Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pillerien lopetus->kuukautiset eivät ala! Mitä tehdä??

Vierailija
08.03.2015 |

Eli lopetin pillerit puoli vuotta sitten ja heti lopettamisen jälkeen tuli kuukauden päästä normaalisti menkat..ajattelin että tämähän meni kivuttomasti, mutta ehei...siihen jäivät, nyt puolen vuoden päästä ei ole yksiäkään menkkoja kuulunut.

Tarkoituksena olisi alkaa vauvantekohommiin, mutta turha sitä edes yrittää kun kroppa ei toimi! Auttakaa kanssasiskot tyhmää miten toimia, kelle ja mihin lähden varaamaan aikaa? Pääseekö julkiselle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pääsee julkiselle. Itselle kävi joskus noin, söin terolut kuurin ja menkat alkoivat taas. Ei ole vakavaa.

Vierailija
2/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei koskaan käynnistynytkään ( Terolutilla tuli vuoto)! Olin ollut "kuivana" puoli vuotta ja sitten yht äkkiä plussasin :)

Joillain kestää vuosikin ennen kuin käynnistyvät. Jos huolettaa ja lapsitoivetta, varaa lääkärille aika.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy julkisella koskaan, joten pahoittelen tyhmyyttäni asian suhteen ( en kehtaa mennä työterveyteen eikä taida työnantajan maksettavaksi varsinaisesti nämä kuuluakaan?)..eli mihin konkreettisesti tulisi soittaa ja kelle varata aika? Helsingissä asutaan. 

Mulla on ultraäänellä katsottu munasarjat aiemmin niin tiedän sen verran että mitä nyt ultralla näki näytti olevan kunnossa. Huolettaa silti että näinköhän lapsenteko onnistuu jos munasolu ei vaan irtoa eikä kroppa toimi luonnollisesti :/ 

Vierailija
4/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:45"]

Itse en käy julkisella koskaan, joten pahoittelen tyhmyyttäni asian suhteen ( en kehtaa mennä työterveyteen eikä taida työnantajan maksettavaksi varsinaisesti nämä kuuluakaan?)..eli mihin konkreettisesti tulisi soittaa ja kelle varata aika? Helsingissä asutaan. 

Mulla on ultraäänellä katsottu munasarjat aiemmin niin tiedän sen verran että mitä nyt ultralla näki näytti olevan kunnossa. Huolettaa silti että näinköhän lapsenteko onnistuu jos munasolu ei vaan irtoa eikä kroppa toimi luonnollisesti :/ 

[/quote]

Soitat lähimmän tk:n ajanvaraukseen ja selität tilanteen. Sieltä joko varaavat sulle ajan tai kertovat mihin kuuluu soittaa. Tai sitten jollekin yksityisen lääkäriaseman gynelle varaat ajan suoraan.

Vierailija
5/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaakohan kukaan sanoa, kuinka nopeasti noita aikoja about saa vai joutuuko pitkään odottelemaan.. kun ei ole mikään akuutti hätä.

Vierailija
6/6 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 23:54"]

Osaakohan kukaan sanoa, kuinka nopeasti noita aikoja about saa vai joutuuko pitkään odottelemaan.. kun ei ole mikään akuutti hätä.

[/quote]

Mä sain terveyskeskuksen lääkärlle kolmen viikon päähän ajan ei kiireellisenä asiana. Helsingissä asun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi