Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ala-asteen opettajan törkeä käytös yöelämässä!

Vierailija
08.03.2015 |

Muutin aikoinani pieneltä paikkakunnalta suuren kaupunkiin ollessani 9-vuotias. Menin ala-asteelle, jossa opettaja otti silmätikuksi ja yritti monesti jätättää luokalle. Ajattelin silloin lapsena että tämä on pelkkää omaa kuvitelmaani, etteihän se opettaja voi oikeasti ketään oppilasta vihata.

Kuitenkin tässä viikonlopun pintaan pyörin opiskelijahaalari päällä pitkin keskustaa ja lähdin sitten baariin vessaan. Jonossa edessä seisoi vanhempi naishenkilö ja sitten puhelin soi johon vastasin koko nimellä. Lopetettuani puhelun tämä naishenkilö kääntyi ja paljastui juuri täksi opettajaksi! Olin siinä ihan monttu auki, että miten mahdollista törmätä kun todennäköisyys on pieni. 

Pian opettaja alkoi vaahtoamaan että olenko minä juuri se tyhmä pikkuinen tyttö, joka tuli paikkakunnalta x. Siinä myönnyttelin, että olinhan luokallasi. Pian opettaja sanoi ettei ikinä uskonut että pääsisin edes peruskoulusta läpi, olinhan jo lapsena tyhmä. Siinä sitten äimisteli miten älykääpiöstä tulikin fysiikan opiskelija. Mainitsi myös että perhetaustani on erittäin huono ja että molemmat vanhempani olivat "kunnon elämän koululaisia". Oli niin lähellä etten käynyt päälle siinä olotilassa, mutta kuitenkin vain viivasuuna jäin odottamaan vuoroani vessaan. 

Käsittämätöntä! En olisi ikinä uskonut, että jälkeen päin kuulen totuuden siitä mitä lapsena uskottelin epätodeksi. Ei tapahtunut Porvoossa valitettavasti. Opettaja sitten pystyi pahoittamaan mieleni kunnolla, varsinkin että uskalsi alkaa haukkumaan vanhempiani. 

Ei ole ihan totta etteikö opettaja voisi vihata oppilastansa. Itse olin ihan normaali oppilas ala-asteella ja yläasteella sain jopa stipendin hyvästä käytöksestä ja tunnollisuudesta koulutyöhön. Hämmentää opettajan asenteellisuus. Raivostuttaa. Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Tekisi mieli laittaa kopio ylioppilastodistuksesta, jossa on pitkä matematiikka L! Voi että kun voi saada ihmisen raivostumaan tuollainen...

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä sen open vittumaisia tuttuja inttämässä:)?! Olen itse opettaja ja pidän tuollaista käytöstä ällöttävänä opettajan suusta sanottuna! En ikimaailmassa ole halveksinut omia oppilaitani heille koulun jälkeen missään! Olenkin hyvissä väleissä heidän kanssaan, nm 20 v opena

Vierailija
62/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Aika huono!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:19"]Haha! Aika huono!
[/quote]Ai, sinä vai?

Vierailija
64/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:10"]Onkohan täällä sen open vittumaisia tuttuja inttämässä:)?! Olen itse opettaja ja pidän tuollaista käytöstä ällöttävänä opettajan suusta sanottuna! En ikimaailmassa ole halveksinut omia oppilaitani heille koulun jälkeen missään! Olenkin hyvissä väleissä heidän kanssaan, nm 20 v opena
[/quote]

Lähdekriittisyys?

Vierailija
65/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:57"]

Muutin aikoinani pieneltä paikkakunnalta suuren kaupunkiin ollessani 9-vuotias. Menin ala-asteelle, jossa opettaja otti silmätikuksi ja yritti monesti jätättää luokalle. Ajattelin silloin lapsena että tämä on pelkkää omaa kuvitelmaani, etteihän se opettaja voi oikeasti ketään oppilasta vihata.

Kuitenkin tässä viikonlopun pintaan pyörin opiskelijahaalari päällä pitkin keskustaa ja lähdin sitten baariin vessaan. Jonossa edessä seisoi vanhempi naishenkilö ja sitten puhelin soi johon vastasin koko nimellä. Lopetettuani puhelun tämä naishenkilö kääntyi ja paljastui juuri täksi opettajaksi! Olin siinä ihan monttu auki, että miten mahdollista törmätä kun todennäköisyys on pieni. 

Pian opettaja alkoi vaahtoamaan että olenko minä juuri se tyhmä pikkuinen tyttö, joka tuli paikkakunnalta x. Siinä myönnyttelin, että olinhan luokallasi. Pian opettaja sanoi ettei ikinä uskonut että pääsisin edes peruskoulusta läpi, olinhan jo lapsena tyhmä. Siinä sitten äimisteli miten älykääpiöstä tulikin fysiikan opiskelija. Mainitsi myös että perhetaustani on erittäin huono ja että molemmat vanhempani olivat "kunnon elämän koululaisia". Oli niin lähellä etten käynyt päälle siinä olotilassa, mutta kuitenkin vain viivasuuna jäin odottamaan vuoroani vessaan. 

Käsittämätöntä! En olisi ikinä uskonut, että jälkeen päin kuulen totuuden siitä mitä lapsena uskottelin epätodeksi. Ei tapahtunut Porvoossa valitettavasti. Opettaja sitten pystyi pahoittamaan mieleni kunnolla, varsinkin että uskalsi alkaa haukkumaan vanhempiani. 

Ei ole ihan totta etteikö opettaja voisi vihata oppilastansa. Itse olin ihan normaali oppilas ala-asteella ja yläasteella sain jopa stipendin hyvästä käytöksestä ja tunnollisuudesta koulutyöhön. Hämmentää opettajan asenteellisuus. Raivostuttaa. Miten te toimisitte tässä tilanteessa? Tekisi mieli laittaa kopio ylioppilastodistuksesta, jossa on pitkä matematiikka L! Voi että kun voi saada ihmisen raivostumaan tuollainen...

[/quote]

naiset on niin päteviä opettajiksi... not

Vierailija
66/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:20"]

Sori ap, vanhempien ammatit ovat koululla tiedossa. Koulu kysyy ne. Samoin oppilaasta on tietojärjestelmissä muutakin tietoa.

[/quote]

Ja paskat, työnantajaa on kysytty, mmutta ammattia en ole yhteenkään lappuun laittanut. Voin olla siis mitä tahansa siivojan ja toimarin välltä.

Vierailija
67/67 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:10"]

Porvoosta.

vanhempi naishenkilö ei puhu elämämkoululaisista.

[/quote] Ap about 20v, ope jotain 40v , ihan varmana on Ap:n mielestä " vanhempi naishenkilö".  Ja mä olen 39-v ja puhun kyllä elämänkoululaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan