Mistä olette huomanneet lihoneenne?
Itselläni totuus iski tajuntaan kun tajusin kämmenselkieni täyttyvän rasvasta. Minulla on aina ollut aika luiset kädet, ja yhtenä päivänä kiinnitin huomiota en näe enää jänteitä ihon alta. Ihosolu oli kolminkertainen entiseen paksuuteen verrattuna.
Toinen merkki oli että entiset vaatteet alkoivat tuntua tiukoilta, vaikka tämä tapahtui todella hiljattain enkä edes nähnyt muutosta peilistä. Vyökin meni kiinni vain ensimmäisestä reiästä, vaikka ennen laitoin neljänteen. Lihoin siis vuodessa 10 kiloa.
Mistä muut ovat huomanneet lihoneensa? Näin hidasta muutostahan kuten painon nousua ei peilikuvasta heti tajua, harmi vain..
Kommentit (13)
No mä huomaan kyllä kilonkin lisäyksen ihan vaatteista...
t normipainoinen
Housut eivät mahtuneet eikä munat näkyneet
Mä huomasin ihan heti, en vain jaksanut välittää. Herkut ja ruoka meni ensimmäiseksi.
Aika hassuja olette, jos 10 kiloa lihottuanne ette tajua sitä kuin sormista. Tai ette huomaa sitä jo esim. 5 kilon kohdalla.
peilikuvaa on mukava tutkiskella ja puristella masua ja käsivarsia.. päivittäin kattella että näyttääkö miltä vaiko enää miltään :) vaatteet tietenkin.. ei ole niin paljon varaa että aina uusia ostelisin nini pakko pysyä yhdessä mallissa ja koossa :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:03"]
Mä huomasin ihan heti, en vain jaksanut välittää. Herkut ja ruoka meni ensimmäiseksi. Aika hassuja olette, jos 10 kiloa lihottuanne ette tajua sitä kuin sormista. Tai ette huomaa sitä jo esim. 5 kilon kohdalla.
[/quote]
itse luulin lihonneeni.. kävin sitten puntarilla ja olikin 3 kiloa pois. en tiedä mistä moinen illuusio.
Huomasin siitä kun matkustellessa tuli aina auringon pimennys minne ikinä meninkin.
Vaatteita ostaessa sovituspeilin edessä tajusin sen. Kauheat läskit vyötäröllä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:03"]Mä huomasin ihan heti, en vain jaksanut välittää. Herkut ja ruoka meni ensimmäiseksi.
Aika hassuja olette, jos 10 kiloa lihottuanne ette tajua sitä kuin sormista. Tai ette huomaa sitä jo esim. 5 kilon kohdalla.
[/quote]
Samat vaatteet mahtuivat päälle joten ei tullut edes mieleen että painoa olisi voinut tulla niin paljon! En omistanut lihomisen aikana vaakaa, mittanauhaa tai kokovartalopeiliä, niin ei tullut vain huomattua. Elintavat muuttuivat aika paljon miehen tavattuani, kun en enää jättänyt aterioita välistä. 10 kiloa hups.
-ap
Alunperin aloin ottamaan peilikuvan itsestäni kun aloitin salilla treenaamisen. En aluksi huomannut mitään vaatteista, mutta kun vertaa kuvia joita olen itse ottanut vuosi sitten ja tänää muutoshan on huomattava! Ei enää niin paljon löllöä ja kädetkin ovat saaneet muotoa. Kuvista huomaa eron parhaiten!
Itse huomasin muutaman kilon painonnousun vatsan pömpötyksestä, valokuvissa naaman pyöreydestä ja vaatteiden kiristämisestä. Ai niin, huomasin myös reisien hinkkaavan enemmän toisiaan vasten. Huomaamatta sitä on siirtynyt löysien paitojen pitämiseen, kun jenkkakahvat ja pömppömasu häiritsevät.
Siitä huomasin kun mahduin pöydän alle seisomaan vaan en makaamaan