Reaalikokeet lähestyy, lunttausvinkkisi?
Eli reaalikokeet lähestyy, mikä on sinun lunttistategiasi? Meillä on iso sali, ajattelin teipata laput sisäreisiin ja kurkkia haaruksiin kun on tulee oikosulku.
Kommentit (26)
Kirjoita jalkoihin. Lunttaa vessassa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:51"]Kirjoita jalkoihin. Lunttaa vessassa.
[/quote] Vessat pimeenä. Ainakin syksyllä oli.
Kirjoitat lunttilapun vessapaperille, käärit vessapaperin rullalle ja tunget alkkareihin "siteeksi". Tehtävät nähtyäsi vessassa käydessä voit lueskella lunttilappua. Kukaan ei ihmettele vessapaperin kahinaa vessassa. Lunttilapun voi myös huuhtoa pöntöstä alas kun sitä ei enää tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:54"]Kirjoitat lunttilapun vessapaperille, käärit vessapaperin rullalle ja tunget alkkareihin "siteeksi". Tehtävät nähtyäsi vessassa käydessä voit lueskella lunttilappua. Kukaan ei ihmettele vessapaperin kahinaa vessassa. Lunttilapun voi myös huuhtoa pöntöstä alas kun sitä ei enää tarvitse.
[/quote] Vessat on pimeänä + hikoilu. Ehkä vois kyllä tuotakin kokeilla silti, on asteen turvallisempi, pitää vaan etsiä pimeässä hohtava geelikynä jostain.
Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:01"]Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset.
[/quote]
Onko kellään muka oikeus katsoa tai koteloita mun haaraväliä?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:01"]Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset. [/quote] Onko kellään muka oikeus katsoa tai koteloita mun haaraväliä?
[/quote]
Jos opettaja epäilee vilppiä, koesuorituksesi keskeytyy, kunnes asia on selvitetty.
Jokuset ylppärit valvoneena annan vinkiksi, että älä edes mieti lunttaamista. Valvojat todellakin näkevät kaiken.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:01"]Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset. [/quote] Onko kellään muka oikeus katsoa tai koteloita mun haaraväliä?
[/quote]
Jos opettaja epäilee vilppiä, koesuorituksesi keskeytyy, kunnes asia on selvitetty.
Jokuset ylppärit valvoneena annan vinkiksi, että älä edes mieti lunttaamista. Valvojat todellakin näkevät kaiken.
[/quote]
Näkee mun alapään :( Nostan jonkun seksuaalirikossyytteen.
Valvojat voivat nähdä kaiken, mutta hajujen päälle eivät ymmärrä paljoakaan. Pieruun voi esimerkiksi koodata tietoa. Jos syö hernekeittoa ja kaalia, ja samalla syö tietoa paperimuodossa, mitä haluaa tietää, niin se tulee ulos pieru-tietokaasuna. Pieni elektrodi pitää vaan tökätä aivoihin, jonka toinen pää ottaa vastaan pierulta haisevaa tietoa, ja muuttaa sen aivoille sopivaksi tiedoksi.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:01"]Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset. [/quote] Onko kellään muka oikeus katsoa tai koteloita mun haaraväliä? [/quote] Jos opettaja epäilee vilppiä, koesuorituksesi keskeytyy, kunnes asia on selvitetty. Jokuset ylppärit valvoneena annan vinkiksi, että älä edes mieti lunttaamista. Valvojat todellakin näkevät kaiken. [/quote] Näkee mun alapään :( Nostan jonkun seksuaalirikossyytteen.
[/quote]
Kaikin mokomin. Tervetuloa taas vuoden päästä kirjoittamaan uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:01"]Ehkä pienempi paha on se, että unohdat jonkun yksittäisen termin kuin se että kärsit kiinnijäämisen seuraukset. [/quote] Onko kellään muka oikeus katsoa tai koteloita mun haaraväliä? [/quote] Jos opettaja epäilee vilppiä, koesuorituksesi keskeytyy, kunnes asia on selvitetty. Jokuset ylppärit valvoneena annan vinkiksi, että älä edes mieti lunttaamista. Valvojat todellakin näkevät kaiken. [/quote] Näkee mun alapään :( Nostan jonkun seksuaalirikossyytteen.
[/quote]
Kaikin mokomin. Tervetuloa taas vuoden päästä kirjoittamaan uudelleen.
[/quote]
Siis ei kukaan voi pakottaa että näytän mille provaattialiueeni näyttää. Sittenhän pervovalvoj Pentti syyttäsi mieluisen näköisiä tyttöjä vilpistä että pääsee kopeloimaan sisäreidet ja katsomaan pikkarien sisällöt.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:03"]
[/quote]
[/quote]
Epäiletkö vilppiä, jos vessasta tullessaan oppilaalla alkaa heti kynä sauhuamaan yksittäisiä termejä? Sitten viet sen oppilaan ulos luokasta ja alat kotelossa alapäätä ja pikkareiden sisään?
