kysyny elämässäni vaikuttailta juopoilta, että mikä riemu siinä monen päivän ryyppäämisessä on. (Tiedetään, ei se alkkiksen elämä ja juominen ole riemua kuin hetken verran). Lupasin kokeilla, mutta ei kykene. Ekana iltana fiilis on oikein hyvä, mutta seuraava aamu tuo sen, että ei vaan kykene jatkamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää mun isäpuolen kirjottama? Se juo jo toista viikkoa putkeen.