Miten kieltäytyä seksistä ilman riitaa?
Miten teillä kumppani reagoi jos kieltäytyy seksistä/suihinotosta tms? Meillä ei näköjään vihjailu auta ja sitten kun sanon suoraan että ei nyt ole yhtään sellainen olo, mies suuttuu. Saan huudot että miten voi olla ettei kumppanin tyydyttäminen kiinnosta. Ja eilen illalla oli viimeksi seksiä, että eipä tässä olla jalat ristissä istuttu. Vituttaa ankarasti...
Kommentit (101)
Eniten tässä ihmetyttää että miksi pitää alkaa seurustelemaan saati sitten perhettä perustamaan sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei olla seksin saralla samalla aaltopituudella???? Onhan seksi kuitenkin yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessa.
Ja jos on taas kyse siitä, että aluksi kaikki kyllä oli niin ihanaa mutta sitten... Kaikki tietävät että lasten saaminen ja pitkään kestänyt suhde vaikuttaa seksiin (yleensä vähentävästi) eli se ei voi tulla kenellekkään yllätyksenä. Eikö pariskunnat keskustele näistä asioista yhtään??
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:50"]
Paljon vähemmällä pääsisit kun antaisit sen työnnellä muutaman minuutin vaikkei itseä huvittaisikaan. Vai onko riitely mukavampaa? Ainakin se kestää kauemmin kuin pano.
[/quote]
Tajuatko että naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää, muuten yhdyntä sattuu? Ja haluton yhdyntä voi aiheuttaa myös vulvodynian. Itse en pysty haluttomana antamaan, sattuu niin paljon, ettei homma toimi.
Ei meillä ole koskaan kumpikaan osapuoli suuttunut, jos toinen ei halua seksiä :0 seuraavalla kerralla sitten yleensä onnistaa :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:59"]
Miettiikö naiset koskaan miten paljon miehet tekee teidän mieliksi asioita jotka ei niitä huvittaisi, mutta rakkaudesta teihin suostuvat.
[/quote]
Ei. Naiset huomaavat vain omat uhrauksensa.
Miettiikö naiset koskaan miten paljon miehet tekee teidän mieliksi asioita jotka ei niitä huvittaisi, mutta rakkaudesta teihin suostuvat.
[/quote]
joo, mutta seksi ei ole sellainen asia, jota kannattaisi haluttomana tehdä. Voi aiheuttaa pysyviä vammoja, mm vulvodynian jos haluttomana on vain pelkkänä reikänä.
Paljon vähemmällä pääsisit kun antaisit sen työnnellä muutaman minuutin vaikkei itseä huvittaisikaan. Vai onko riitely mukavampaa? Ainakin se kestää kauemmin kuin pano.
[/quote]
Tajuatko että naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää, muuten yhdyntä sattuu? Ja haluton yhdyntä voi aiheuttaa myös vulvodynian. Itse en pysty haluttomana antamaan, sattuu niin paljon, ettei homma toimi.
[/quote]
Liukkari.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:45"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:39"]Niin teidänkö mielestä on ok suuttua tällaisesta vaikka on vasta ollu seksiä??? [/quote] Ei suuttua ja edellis päivän seksi ei ole 'just'. meillä harrastetaan seksiä kahdesti päivässä ja molemmat on tyytyväisiä. Ehkä olisit itekkin vähemmän kireä jos avaisit ne jalat useammin. Mies toki suhtautui vähän ylilyöden mutta minusta se kun muut naiset sanoo "noku ei huvita.. ei aina voi huvittaa! jne." On täyttä kakkaa. Miksi sitä seksiä pitää harrastaa vain sillon kuin huvittaa. Sitä seksiä voi harrastaa ja päästä siihen mielentilaan vaikka ei juuri silloin tekisi mieli. Meillä jos toista ei itsessään huvita mutta jos toinen haluaa niin toinen kyllä nopeasti alkaa haluamaan myös kun alkaa vaan puuhiin. [/quote] Sama juttu syömisessä: vaikka olis vasta vääntänyt hirveän gourmet-aterian, niin ei kun alkaa taas syödä niin haluttaakin taas lisää ja taas syö, ja sitten jälleen syö, ei haittaa vaikka ei halutakaan, pääasia että syödään;) Pötsi on ainakin tyytyväinen, tai sitten ei:( [/quote] Eri asioita kokonaan. Ja mistä tiedät että ap tarjoilee miehelleen gourmet-seksiä? Jos mies ei ole tyytyväinen, kjn edellisenä iötana on jo seksiä harrastettu niin kertoo minusta aika paljon.... Asiasta on myös tehty tutkimus missä oli, että ne parit jotka harrastavat seksiä myös silloin kun se ei juuri 'huvita' ovat onnellisempia ja pysyvät yhdessä varmemmin.
