Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viettänyt jokaisen elämäni juhlapäivän ilman kumppania

Vierailija
05.12.2021 |

Onko uusivuosi mukavampi ottaa vastaan rakkaan kanssa? Miten joulu muuttuu, jos mukana on kumppani ja ehkä omia lapsia? Millainen on juhannus uusi ihastus vierellä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että miksikö?

Vierailija
2/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että miksikö?

Kysytkö miksi ei ole ollut kumppania? 

Siihen on yksinkertainen syy: en ole ketään löytänyt eikä kukaan ole kumppanikseni halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä tappelua se aina on :D

Vierailija
4/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Toisaalta ihan hyvä, että jokainen päivä muistuttaa toista, niin ei jää mukavia muistoja.

Vierailija
5/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Tuo voi olla totta. 

Toisaalta olen kateellisena joskus katsonut kavereiden ja tuttujen hempeilyä tiettyinä hetkinä. Ja kieltämättä tämä jatkuva yksinäisyys alkaa tässä iässä jo raastaa melko paljon.

Vierailija
6/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole puolisoa niin vihaan kaikkia ihmisiä joilla semmoinen on joten toivottavasti kuolevat kivuliaasti koska minä en saa olla kenenkään kanssa...

Vierailija
7/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta olen kateellisena joskus katsonut kavereiden ja tuttujen hempeilyä tiettyinä hetkinä. Ja kieltämättä tämä jatkuva yksinäisyys alkaa tässä iässä jo raastaa melko paljon.

Ei ne lyhyet hetket ole sen huonon arvoisia. Jouluna taas luet kuinka mies pilasi joulun :p

Vierailija
8/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne lyhyet hetket ole sen huonon arvoisia. Jouluna taas luet kuinka mies pilasi joulun :p

Ehkä. 

On myös niitä suhteita, joissa mies ei pilaa joulua. Semmoinen olisi kiva kokea.

Vierailija
9/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että miksikö?

Siihen on yksinkertainen syy: en ole ketään löytänyt eikä kukaan ole kumppanikseni halunnut.

Kamala kohtalo. Minä löysin elämän kummppanin kun sukulaisen koti pikkujouluista päätin käydä yhdellä oluella kapakassa ja juuri olin saunasta tullut laittamattomana ilman meikkejä bussilla ja vähän ennen kotiani päätin poiketa yhdelle oluelle. Tuleva mieheni siinä sanoi heti että lähdetäänkö jatkoille hänen luokseen kun vähän aikaa oli juteltu. Tykkäsin heti hänestä ja lähdin. Olin jo varma etten löydä ikinä ketään ja niin olivat muutkin lähipiirissäni. 

Vierailija
10/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran kateellinen t-nainen kirjoitti:

Koska ei ole puolisoa niin vihaan kaikkia ihmisiä joilla semmoinen on joten toivottavasti kuolevat kivuliaasti koska minä en saa olla kenenkään kanssa...

Oletko liian laiska niin et viitsi käydä tarpeeksi tyrkyllä. 

Vierailija
11/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että miksikö?

Kamala kohtalo. Minä löysin elämän kummppanin kun sukulaisen koti pikkujouluista päätin käydä yhdellä oluella kapakassa ja juuri olin saunasta tullut laittamattomana ilman meikkejä bussilla ja vähän ennen kotiani päätin poiketa yhdelle oluelle. Tuleva mieheni siinä sanoi heti että lähdetäänkö jatkoille hänen luokseen kun vähän aikaa oli juteltu. Tykkäsin heti hänestä ja lähdin. Olin jo varma etten löydä ikinä ketään ja niin olivat muutkin lähipiirissäni. 

Niin. En tiedä onko tämä kamala kohtalo. Varmaan siksi perustin tämän ketjunkin. Minulla ei ole kokemusta kuin tästä yksinäisyydestä. En siis tiedä olisiko toisenlainen menneisyys tai nykyisyys ollut parempi. Osa päivistä menee helpommin, mutta esimerkiksi joulun aikana yksinäisyys on raastavaa.

Vierailija
12/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani olen elänyt jokaisen elämäni päivän ilman kumppania. Enää en usko sellaista löytävänikään, mikä on antanut tietyn rauhan.

Vierailija
13/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeran kateellinen t-nainen kirjoitti:

Oletko liian laiska niin et viitsi käydä tarpeeksi tyrkyllä. 

En ole koskaan ollut laiska, mutta en jaksa enää tyrkyttää itseäni kenellekään koska kyllä muidenkin pitää tasa-arvon vuoksi yrittää välillä minuakin. Sitäpaitsi ei tässä enää uskalla ns. orggisnaisia yrittääkään koska syyttävät kuitenkin ahdistelusta. Miehet taas haisevat kamalalle, ja ovat väkivaltaisia joten en tahdo olla heidän kanssaan...

Vierailija
14/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi että olet niin epämiellyttävä ihminen että kukaan ei halua olla kanssasi.

Vierailija
15/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Toisaalta perhe/suku ollut mukana monessakin juhlassa, joten enpä nyt sitten tiedä osaisiko sitä kumppania juhliin kaivata mukaan, enemmänkin joskus arjessa kaipaisi sitä, että olisi joku. Mutta osaisiko sitä edes kenenkään kanssa elää? En tiedä.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
16/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi että olet niin epämiellyttävä ihminen että kukaan ei halua olla kanssasi.

Tämä voi olla totta, mutta en kuitenkaan niin epämiellyttävä, että viitsisin käyttää sunnuntaini tuntemattomien ihmisten haukkumiseen keskustelupalstalla.

Kiitos silti mielipiteestäsi.

Vierailija
17/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä asua yksin.

Kyllä ihminen toista kaipaa 💞💞

Vierailija
18/18 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä asua yksin.

Kyllä ihminen toista kaipaa 💞💞

Voi olla. Olen asunut yli 20 vuotta yksin. Joskus käy kavereita luonani, mutta jokaisena iltana olen mennyt yksin sänkyyn ja jokaisena aamuna yksin sieltä herännyt.

Ei kun. Joskus mulla on ollut täällä koira. Ja joskus se koira on nukkunut vieressäni.

Anteeksi, että valehtelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi