Minkä tuloksen saat tästä Mensan nettitestistä?
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Itse olisin omalla testituloksella päässyt Mensaan juuri ja juuri.
Kommentit (66)
119, mut oon kännissä. Testaan joskus selvänä uudelleen. Ny vähän keskittymisongelmaa ja kävin täyttää lasinki tos välissä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:44"]Ps. En kyllä silti pidä tuota pätevänä älykkyyden mittaajana, vaikka jonkinlaisesta oivalluskyvystä se kertookin.
[/quote]
Itse uskon mielummin lukuisin tutkimuksiin, eli pidän ihan pätevänä yleisälykkyyden testausmenetelmänä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:30"]
Tein sen joskus kauan sitten, ja olin sen mukaan ihan Mensa-tasoa. En kuitenkaan usko sitä, tuossahan oli ihan liikaa (eli loputtomasti) aikaa miettiä vastauksia. en kyllä uskalla mennä oikeaan testiinkään, etten paljastuisi tyhmäksi :)
[/quote]
Siinä on 25 minuuttia aikaa ja 35 tehtävää.
[/quote]
E[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:30"]
Tein sen joskus kauan sitten, ja olin sen mukaan ihan Mensa-tasoa. En kuitenkaan usko sitä, tuossahan oli ihan liikaa (eli loputtomasti) aikaa miettiä vastauksia. en kyllä uskalla mennä oikeaan testiinkään, etten paljastuisi tyhmäksi :)
[/quote]
Siinä on 25 minuuttia aikaa ja 35 tehtävää.
[/quote]
Virallisessa on 45 tehtävää ja 20 minuuttia aikaa. Maksimitulos, jonka siitä voi saada on 135.
132 tulokseksi, ja käytin 20 minuuttia. Muutaman lopusta arvasin, joten siellä oli varmaan virheitä.
"Älykkyysosamääräsi on noin 121 , joka on korkeampi kuin 91.9 prosentilla väestöstä"
Ps. En kyllä silti pidä tuota pätevänä älykkyyden mittaajana, vaikka jonkinlaisesta oivalluskyvystä se kertookin.