[/quote]
Fiksut kunnioittavat toisen ei sanaa missä muodossa hyvänsä ja ymmärtävät tilannetajunsa turvin, missä milloinkin mennään;)
[/quote]
Ja fiksut usein ja aina ei:n kuullessaan käy vieraissa kun kotoa ei heru ;)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:02"]
[/quote]
joo, mutta seksi ei ole sellainen asia, jota kannattaisi haluttomana tehdä. Voi aiheuttaa pysyviä vammoja, mm vulvodynian jos haluttomana on vain pelkkänä reikänä.
[/quote]
Liukkari.
Inhoan naisia jotka valittaa kun mies haluaa seksiä! Jos mä ikinä miehen onnistun saamaan, en ikinä kieltäydy seksistä. Miinus jos oon tyyliin 40 asteen kuumeessa ja mahataudissa mutta se nyt on selvää. Ei tule mitään muuta mieleen miksi en suostuisi.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:03"]
[/quote]
[/quote]
Liukkari.
[/quote]
Miten liukkari auttaa _haluttomaan_ yhdyntään. Haluton yhdyntä voi aiheuttaa vulvodyniaa, ihan sama käytetäänkö liukkaria vai ei. Liukkari ei tuo halukkuutta tippaakaan lisää. sulla on vielä paljon opittavaa naisen seksuaalisuudesta, toivottavasti kukaan nainen ei ole joutunut olemaan sun reikänä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:07"]
Inhoan naisia jotka valittaa kun mies haluaa seksiä! Jos mä ikinä miehen onnistun saamaan, en ikinä kieltäydy seksistä. Miinus jos oon tyyliin 40 asteen kuumeessa ja mahataudissa mutta se nyt on selvää. Ei tule mitään muuta mieleen miksi en suostuisi.
[/quote]
Mitä jos et halua ja yhdyntä sattuu haluttomana? annatko vaikka pillu vuotaa verta kivusta?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:08"]
[/quote]
Mitä jos et halua ja yhdyntä sattuu haluttomana? annatko vaikka pillu vuotaa verta kivusta?
[/quote]
..ja sydän surusta..!
[/quote]
Wau, olet oikea helmi;)
Nalkuta niin paljon, ettei miehen tee enää mieli sinua. Sillä voi tosin olla pidempiaikaisia vaikutuksia, mutta sehän on vaan hyvä asia, jos seksi nyt yleensäkin on sinulle noin vastenmielistä.
Haluttomien naisten kannattaisi hieman miettiä mistä se haluttomuus johtuu. Itse ainakin vaikka olisin haluton ja mies tulee hyväilemään niin alan haluta aika nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:17"]
Miesten ei kannata seurustella naisten kanssa koska niiltä ei saa.
[/quote]
Joo. Miesten kannattaa seurustella miesten kanssa koska niiltä saa aina. (Ainakin siellä Porvoossa.)
Vahinko miinus, meillä menee samalla tavalla eli hyvin. :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:28"]Kauanko olette olleet yhdessä? Meillä oli sama meininki ennen, mutta lasten tulo helpotti paljon, ei vaan ehdi. Mulle se iltaisin on ihan ok kyllä, jos en halua itse niin suikkari sitten, aamuisin ei enää ehdi kun lapsia on neljä. Nykyään noin kolmesti tai neljästi viikossa seksiä, ei siis aina yhdyntää.
[/quote]
Siis tähän vahinko miinus ja sama meininki. :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:17"]
Miesten ei kannata seurustella naisten kanssa koska niiltä ei saa.
[/quote]
Joo. Miesten kannattaa seurustella miesten kanssa koska niiltä saa aina. (Ainakin siellä Porvoossa.)
[/quote]
En asu porvoossa mutta kyllä. Ei meistä kumpikaan ole vielä kieltäytynyt,