Mistä saat eniten kehuja ulkonäössäsi?
Kysymys tulikin jo otsikossa, eli mistä olet saanut kaikista eniten kehuja/huomiota ulkonäössäsi?
Kommentit (60)
Silmät ja huulet. Pakko myöntää itsekkin olevani todella siunattu niiden osalta.
Tummista silmistäni, joista en itse pidä ollenkaan.
Nuorempana minulla oli luonnostaan täysin korpinmustat hiukset ja minulta kysyttiin useamman kerran porukassa ja jopa hiustenleikkuun yhteydessä että millä minä niitä värjään kun on niin luonnollinen lopputulos :D
Paksusta tukasta, ihmiset alkavat herkästi hipelöimään tukkaa, esim. jonkun tilaisuuden vessajonossa...
Pitkä ja hoikka kroppa ja hiuksista ku ne on nii paksut ja kiharat. Kroppa ei ole hoikimmasta päästä kuitenkaan ja hiukseni ovat oikeasti katastrofi.
Hoikasta mutta lyhyestä kropasta. Kuulemma muistutan keijua. :D Aika useesti tulee hyvää palautetta tosi pitkistä luonnollisesti blondeista paksuista hiuksistani. Varsinkin silloin kun olen kihartanut tai tehnyt lettikampauksen. Tuuheista ja pitkistä ripsistäkin tulee kehuja ja pari kertaa pyllystä,mikä on huvittavaa koska mielestäni on ihan normiperse.
Hiuksista. Koko ikäni oon saanut kuulla miten ei oo suomalaiset hiukset (oon siis 100% syntyperäinen suomalainen). Nämä on tälläiset pitkähköt ja ihan tajuttoman paksut, karheat, taipuisat hiukset. Teininä vihasin, nyt jo rakastan.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:33"]
Hiuksista. Koko ikäni oon saanut kuulla miten ei oo suomalaiset hiukset (oon siis 100% syntyperäinen suomalainen). Nämä on tälläiset pitkähköt ja ihan tajuttoman paksut, karheat, taipuisat hiukset. Teininä vihasin, nyt jo rakastan.
[/quote]
Sama juttu. Meillä on töissä paljon ulkomaalaisia ja uudet työntekijät AINA olettaa että olen myös ulkomaalainen vaikka ihan 100 % pohjalainen olenkin! T. Se mustahiuksinen
En mistään...joskus joku kaveri tosin kehuu vaatteitani. Itseni mielestä olen kyllä ihan nätti.
Hiuksista (pitkät, paksut) ja silmistä (vihreät ja suuret).
Silmistä, ripsistä, ja hiuksista.
Ei ole mitään tiettyä kehonosaa mistä olisin saanut kehuja. On vain sanottu kauniiksi ja hyvännäköiseksi.
Silmiä kehutaan usein viettelevän kauniiksi. Rintoja poikkeuksetta kehuvat ne jotka pääsevät intiimimpään kontaktiin ;)
Tisseistä.