Tähdet tähder jakso 2: Punk
Kommentit (181)
Miksei nuo tuomarit puhu Anetelle englantia? Supernoloa.
Voi vee mikä sössöttäjä tuo leppilampi!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:46"]Aloin katsomaan Aron esityksen lopusta kun täältä bongasin :) Mitä mä missasin alusta, ilmeisesti ainakin Kristan Offspringiä?
[/quote]
Kristan esitys oli eka. Alun yhteislaulu oli Ramones - Blitzkrieg bop.
Öh, Nirvana ei mun mielestä oikein kuulu tähän jaksoon. Tai itse en miellä grungea punkin alalajiksi. Enemmän ehkä grunge rockia. Onko Pearl Jamkin sitten punk-bändi?
Hymyileminen ja punkin laulaminen ei sovi yhteen. Eikö pitäisi olla vähän vihainen?
Voi voi, Jarkko ois voinut leikata hiuksensa ihan oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"]Miksei nuo tuomarit puhu Anetelle englantia? Supernoloa.
[/quote]
Oon miettinyt samaa... Anette ilmeisesti ymmärtää vähän suomea, mutta kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"]Miksei nuo tuomarit puhu Anetelle englantia? Supernoloa.
[/quote]
Oon miettinyt samaa... Anette ilmeisesti ymmärtää vähän suomea, mutta kuitenkin.
[/quote]
Mä uskallan epäillä että ihan katsojien takia. Pisteet tuolle vierailevalle tuomarille että puhui englantia!
Ois ollut mukavampaa jos ois pitänyt laulaa kunnon punkkia.. Eikä näitä skeittaripunk alalajeja..
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:57"]Huikea veto Aholalta, taas!
[/quote]
Kyllä!! Ihan sama mitä laulaa ja hyvältä kuulostaa!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:48"]Miksei nuo tuomarit puhu Anetelle englantia? Supernoloa.
[/quote]
[/quote]
Minä olen ymmärtänyt, että Anette ymmärtää varsin paljon suomea, mutta ei itse puhu niinkään..
Vituttaa periaatteessa tämä Ahola. Hyvin vetää, ei siinä mitään, mutta kun se kuulostaa aina samalta. Sieltä tulee ne hevihuudot yms, eikä edes yritä kuulostaa kyseiseltä tyylilajilta. Sama kun se waltteri vetäis oopperatyylillä kaiken.
Arja Koriseva on nyt parempi kun sanoista ei saa kunnolla selvää.
Vielä ei oo kukaan vakuuttanut...Mä laitan nyt panokset Miralle, siltä vois kunnon asenne-esitys tullakin, että sitä ootellessa.
Pointsit Korisevalle, pystyy kerrankin olemaan hymyilemättä. Yllätti positiivisesti.
Mitä ihmeen punkia tääkin nyt sitten on?!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:42"]Pikkuisen on Punk-muuttanut nähtävästi muotoaan. Näissähän on selviä säveliä, vaihtelevuutta rytmissä ja monipuolisesti käytetty muutenkin musiikin eri puolia. Kun joku täällä sanoi eräässä euroviisu-keskustelussa että punkin kuuluu olla yksi sävelistä ja parin lauseen epä-musiikkia.
[/quote]
Punkissa, kuten kaikissa genreissä, on lukuisia alalajeja.