LÄHIHOITAJAT
Missä työskentelette?
Paljonko on palkka?
Mitä mieltä olet työstäsi?
Kommentit (12)
Koulunkäynninavustajana erityiskoulussa, palkka 1640€/kk ja pidän työstäni paljon =)
Sairaalaan akuutti vuodeosasto. Palkasta jää käteen 1500€/kk, lisiä vaihtelevasti 200-500€. Ihan ok työpaikka, ilmapiiri huono ajoittain.
Päiväkodissa, 2000 brutto. Lapset ja perheet ovat ihania, liika vähän henkilökuntaa ( ja sitä myöten aikaa) hoitaa kaikki hyviin. Erilaisiin siirtymiin kuluu mammuttiaika
Kotiäitinä. Voittaa työolot miljoona-nolla. Kohta pitäis palata työelämään ja olen ihan masentunut sen takia. Vihaan hoitotyötä ja se näkyy työskentelyssäni.
Tehostettu palveluasuminen, vanhukset eli suomeksi vanhainkoti. Brutto noin 2200€+ lisät, kuussa jää käteen lisien kanssa noin 1900€, 10v alalla eli kaikki kokemuslisät ja hk-lisää. Mulla on ihana työpaikka, mukavat työkaverit ja pomo, suht kivoja asukkaitakin, päivät on vaihtelevia ja taas tällä hetkellä ei kauheaa kiirettä ole, huomenna voi olla toisin.
Vanhainkodissa olen töissä. Peruspalkka on jotain 2100 €, sisältäen yhden kokemuslisän ja henk.koht.lisän. En pidä työstäni. Kun tuonne alunperin menin, se oli sairaala ja osastotyö oli ihan ok. Nyt virallinen termi on tuo vanhainkoti ja työmäärä meillä hoitajilla lisääntyi, koska nyt pitää olla kaikenmaailman aktiviteettia. Hoidettavat ovat entistä huonokuntoisempia (käveleviä vain muutama). Työnhaku on itsellä käynnissä.
Terveyskeskuksen hammashoitola, palkka n. 1600€. Huonot puolet kiire, työasennot ja yksitoikkoisuus. Hyvinä puolina työajat, työkaverit ja se, ettei työasiat seuraa kotiin.
Päiväkodissa työskentelen, brutto 2000€. Tykkään työstäni todella paljon ja ilmapiiri työpaikalla hyvä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:26"]Koulunkäynninavustajana erityiskoulussa, palkka 1640€/kk ja pidän työstäni paljon =)
[/quote]
Siis pääseekö lähihoiajan papereilla tuohon hommaan.?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:26"]Koulunkäynninavustajana erityiskoulussa, palkka 1640€/kk ja pidän työstäni paljon =)
[/quote]
Siis pääseekö lähihoiajan papereilla tuohon hommaan.?
[/quote]
Itse olwn koulunkäyntiavustaja ja aloin opiskelemaan lähihoitajaksi koska koulut näyttävät palkkaavan mielummin lähäreitä kuin koulunkäyntiavustajia.
Perustason ensihoitajana ambulanssissa. 2160€ +lisät. Pidän työstäni todella paljon. En voisi kuvitella tekeväni muuta työtä.
Siivoojana. Palkka n. 1200e kuussa. Pidän työstäni, vaikkei siihen lähihoitoa kuulukaan.