minne naapuri lähti klo 3.25?
Viime viikolla. Sen puhe kuului ja se meni hissiin.
Kommentit (58)
Kipeänä eli yöpäivystykseen. Tai apteekkiin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:03"]Jonottamaan ämpäreitä
[/quote]
Tuo oliskin aika hullua.
Itse ostin aikoinaan ämpärin kun oli putkiremontti ettei tarvinnut yöllä lähteä parakkiin tarpeille.
Minä olen lähtenyt tuollaiseen aikaan
1) lentokentälle
2) hakemaan lasta bileistä (ei ollut tosiaan se hakuaika mikä alunperin sovittiin...)
3) töihin sairaalaan, kun on tullut sellainen potilastapaus, josta etupäivystäjä ei yksin selvinnyt.
Taitaa olla ainoa asia, mitä ET vielä tiedä naapuristasi. Toivottavasti saat pian selvää, kyllä tää asia pitää selvittää ja sulla on oikeuse tietää.
Mitä muuta se osti illalla kaupasta?
Jos se on leipuri. Eikö ne aloita työt yöllä kolmen jälkeen?
Miksi olet hereillä siihen aikaan? EPÄILYTTÄVÄÄ...
Samainen hlö liikkui illalla täällä. Ei se varmaan lentokentällä oo käynyt.
Niillä ei ole muita kuin aikuisia lapsia jotka asuvat muualla.
Harmi kun en katsonut ikkunasta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:10"]Jos se on leipuri. Eikö ne aloita työt yöllä kolmen jälkeen?
[/quote]
Niin tosiaan. Mutta miksei se sitten joka yö lähde ulos?
Vittu mitä kyttääjiä :D miten ees heräät tohon vai päivystätkö 24/7 ovisilmän juurella?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:19"]Vittu mitä kyttääjiä :D miten ees heräät tohon vai päivystätkö 24/7 ovisilmän juurella?
[/quote]
No siihen oli helppo herätä. Asuu saman käytävän varrella ja sillä on todella voimakas ja möreä ääni!
Se haki tikkaat ja tuli kyttäämään sinun ikkunasi taakse. Vain punaiset silmät kiiluivat pimeydessä. Ainoa ero tuikkiviin tähtiin oli silmien pahantahtoinen loiste, joka loi himmeitä varjoja yöpöydälläsi olevan ruusun lehdille. Hämärässä vaanivaa hahmoa ei nähnyt kukaan muu kuin yön varjoissa istuva pöllö. Sekin oli vaanimassa. Kohteena pahaa-aavistamaton maassa rapisteleva hiiri. Hiiren touhuaminen loppui kuitenkin verisesti yön saalistajan kynsiin. Sama kohtalo olisi pian myös sinulla edessä. Kyttääjä valmistautui iskuun...
Miksi lennot lähtevät niin usein yöllä? Miten voi olla niin vaikeata järjestää ne lähtemään inhimilliseen aikaan?
Meillä eletään öisinkin. Kaupungissa vois tuohon aikaan lähteä vaikka kauppaan. Mies joutuu välilöä lähtemään aamuyöstä töihin. Lentokentällekin ollaan usein jouduttu lähtemään varhain. En keksi, miksi kukaan vaivautuu miettimään tällaista, jollei nyt ole aivan erikoislaatuisesta tilanteesta kyse (esim. säntillisesti elävästä vanhuksesta, joka ei koskaan ole astunut ovestaan ulos seitsemän uutisten jälkeen).
Hakemaan vaimoaan ravintolasta kotiin.
Töihin olen joskus lähtenyt noihin aikoihin. Joskus tullut töistä noihin aikoihin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:30"]
Miksi lennot lähtevät niin usein yöllä? Miten voi olla niin vaikeata järjestää ne lähtemään inhimilliseen aikaan?
[/quote]
Niin. Etenkin kun Suomen aika on se ainoa oikea aika.
Mitä väliä minne lähti? Omapa on asiansa.