Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies jättää raskaana olevan vaimon?

Vierailija
09.03.2015 |

Tuttavaperhe, kaksi lasta jo ennestään. Innolla kolmatta odottamaan, sitten miehen mielenkiinto hiipuu, lähtee perhepiiristä pikkuhiljaa. Väittää urakiireitä syyksi. Molemmat nuoria ja kauniita. Pikkuprinsessa syntyy, äiti raataa yllättäen yksinhuoltajana, isä tipotiessään. Silloin tällöin käy katsomassa lapsia, osallistuu kyllä kuluihin ja on aina yhtä kohtelias ja mukava.

Mikä lienee oikea eron syy? T. Utelias ja hämmästynyt (mies tekee paljon hyväntekeväisyystyötä, on tosi mukava ja "rehti" jne.; nainen huoliteltu, erittäin suosittu miesten keskuudessa ja huumorintajuinen)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus loppunut? Turha sitä on väkisin yhdessä olla

Vierailija
22/23 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:04"]Rakkaus loppunut? Turha sitä on väkisin yhdessä olla
[/quote]

Ei rakkaus vain lopu. Jos toisen lähellä ahdistaa, se on riittävä syy. Mutta ei se elämä loppuun asti ole sitä että on jotenkin hullun rakastunut. Kyllä mä mielummin olisin miehen kanssa joka tuntee mut läpikotasin ja jonka kanssa on hyvä olla kuin lähtisin jonkun uuden ihastuksen matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:24"]

Koska naisesta tulee ruma raskauden aikana ja sen jälkeen. M60

[/quote]

Minä en ole ruma ja mulla on 5 lasta. :) Olen timmi, pitkä, vaalea ja hoikka. Eli harvemmin se johtuu lapsien saamisesta jos nainen rupsahtaa. Itselläkin kilpparin vajaatoiminta ja monia muita liikkumista hankaloittavia sairauksiajoilla usein kuulee selitettävän ylipainoa. Silti sinkkuna olen nainen kenestä kiinnostuu ikäiseni ja minua jonkin verran nuoremmat miehet. Miehet joilla on lapsia tai ei ole. Tosin olen päättänyt olla yksin. :) Nautin itsenäisyydestäni ja siitä, että taloutenikin voi paremmin kun koskaan (ja tähän ilkkujille, että en saa kun minimi elatukset). Synnyttänyt nainen on jo sitä mitä on lopputulos, joten mies tietää sen jälkeen mitä saa. JOs on jo 2 lasta yhdessä saatu niin tuskin ainakaan rupsahtamisen takia on aloituksessa mainitun parin liitto hajonnut. Outo ajatusmaailma sulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän