Appivanhempien häälahja
Saimme mieheni kanssa appivanhemmilta häälahjaksi designvalaisimen. Olin tosi iloinen siitä, kunnes minulle kerrottiin, että lamppu onkin tarkoitettu kesäpaikkaamme (jossa appivanhemmat asuvat). Tämän jälkeen lampusta ei kuulunut mitään, en oikein voinut pyytää sitä kotiimmekaan kun sitä sinne ei ollutkaan tarkoitettu. Nyt sitten anoppi ja appiukko olivat ripustaneet valaisimen ruokapöytänsä yläpuolelle. What to do? :)
Kommentit (15)
Olipa huomaavaista. Ihania ihmisiä.
Saatte sitten perintönä sen. Heheh
Huonoa käytöstähän tuo on mutta minkäs teet. Kannattaa pitää jatkossa mielessä, ettei tule väärinkäsityksiä.
Ukkosi sai jo sen oikean rahalahjan. Ikävää että pimitti sen sinulta..:/
Siis omistatteko te kesäpaikan jossa appivanhemmat asuvat?
Entä jos vaan sanot että sen voisikin talveksi ottaa kotiin ja katsellaan sitten viitsiikö uudestaan siirtää kesäpaikkaan.
He taisivat haluta hienon lampun tosiaan itselleen, ja häämme osuivat sopivasti kohdalle ;) en osaa olla edes kiukkuinen, kunhan kummastelen aikoja ja tapoja. Ap.
Tuo kesäpaikka- ja muut asumisjärjestelyt eivät ole tässä relevantteja muuten kuin siten, että appivanhemmat asuvat talossa, jonka mieheni omistaa, ja me käymme siellä kesäisin ja joskus viikonloppuina. Tämä on meidän mielestämme ollut ihana asia heille - pidämme huolta heidän asumisestaan ja asumme omassa lisärakennuksessa.
Ihan suoraan sanoen olisin toivonut jonkun kysyvän minulta, olisiko ok ripustaa se lamppu ja minne sen voisi ripustaa. Mutta ei maailma tähän kaadu. Mies oli saanut kuvan, jossa lamppu näkyi taustalla, joten eipä häneltäkään kysytty.
Törkeetä touhua. Vie niiden rapujuhlille pullo tuliaisiks ja juo itse se:) Sit voitkin huppelissa tanssia pöydällä, roikkua lampussa ja haukkua appivanhemmat. Kesää odotellessa,,
Kerrohan nyt ap vähän selvemmin tuo kesäpaikka/asumiskuvio.
Asuvatko appivanhempasi teidän kesämökillä?
13 pyytää anteeksi hitauttaan. Olikin jo vastattu tähän.
Ilmeisesti appesi kokee asuvansa teillä koska ripusti lampun teidän asuntoon.
Ei siis ollutkaan lahja teille vaan heille itselleen