46v mies Tinderissä ”välillä kiva tavata kypsempiä naisia”. Olen 39. Mitä veetua!!!?!
Kommentit (66)
baarissa nainen änkee viereen ja haluu tanssimaan, no mennään ja sit takaisin tiskille ja hän ilmoittaa että on jano
otin pari lasia vettä ja muija lähti
miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat miehet katselee nuorempia
Tasokkaat miehet nimenomaan EIVÄT katsele nuorempia. Eivätkä vanhempia. Eivätkä samanikäisiä. He etsivät ihmistä. He eivät tuijota ikää, koska ymmärtävät että ihminen on muutakin kuin ikä.
Fufururrurjrrkkrkfkifkn
Joku nai kkonen oli treffeillä Hugh Heffnerin kanssa. Nuori nainen oli sanonut Hughille ettei hän koskaan ennen ollut deittailut yli 25-vuotiasta. Siihen Heffner sanoi ettei hänkään koskaan ollut.
Hahahahaaaaa, mä poistaisin matchin heti, sitä ennen sanoisin että kiitos mutta olet minulle turhan vanha. Hän yrittää negaamalla saada naisen kiitolliseksi siitä, että pääsee nyt tämän upean miehen kanssa ulos. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaat miehet nimenomaan EIVÄT katsele nuorempia. Eivätkä vanhempia. Eivätkä samanikäisiä. He etsivät ihmistä. He eivät tuijota ikää, koska ymmärtävät että ihminen on muutakin kuin ikä.
Tasokkaiden miesten ei tarvitse katsella, heitä katsellaan.
He sitten voivat suostua tapailemaan kevyesti, jos siltä tuntuu.
Olisin vaan lähettänyt viestin "Ok 😂😂 hyvää jatkoa"
Jos sillä oikeasti on nuorempia naisia kuin 39 niin rahalla luultavasti saanut 🤮 tai sitten joku 10 vuotta nuorempi on hänet huolinut joskus 10 vuotta sitten ja tästä on jäänyt illuusio, että aina pitäisi olla oikeus yhtä nuoreen naiseen. Joillain miehillä on kovin paisuvainen ego peniksen lisäksi 😀
On tottunut että hänen tykkäämänsä naiset ovat nuoria.
Ehkä ulkonäkösi oli nuorekas Tinderissä tai valokuvasi vanha?
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaaaaa, mä poistaisin matchin heti, sitä ennen sanoisin että kiitos mutta olet minulle turhan vanha. Hän yrittää negaamalla saada naisen kiitolliseksi siitä, että pääsee nyt tämän upean miehen kanssa ulos. Next!
Kuulostat upealta naiselta. Varsinkin tuo että pitää päästä vähän kuittailemaan.
Kanssasi on epäilemättä mukava viettää aikaa ja muutenkin treffailla. En ymmärrä että kaltaisesi aarre joutuisi etsimään seuraa jostain Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niinhän ne kuulemma tekevät ja sitten ne kumma kyllä aina päätyvät nuoremman kanssa yhteen. Useastikin jopa joku 20-25v tissimissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä totta 👍
Aikamoinen huuliveikko. Oliko edes nuoren ja komean näköinen?
"No nyt kun sanoit, minä en kyllä ennen ole tuommoisen vanhuksen kanssa käynyt treffeillä, ei tämä juttu nyt kyllä onnistu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niinhän ne kuulemma tekevät ja sitten ne kumma kyllä aina päätyvät nuoremman kanssa yhteen. Useastikin jopa joku 20-25v tissimissi.
Tässä taas nähdään, minkä palstalaiset määrittelevät tasokkaaksi mieheksi. Se ei ole mikään julkkis tai urheilija. Tasokas mies on koulutettu, esim. pörssiyrityksen johtaja. Tai muutoin sivistynyt. Tällaiset miehet eivät kestä tyhmyyttä vaan haluavat että kumppani viehättää älyllisesti.
Mua oli Tinderissä tykännyt 30 v mies. Ihan ok näköinen. Tsekkasin huvikseni profiilinsa, esittelyn lopussa sanoo: "tykkään vanhemmista naisista" ja sydänsilmä-emoji.
Mut hei kamoon - mä olen 61!
Haikein sydämin painoin rastia.
🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat upealta naiselta. Varsinkin tuo että pitää päästä vähän kuittailemaan.
Kanssasi on epäilemättä mukava viettää aikaa ja muutenkin treffailla. En ymmärrä että kaltaisesi aarre joutuisi etsimään seuraa jostain Tinderistä.
Älä kiukuttele, ihan asiallinen kommenttihan tuo on. Itsekin tekisin noin.
Minua kutsuttiin mukavaksi kypsäksi naiseksi 26-vuotiaana.
Lausuja oli itseäni kaksi vuotta nuorempi mies.
Olen tulkinnut, että nämä tällaiset viettävät liikaa aikaa netissä, eivätkä siis sovellu minulle seuraksi..................
Vierailija kirjoitti:
Olisin vaan lähettänyt viestin "Ok 😂😂 hyvää jatkoa"
Jos sillä oikeasti on nuorempia naisia kuin 39 niin rahalla luultavasti saanut 🤮 tai sitten joku 10 vuotta nuorempi on hänet huolinut joskus 10 vuotta sitten ja tästä on jäänyt illuusio, että aina pitäisi olla oikeus yhtä nuoreen naiseen. Joillain miehillä on kovin paisuvainen ego peniksen lisäksi 😀
Korjaan: joillain miehillä ainoa paisuva asia on heidän egonsa.
Tosielämästä:
Mies 50v yrittää iskeä naista 40v ja nainen sanoo miehen olevan jo hiukan liian vanha itselleen.
Mies alkaa sättiä naista kuinka tämä ei tajua olevansa jo vanha ja luulee itsestään liikoja.
Mistä tuollainen johtuu?
Onko nainen vieläkin noin huonossa asemassa, että sitä 10vuotta vanhempi mies voi moittia sitä vanhaksi?
Pelkääkö mies noin kovasti omaa vanhenemistaan, ettei pysty sitä kohtaamaan?
Naiset, jotka tykkäävät itseään vanhemmista miehistä ovat harvinaisia, mutta heidän "ansiostaan" muut naiset joutuvat kohtaamaan tuollaista ahdistelua.
Ikinä en huolisi itseäni yli 5 vuotta vanhempaa kumppania itselleni, en senkään takia, että tuollainen käytös ja naisen mollaaminen pitää oikeasti saada loppumaan!
Naiset, jotka tykkäätte itseänne vanhemmista miehistä älkää tehkö siitä numeroa.
Ette ole henkisesti sen kehittyneempiä, kun muutkaan tai mitään muutakaan ei tarvitse yrittää selitellä. Teidän fetissinne vuoksi muut kärsivät. Maissa, jossa nainen on kotieläimen asemassa isot ikäerot ovat yleisiä. Miettikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kohteliasta ja fiksua kertoa syy miksi lopettaa yhteydenpidon. Miehen huono itsetunto on hänen omalla vastuullaan, ei kannata deittailla jos ei kestä asiallisia pakkeja naisilta.
Tuo mies on sinua 7 vuotta vanhempi. Hän on sinulle aivan liian vanha! Seisooko sillä edes?