Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin raskaustesti on negatiivinen synnytyksen jälkeen?

Vierailija
08.03.2015 |

Eli olemme kärsineet lapsettomuudesta ja esikoisen syntymän jälkeen ei tule ehkäisyä käyttöön muuta kuin kumit ekat kuukaudet. Sen jälkeen ihme saa tapahtua jos on niin tapahtuakseen, epätodennäköistä kuitenkin. Kysynkin että jos minulle tulee raskaus oireita ja kuukautisia ei tule tai ne jää pois, niin kuinka äkkiä kannattaa tehdä testi synnytyksen jälkeen? Eikös se näytä hailakkaa positiivista pitkäänkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän raskaustesti näytä positiivista kuin alkuraskaudessa? Näin minä olen ymmärtänyt.

Vierailija
2/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:19"]Eihän raskaustesti näytä positiivista kuin alkuraskaudessa? Näin minä olen ymmärtänyt.
[/quote]

No näyttäähän

Koko raskauden ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:17"]Eli olemme kärsineet lapsettomuudesta ja esikoisen syntymän jälkeen ei tule ehkäisyä käyttöön muuta kuin kumit ekat kuukaudet. Sen jälkeen ihme saa tapahtua jos on niin tapahtuakseen, epätodennäköistä kuitenkin. Kysynkin että jos minulle tulee raskaus oireita ja kuukautisia ei tule tai ne jää pois, niin kuinka äkkiä kannattaa tehdä testi synnytyksen jälkeen? Eikös se näytä hailakkaa positiivista pitkäänkin?
[/quote]

No jos ehkäisette muutaman kuukauden niin toki voit sitten tehdä testin kun olette olleet ilman ehkäisyä

Vierailija
4/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän testataan istukkahormonia..eiköhän kun istukka lähe niin nollaa näyttää

Vierailija
5/5 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten nopeasti se raskaushormoni poistuu synnytyksen jälkeen? Minuakin alkoi kiinnostamaan.