Viisauden hammas poistettu. Onko normaalia, että vielä 3h jälkeenkin syljessä on verta?
Pahin vuoto on loppunuy, mutta veristä syllkäe tulee vieläkin ja kuoppa valuuttaa hieman.
Ei kuitenkaan niin pahasti, kuin aiemmin.
Kommentit (17)
On. Saattaa olla vielä pari päivää. Eikö ohjeissa kerrottu, että vuoto voi jatkua hiljaisena pitkää.
no mitäpä lottoat jos sulta hammas rivitään irti että saattaako se vuotaa verta
Jos sieltä ei ihan sokena vuoda niin en olisi huolissani.
Eiköhän se helpota.
Ei ole normaalia. Hakeudu päivystykseen
Syljessä verta?
itse jouduin palaamaan päivystykseen, kun verta vaan vuoti
Mulla ei meinanu tyrehtyä vuoto millään. Seuraavan hampaan poistossa vähän kattoi vihaisena,kun pyysin enemmän pumpulia kun edellinenkin tuntui vuotavan päiviä. Sanoin, et mitä mä sitten tungen sinne tyrehdyttämään ku ei edellisetkään pumpulit riittänyt ja pidin kylmää poskea vasten. Ihan niinku sen extra pumpulin antaminen olis ollu hänen palkastaan pois..
Yritä olla sörkkimättä kielellä ja syömättä näkkileipää.
Älä syljeskele, esim. sylkeminen tai tupakan/pillin imaisu voi irrottaa verihyytymän.
Kuulostaa ihan normaalilta. Minulta poistettiin yläviisuri tammikuussa. Verta tuli syljen mukana vielä seuraavanakin päivänä. Poistoaukon reunat alkoi supistua n. viikon päästä poistosta ja paraneminen alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Hakeudu päivystykseen
höpö höpö
Kyllä, ja se tulppana toimiva veriklimppi irtoaa parin päivän päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei meinanu tyrehtyä vuoto millään. Seuraavan hampaan poistossa vähän kattoi vihaisena,kun pyysin enemmän pumpulia kun edellinenkin tuntui vuotavan päiviä. Sanoin, et mitä mä sitten tungen sinne tyrehdyttämään ku ei edellisetkään pumpulit riittänyt ja pidin kylmää poskea vasten. Ihan niinku sen extra pumpulin antaminen olis ollu hänen palkastaan pois..
Kyllä sitä pumpulia normaalisti saa sen verran, että tulppa pysyy hyvin puremalla paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
On. Saattaa olla vielä pari päivää. Eikö ohjeissa kerrottu, että vuoto voi jatkua hiljaisena pitkää.
Toki, mutta ap ei viitsi lukea. Tai ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on niitä jotka eivät lue ohjeita mitä saavat, otetaan se lappu vastaan ja juostaan kysymään netistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä pumpulia normaalisti saa sen verran, että tulppa pysyy hyvin puremalla paikallaan.
Ei aina joskus jää suonet vuotamaan paljon. Syljessä verta on normaalia vielä myöhemminkin, mutta osalla verenvuoto ei tyrehdy ja suonet joudutaan polttamaan kiinni.
On.