Lunttaajat eivät koskaan menesty jatko-opinnoissa. Ylppärit on vasn yksi koe mutta kun siinä lunttaatte ja saatte todellisia kykyjänne PAREMMAT arvosanat niin sitten olettekin p*skat housuissa heti kun yliopiston ensimmäinen koe tulee eteen. Yliopistossa ei lunttaaminen auta, koska kokeita on erittäin paljon ja kokeisiin on luettava HELVETISTI oppikirjoja. Terveisiä vasn täältä Helsingin yliopistolta. Itse sain opiskelupaikan jo ensimmäisellä hakukerralla. Lukiosta kirjoitin laudaturin paperit (ilman lunttaamista), joten yliopistossa on helppo pärjätä. Rimaa hipoen sisään tulleet (lunttaajat) joutuvat keskeyttämäön jo ensimmäisenä vuonna koska eivät läpäise kursseja ja opuntopistert jäävät saamatta. Kelan opintotuki menee poikki. Sitten onkin vaihtoehtoja jäljellä enä kaksi: mennä tekemään p*skaduunia hionolla palkalla ilman koulutusta TAI ruveta sosiaalipummiksi ja ryypätä itsensä hengiltä.
Syy miksi käyt koulua on että oppisit jotain miksi edes käyt siellä jos selvästikään et halua oppia?
Apua, missä on ollut vessat pimeenä? Kirjotin kakkosen keväällä, kolmosen syksyllä ja keväällä sekä korottaessani pari ainetta kolmosen jälkeisenä syksynä. Eli olin kokeissa yhteensä viitenä kirjotuskautena eikä ikinä ollut vessoissa pimeää...
Jos olisin itse luntannut, olisin kirjoittanut reisiin/nilkkoihin/jalkoihin ylipäätään, tai vatsaan. Tai sitten "ilmavat" housut ja sitä vessapaperia nimenomaan vaikka tuohon pohkeen kohdalle (ei tietenkään niin että siinä olisi hirveä muhku), housut sukilla "kiinni".
En kuitenkaan kokenut tarpeeliseksi, sillä muistin kaikki käsitteet ja yksittäisiä kielten sanoja taas on täyttä typeryyttä alkaa kirjoittaa.
Varmaan riippuu vähän koulusta, onhan näitä tapauksia että puhelimia saa pidettyä salassa ja vessassa voidaan googlailla. Itse en kyllä olisi uskaltanut ottaa riskejä, ja oon ihan ylpeä ettei ylppäreissä "tarvinnut" luntata.
Kannustaisin kaikka abeja siihen perinteiseen täydellisten lunttilappujen kirjoittamiseen, ja sitten niiden lappujen kotiin unohtamiseen. On oikeasti aika hyvä keino.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:01"]Syy miksi käyt koulua on että oppisit jotain miksi edes käyt siellä jos selvästikään et halua oppia?
[/quote]
Eli kun yleissivistävä koulutus sisältää kiinnostavia ja epäkiinostavia aineita, ei niitä kiinnostaviakaan kannata käydä, koska täysi kiinnostus ei ulotu ihan joka aineeseen?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:57"]Lunttaajat eivät koskaan menesty jatko-opinnoissa. Ylppärit on vasn yksi koe mutta kun siinä lunttaatte ja saatte todellisia kykyjänne PAREMMAT arvosanat niin sitten olettekin p*skat housuissa heti kun yliopiston ensimmäinen koe tulee eteen. Yliopistossa ei lunttaaminen auta, koska kokeita on erittäin paljon ja kokeisiin on luettava HELVETISTI oppikirjoja. Terveisiä vasn täältä Helsingin yliopistolta. Itse sain opiskelupaikan jo ensimmäisellä hakukerralla. Lukiosta kirjoitin laudaturin paperit (ilman lunttaamista), joten yliopistossa on helppo pärjätä. Rimaa hipoen sisään tulleet (lunttaajat) joutuvat keskeyttämäön jo ensimmäisenä vuonna koska eivät läpäise kursseja ja opuntopistert jäävät saamatta. Kelan opintotuki menee poikki. Sitten onkin vaihtoehtoja jäljellä enä kaksi: mennä tekemään p*skaduunia hionolla palkalla ilman koulutusta TAI ruveta sosiaalipummiksi ja ryypätä itsensä hengiltä.
[/quote]
Varmaan jos menee opiskelemaan sitä itselleen heikointa alaa. Minä ainakin ajattelin valita jatkon sen mukaan mistä olen kiinnostunut ja mihin mihin minun kykyni on ihanteelliset. Varmasti ällän kokonaisarvosanan saaneena ymmärrät, että kaltaisiasi on hyvin vähän ja monen lahjakkaankin kykyprofiili voi olla epätasainen.
Mitäs niissä lunttilapuissa sitten lukee? Aineesta riippumatta reaalin kysymyksethän voivat koskea mitä tahansa aineeseen liittyvää, joten lunttilapuista on aika pienellä todennäköisyydellä edes mitään hyötyä. Vai meinasitko kokonaisia oppikirjoja sinne haaruksiisi tunkea?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:20"]Kirjoita reisiin ja vessakäynnin yhteydessä lunttaat sitten :D paperi rapisee
[/quote]
Hikoilen vain jännityksessä pois.