Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tun tylsä sunnuntai!Miten te saatte aikanne kulumaan?

Vierailija
08.03.2015 |

Odotan vaan että kello lähentelee kymmentä ja pääsen nukkumaan. Mitä te muut teette?

Mulla ei mitään ohjelmaa koko päivänä. Kyllä voikin tuntua PITKÄSTYTTÄVÄLTÄ. Heräsin tahtomattani jo kuudelta. Olen pessyt pyykkiä,kitannut kahvia ja roikkunut av:lla. Aika kuluu tuskastuttavan hitaasti...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin auton ja tein vaikka mitä pihahommia nauttien upeasta ilmasta siinä samalla.

Vierailija
42/45 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:24"]

Olen katsonut hiihtoa, ampumahiihtoa ja nyt katson mäkihyppyä. Kohta alkaa taas ampumahiihto, sitten on puolen tunnin tauko ja sitten tulee halliyleisurheilua. Ei ongelmia ajankäytön kanssa, urheilua on katsottu 10.00 alkaen ja lopetetaan 20.30. Fantastinen päivä, penkkiurheilijaa hemmotellaan.

[/quote]

Niin voishan sitä työnnellä vaikka tikkuja kynsien alle. Yhtä mukavaa kuin hiihtojen katselu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLopissa, maalaan lasipurkkeja, syön, katson Täydellisiä naisia, juon jääteetä, luen kirjaa, teen kotitöitä jne. Elämä on ihanaa. :)

Vierailija
44/45 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon syöny, käyny lenkillä, ollu av:lla ja katsonu How I met your motheria Netflixistä...mitähän seuraavaks? Eilen tein siivotkin.

Vierailija
45/45 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan järjestystä ja katson samalla ohjelmia läppärillä Areenasta. Sunnuntait on parhaita päiviä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän