Mistä saat eniten kehuja ulkonäössäsi?
Kysymys tulikin jo otsikossa, eli mistä olet saanut kaikista eniten kehuja/huomiota ulkonäössäsi?
Kommentit (60)
Silmät myös, ja niistäkin aika harvoin. Olen ruma.
Silmät, hymykuopat, ihonväri ja pieni jalankoko :)
Minulle sanotaan todella usein, että näytän 5-10 vuotta nuoremmalta kuin oikeasti olen (38v). Alkossa kysytään usein papereita. Eli voisin siis sanoa, että rypyttömästä ihosta...?
Laihuudesta ja pituudesta, käsistä ja sormista. Saan myös pukeutumistyylistä paljon kehuja.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:05"]En mistään. Miksiköhän? :/
[/quote]
Varmaan sinäkin nyt jostain saat kehuja:) tai sitten oot niin kaunis ettei kukaan uskalla sanoa:D
Silmät, hiukset, peppu, vyötärö+lantio ja sääret.
Vartalosta. Kun vielä pukeuduin ihonmyötäisemmin, ihmiset saattoi tulla kadullakin ihmettelemään, miten olen sellaisen vartalon saanut. Moni kysyi, käynkö salilla. Olen hoikka ja sellainen äärimmäinen tiimalasi. Harmi vaan, että satun myös olemaan todella maskuliininen. Menee mulla ehkä vähän hukkaan.
Vatsasta tulee usein paljonkin kehuja vaikka itse en sitä kovinkaan kummallisena pidä. Ilmeisesti sekin on jo paljon nykyaikana että ei ole pömppistä.
Silmistä varmaankin, tai enemmänkin katseesta. Ei silmiä ole toki kauniiksi kehuttu, vaan tarkkaavaisiksi ja älykkäiksi :D
Mahasta, se on niin iso, että turvatyyny jää kakkoseksi.
Hmmm... luonnonvaaleista hiuksistani ja kropastani ehkä eniten:)