Mies lipsautti että pitää söpöistä "petite" naisista
Ja minä en todellakaan ole mikään sellainen, vaan täysin vastakohta melkein.
Sanoi tuon jo viime viikolla, enkä pysty sitä nyt unohtamaan...Voiko olla niin, että en edusta miehen mielimakua naisissa ollenkaan?
Kommentit (49)
naisten harjoittama elokuvatähtien kuolaaminen on toki taas aiiiivan eri asia.
vois ihan oikeasti vaihtaa nimen valehtelijoiden klubiksi, olisi realistisempikin!
Aihe vapaa- missä muka?
Tuskin sun mieskään vastaa sun unelma-ihannetta! Ihmisillä on haaveita ja fantasioita, mutta oikeassa elämässä arvostetaan muutakin kuin ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tyytyy siihen mitä on mahdollista saada.
95% miehistä menisi sinkkuna hautaan asti jos kriteerit olisi yhtä tiukat mitä naisilla ja vaadittaisiin kipinöitä ja salamia.
Täähän se ois.
Itse muuten 8.5 miehenä, mutta köyhänä sellaisena, saisin vain jotain 5-6 naisia, niin olen sitten mieluummin yksin.
Miehen muilla ominaisuuksilla ei ole juurikaan merkitystä, jos ei pätäkkää löydy.
Tietty poikkeuksiakin on; Jos on täysi 10 ulkonäöllisesti, luonteen osalta, omaa erityistaitoja, tai on oman alaryhmänsä "alfa" (esim. jokin musiikkisuuntaus)...Niin silloin voi saada tasoisensa naisen köyhänäkin.
Mutta kuten kerroin, olen n. 8,5 "perusmies"
Mies, joka arvelee olevansa 8,5 on oikeasti maks. 6. Ja kun olet vielä köyhäkin, niin olet oikeasti n. 4.
No, vastaako miehesi 100% sinun miesihannetta? Minusta on vähän hölmöä loukkaantua tuollaisesta. Itse ainakin tiedän, etten ole täysin miehen naisihanteen mukainen, mutta ei ole hänkään minun miesihanteen. Yhdessä ollaan muista kuin ulkoisista syistä. Viehättävänä saa pitää muitakin naisia, jos siltä tuntuu.
Millainen puoliso sanoo toiselle tykkäävänsä jostain mitä tämä ei ole eikä ehkä edes voisi olla? Todella tökeröä ja tarpeetonta.
Siis minäkin voin pitää viehättävänä erilaisia miestyyppejä, joista joku voi olla täysin erilainen kuin mieheni. En kuitenkaan ala selittämään miehelleni kuinka pidän sellaista(kin). Mikä järki? Olen juuri nyt mieheni kanssa enkä kenenkään muun ja sille on syynsä. Ainoa syy miksi edes ajattelisin muita miehiä ja kertoisin miehelleni jostain tietystä preferenssistä, olisi tarkoitus satuttaa häntä tai yritys muuttaa häntä sen kaltaiseksi. Enkä tod. tekisi niin rakastamalleni ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan ottanut sinut paremman puutteessa
Niimpä. Kyllä se minunkin päällä joskus nytkyttää ja laskee maidit, mutta en kuitenkaan voi koskaan olla hänen unelmiensa lapsenvartaloinen ja kimeällä äänellä piipittävä unelmien täyttymys.
Siis unelmien nainen olisi lapsi? 🤢🤮
Älkää ainakaan lisääntykö noiden p edarien kanssa. Ei siinä mitään jos tykkää "petite"-naisista, mutta jos ihanne on nimenomaan lapsenomainen/teini, alkaa hälytyskellot soida.
Jättäisin näin kommunikoivan miehen. Ei selvästi rakasta.