Tunnetko joskus olevasi liian ruma ja rupsahtanut tehdäksesi seksialoitteen?
Kommentit (23)
Tunnen, koska olen mies. Seksikkyyteni perustuu imagomarkkinointiin, toisin kuin naisilla.
-Mies 29v-
En ikinä. Olen 40 vuotias ja upea sellainen. Pää pystyssä ja hymyille teen aloitteita jopa keskellä kirkasta päivää jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:59"]
En ikinä. Olen 40 vuotias ja upea sellainen. Pää pystyssä ja hymyille teen aloitteita jopa keskellä kirkasta päivää jos siltä tuntuu.
[/quote]
Onko kukaan koskaan kritisoinut ulkonäköäsi? Ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:01"]
[/quote]
[/quote]Miehet saavat yhden aloitteen kuudessa vuodessa eivätkä kehtaa aiheuttaa pahaa mieltä tekijälle. Miehen itseluottamus kasvaa siitä, kun tekee hyvää naisille. Naisen itseluottamus taas voimaantuu tylyttämisestä.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Minä itse olen pahin kriitikkoni ja arvioijani, minulta ei jää mikään epäkohta huomaamatta, mutta olen sinut itseni kanssa.
Aina. En ole koskaan tehnyt seksialoitetta enkä tekisi. Koen itseni ulkoisesti hyvin vastenmieliseksi, minkä vuoksi tuntuisi hullulta tyrkyttää itseään kellekään. En usko että kukaan voisi minusta olla kiinnostunut seksuaalisesti, ällöttää itseäkin ajatus että minuun täytyisi koskea, suudella jne. Hyi hitto.
Olen kyllä silti "saanut" pari kertaa elämässäni nuorempana. Silloin erittäin humalaiset miehet teki aloitteen ja mentiin sitten kännissä panemaan. Aamulla tajuttuaan millaisen suohirviön kanssa ovat päätyneet petiin, vähin äänin häipyivät eikä toiste kuulunut heistä.
t. erittäin ruma nelikymppinen nainen
Viime aikoina yhä useammin näin on. Olen aina tiennyt etten ole mitenkään erityisen komea vaan tavallinen suomalainen mies. Sinkkuaikoina vientiä kuitenkin sen verran riitti, että minulla oli aika terve itsetunto. 15 vuoden parisuhde jatkuvine torjunteineen ja se ettei vaimoni koskaan tee aloitteita tai kehu minua on saanut aikaan sen, että tunnen itseni lähinnä etovaksi.
Viime lauantaina lasten harrastusten yhteydessä juttelin tietysti muiden vanhempien kanssa. Yksi äiti sai pääni sekaisin. Olen nyt kovasti yrittänyt miettiä oliko se oikeasti flirttiä vai vain iloista mieltä ja hymyä. Tapasin tuon naisen vielä sunnuntainakin ihan sattumalta ja taas sama juttu. Voisiko kaunis 40 nainen oikeasti olla kiinnostunut tällaisesta 35v tohvelista? Olenko niin lannistettu, että yksi kohtelias ja hyväntuulinen nainen saa minut kuvittelemaan liikoja? En hyväksy pettämistä missään muodossa ja ehkä juuri siksi viime yönä jäi unet vähiin. Toisaalta tunnen syyllisyyttä, mutta jotenkin olen saanut ihmeellistä virtaa lisää.
Kevättä rinnassa
Mitä muuta voisi tuntea, kun syntyy mieheksi? Siinä lyödään lyötyä ja arvo määräytyy tasojen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:25"]
Mitä muuta voisi tuntea, kun syntyy mieheksi? Siinä lyödään lyötyä ja arvo määräytyy tasojen mukaan.
[/quote]
Mitä ihmettä? Ainakaan miehen ulkonäöstä kovin monet naiset ei ole niin tarkkoja. Ja muutenkin ihan kaikenlaisia miehiä näyttää pareja löytävän, joten ei se ihan niin mene että miesten elämä olisi tuossa mielessä niin valtavan vaikeaa. Toki tavismies joutuu tyytymään aika todennäköisesti ihan tavisnaiseen, mutta onko se sitten niin paha asia?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:36"]
[/quote]
Mitä ihmettä? Ainakaan miehen ulkonäöstä kovin monet naiset ei ole niin tarkkoja. Ja muutenkin ihan kaikenlaisia miehiä näyttää pareja löytävän, joten ei se ihan niin mene että miesten elämä olisi tuossa mielessä niin valtavan vaikeaa. Toki tavismies joutuu tyytymään aika todennäköisesti ihan tavisnaiseen, mutta onko se sitten niin paha asia?
[/quote]
ATM, KTM ja YTM kaikki ulkonäön, lerssin, lompakon jne. mukaan. Kaiken tuon välttä, kun syntyy naiseksi.
[quote author="Mies 29v" time="08.03.2015 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]Miehet saavat yhden aloitteen kuudessa vuodessa eivätkä kehtaa aiheuttaa pahaa mieltä tekijälle. Miehen itseluottamus kasvaa siitä, kun tekee hyvää naisille. Naisen itseluottamus taas voimaantuu tylyttämisestä.
-Mies 29v-
[/quote]
aahhahhhahahahaa, miesmarttyyri bongattu. Ai, näitäkin on? Luulin, että me naiset olemme vain näitä toisen sukupuolen "uhreja". Uutisia sinulle, miesmarttyyri: huonoitsetuntoiset naiset ajattelevat täsmälleen samalla tavalla kuin sinä huonoitsetuntoinen mies. Olette molemmat ansainneet toisenne.
Me hyväitsetuntoiset miehet ja naiset pidetään hauskaa keskenämme!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:36"]
[/quote]
[/quote]
Vaikka naisillakin on miehille ulkonäkökriteereitä (varsinkin mediassa), niin todellisuudessa tavallisenkin näköiset miehet taitaavat kyllä kelvata. Ongelma onkin se, että naiset tekevät aloitteita huomattavasti harvemmin kuin miehet. Tämä johtaa siihen, että niitä tilanteita, jotka itsetuntoa kohottaisi on varsinkin tavismiehelle tooodella harvassa.
Naiset ovat muutenkin hieman varautuneempia seksin suhteen. Syitä on varmaan monia (raskauden pelko, moraalinen "paine", miesten aloitteiden laatu), mutta niitä itsetuntoa murentavia pakkeja on tavismiehelle kyllä tarjolla. En itke että tämä olisi naisten vika tms, mutta näin se vaan on.
Vai miten on naiset?
Kuinka monta kertaa viimeiden vuoden aikana olette antaneet pakit (jättäneet tarjoutut kahvit väliin, kieltäytyneet tarjotusta drinkistä/tanssikutsusta/jatkoista tms)? Kuinka moneen kutsuun olette vastanneet myöntävästi? Se antaa aika hyvin osviittaa teitä kohtaan osoitetusta aktiivisuudesta.
Teidän aktiivisuutta kuvastaa taas se kuinka monet pakit olette saaneet ja kuinka usein on miehen metsästys onnistunut. Jos teitä kohtaan on osoitettu aktiivisuutta useammin kuin 1/10 siitä mitä te olette olleet aktiivisia, teillä menee selkeästi paremmin kuin tavismiehellä. Että siltä pohjalta sitä itsetuntoa rakentamaan.
Mulla on aina ollut paras itsetunto ulkonäköni suhteen sinkkuna :( ap
??