Mies pettänyt henkisellä tasolla 3kk, olen sekaisin..
Olemme tunteneet vuoden. Olen elänyt unelmaani, tapailimme ja aika pian mies tapasi lapsenikin. Kaikki on sujunut hyvin. Alussa oli hieman epäluottamusta, mies ei heti kertonut että asui vielä exänsä kanssa,mutta olivat eronneet ja aikeissa myydä asunnon. Asunto myytiin kesällä (tapasimme maaliskuussa 2014). Virallisesti aloimme seurustella kesällä. Mies sanoi juuri ne asiat mitkä halusinkin kuulla,hän oli täydellinen minulle, niin ihana,rehti,aikuinen mies ja komeakin kuin mikä. Vanhempani tykkäsivät hänestä ja olivat ylpeitä. Miehellä hyvä työ ja tulevaisuuden suunnitelmat selviä. Muutimme marraskuussa 2014 yhteen.Pientä kinaa ja stressiä oli ollut, miehen on vaikea puhua tunteistaan. Aloin ihmettelemään kun seksissä alkoi olla parinkin viikon taukoja, mies oli kylmä minua kohtaan ja etäinen. Outo, ei enää se sama jonka tapasin keväällä. Mies selitti työstressillä tilanteen. Viime viikolla ajoin ottaa selvää mikä miestä vaivaa, loppuvuodesta jatkunut etäisyys,kylmyys oli jatkunut ajoittain,välillä oli aivan ihanaa..tutkin miehen puhelimen vaikka tiedän sen olevan väärin. PAM. Mies oli 3kk ajan viestitellyt toisen naisen kanssa hyvin hyvin intiimejä viestejä. seksiviestejä sekä romanttissävyisiä. Olivat sopineet tapaamisen juuri seuraavalle päivälle kun luin viestit, mies oli aikaisemmin pohjustanut minulle olevansa sinä päivänä ylitöissä. Huh huh..olin aivan shokissa....en tiedä ovatko he nähneet tänä aikana,mutta oikeastaan, yhden kerran hairahdus olisi ollut pelkkää seksiä, mies on kuitenkin 3kk henkisellä tasolla olut jossain muualla,jonkun muun kanssa,ja se on minusta pahempaa. Mies selittelee,selittelee ja katuu ja haluaa minut jne..rakastan miestä,hän oli unelmani. En tiedä mitä teen,erotakko vai jatkaa..miten voin luottaa häneen enää ikinä.Suhteen perusta on luottamus ja kunnioitus,kaikki on romuna. miksi haluan yhä ehkä jatkaa? kuka tuo mies on?
Kommentit (17)
Olet ollut miehelle laastarisuhde ja nyt hän on selvinnyt sinun ansiostasi erostaan ja valmis uuteen suhteeseen jonkun toisen kanssa.
Mulla ihan sama tilanne, ehdin vaan tulla raskaaksi ja nyt tuo vauva tuossa. Ei ole vaan voimaa lähteä ja rakastan tuota petturia silti....
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:00"]
Mun mielestä on pahempi se että mies on 3kk viestitellyt seksivisestejä + voisinpa olla sun ja ollaan luotuja toisillemme viestejä, kuin se että olisi kerran käyny paukuttamassa tuota naista. Olivat jo tapaamisen sopineetkin joten sekään ei ollut kaukana, "tuurilla" jäi kiinni ennenkuin ehti tavata tätä naista. tuo on kyllä totta,on ollut aikaa herätä tilanteeseen/touhuihinsa ja katua joa 3kk mutta katuu vasta kun jää kiinni.Ap
[/quote]
Sä haluat niin kovasti vain uskoa, että mitään fyysistä ei ole vielä ehtinyt tapahtua. Vaikka ei olisikaan, niin kohta olisi. Kerroithan, että tapaamisesta oli sovittu. Se tuskin olisi ollut vain romanttista kädestä pietelyä.
Minä voisin elää sen kanssa, että rakastamani mies harrastaa seksiä myös jonkun muun kanssa. Sen kanssa en voisi elää, jos tuntisin oloni vaillinaiseksi ja sekä henkisesti, että fyysisti tyydyttömäksi kumppanini kanssa. Seksi on vain seksiä, mutta jos minulla ei ole täydellinen kaiken kattava suhde toiseen, vaan tunnen jääväni rannalle ruikuttamaan - sillloin saa mies lähteä. Se vaan tuntuu hyvälle ja ravitsee sinua kaikin tavoin, tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:21"]Mulla ihan sama tilanne, ehdin vaan tulla raskaaksi ja nyt tuo vauva tuossa. Ei ole vaan voimaa lähteä ja rakastan tuota petturia silti....
[/quote]
Sun elämä tuskin muuttuu kovin ruusuiseksi tuosta.
Jos petturin ottaa niin petturin saa.
Kuule,mies ei petä koskaan vain henkisellä tasolla. Jos seksi viestittelyä on ollut 3kk, niin oikeata fyysistä pettämistä on myös ollut AINAKIN sen 3kk. Ellei pidempääkin. Joten sen mukaan tee suunnitelmasi.
Paskan vitut hän sinua rakastaa. Kunnioitusta ei ainakaan ole häneltä sinulle jos on viestitellyt toiselle naiselle asioita, jotka miehesi tulisi jakaa vain sinun kanssasi. Ihastumiselle ei voi paljoa mitään, muttei kukaan oikeasti rakastava, kunnoittava ja sitoutunut osapuoli lähde leikkimään tulella.
Eikö sinustakin ole jännä, että katuminen ja omatunnon äänet alkavat vasta siitä hetkestä kun on jäänyt kiinni. Ei yhtään aiemmin.
Vasta vuoden mittainen suhde ja toinen jo haeskelee muuta seuraa. Kiinni jäätyään " katuu". Herää pahvi!!!!!!
Voimia sinulle.
Äläkä todellakaan kuvittele jääväsi suhteeseen.
Menneisyys kummittelisi, eikä luottamusta takaisin saa. Kärsisitte vain molemmat..
Suosittelen sinua nyt olemaan päätöksessäsi napakka, älä anna sääliä pettäjämiehelle, hän ei sitä ansaitse, hänkään ei säälinyt sinua, kun toisen naisen kanssa pyörii.
Viestissäsihän se vastaus jo lukeekin.. "hän OLI unelmani."
Heitä pois.
Mies ei halua sua vaan jonkun toisen. Ei vuoden seurustelu ole tae yhteisestä tulevaisuudesta. Olis tietty ollut reilumpaa sanoa se sulle ihan ääneen.
Mutta toisaalta: puhelimen tutkimisella osoitit, mikä olet.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:08"]
Kuule,mies ei petä koskaan vain henkisellä tasolla. Jos seksi viestittelyä on ollut 3kk, niin oikeata fyysistä pettämistä on myös ollut AINAKIN sen 3kk. Ellei pidempääkin. Joten sen mukaan tee suunnitelmasi.
[/quote
Höpön höpöt. Mies voi viestitellä vaikka vuosikausia ilman, että mitään oikeasti on tapahtunut. Kokemusta on. Ja voi tsiisus tätä "henkistä pettämistä".... Ei kukaan omista toisen ajatuksia.
Jätä se sika, ansaitset parempaa!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:08"]
[/quote
Höpön höpöt. Mies voi viestitellä vaikka vuosikausia ilman, että mitään oikeasti on tapahtunut. Kokemusta on. Ja voi tsiisus tätä "henkistä pettämistä".... Ei kukaan omista toisen ajatuksia.
[/quote]
Oletko sinä mies joka on seksiviestitellyt vuosia ilman oikeata fyysistä pettämistä? Niinpä.
Ei sellaista miestä vain ole. On jopa sellaisia miehiä jotka eivät petä. Mutta sellaista miestä ei ole joka lähettelee vuosia seksisävytteisiä viestejä muttei koskaan ryhdy tositoimiin
Mun mielestä on pahempi se että mies on 3kk viestitellyt seksivisestejä + voisinpa olla sun ja ollaan luotuja toisillemme viestejä, kuin se että olisi kerran käyny paukuttamassa tuota naista. Olivat jo tapaamisen sopineetkin joten sekään ei ollut kaukana, "tuurilla" jäi kiinni ennenkuin ehti tavata tätä naista. tuo on kyllä totta,on ollut aikaa herätä tilanteeseen/touhuihinsa ja katua joa 3kk mutta katuu vasta kun jää kiinni.Ap