Mitä vinkkejä antaisitte 35v miehelle joka ei ole koskaan seurustellut, mutta haluaisi silti päästä seurustelusuhteeseen naisen kanssa?
Helsingistä on tämä mies...Mitä vinkkejä antaisitte?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nettideitti, esim match.com tms. Jos on aidosti kumppania etsimässä ja valmis sitoutumaan, sehän on valtti ja kannattaa kertoa. Siellä on niin moni etsimässä vain hetken huvia. Jos toiveena on perhe, sekin kannattaa suoraan kertoa, koska moni 30-35 vuotias nainen etsii kumppania jonka kanssa perustaa perhe. Sekin on hyvä kertoa suoraan että arvostaa perhe-elämää ja toiveena on lapsia ja vakiintua.
Kyllä minä tulevaisuudessa haluan perheenkin, mutta en nyt ihan heti kuitenkaan.
Haluan ensin kokea elämää naisen kanssa ihan kahdestaan, matkustellakin ja tehdä asioita.
ap
Tuo juna on sinulta oikeastaan jo mennyt.
Sinun kannattaa nyt valita, haluatko vela-naisen, jonka kanssa rauhassa seurustella, matkustella, nautiskella elämästä, vai haluatko perheen suht' samanikäisen naisen kanssa. Yli kolmikymppisillä sinkkunaisilla ei ole aikaa tutustua potentiaaliseen lasten isään enää vuosikaupalla, jos haaveena on perhe. Vela-naiset eivät niitä lapsia halua. Ikäisesi naiset kyllä tietävät jokainen tasan tarkkaan kumpaan ryhmään kuuluvat.
Suomessa naiset haluavat pääsääntöisesti samanikäisen puolison, +/-3 vuotta. Reippaasti nuoremmat naiset voivat olla haastavia, sillä sinun pitäisi pystyä kompensoimaan ikäsi ja lisäksi tuo kokemuksen puutteesi. Vanhemmassa miehessä nuorempaa naista yleensä viehättää juuri se elämänkokemus, mikä sinulta nyt pahasti puuttuu.
Toivottavasti olet edes opiskellut/paiskinut duunia ja rikastunut nuo vuodet tähän asti kun olet ollut liian kiireinen seurustelemaan?
Tämä pisti silmään: ” Ikäisesi naiset kyllä tietävät jokainen *tasan tarkkaan* kumpaan ryhmään kuuluvat.” Ei asia ole välttämättä noin yksinkertainen. Molemmissa ryhmissä on omat puolensa ja lopputulema siitä kumpaan päätyy, ei riipu välttämättä vain omasta halusta.
T. N35, sinkku, utelias katsomaan mitä elämä tuo tullessaan, koska aina asiat eivät tapahdu silloin kun itse haluaa ja miten toivoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nettideitti, esim match.com tms. Jos on aidosti kumppania etsimässä ja valmis sitoutumaan, sehän on valtti ja kannattaa kertoa. Siellä on niin moni etsimässä vain hetken huvia. Jos toiveena on perhe, sekin kannattaa suoraan kertoa, koska moni 30-35 vuotias nainen etsii kumppania jonka kanssa perustaa perhe. Sekin on hyvä kertoa suoraan että arvostaa perhe-elämää ja toiveena on lapsia ja vakiintua.
Kyllä minä tulevaisuudessa haluan perheenkin, mutta en nyt ihan heti kuitenkaan.
Haluan ensin kokea elämää naisen kanssa ihan kahdestaan, matkustellakin ja tehdä asioita.
ap
Montako vuotta luulet olevan aikaa jos alat seurustella 35v naisen kanssa?
Kyllä se pulla on nopeasti laitettava uuniin ja vakiintua, varmasti vuoden sisällä.
Rilluttelut on nyt ohi.
No mut vuosikin on eri asia kuin "ihan heti". Tietenkään ei kannata yrittää lasta ventovieraan kanssa.
Uskalla lähestyä. Kun saat yhden pokattua, muutkin naiset alkavat kiinnostua.
Flirttaa ja näytä valovoimaista persoonallisuutta. Yleensä puheella pokataan. Naurata. Avaa suusi. Loppu sujuu helposti.
Ap voisi kertoa, mikä tähän asti on estänyt tyttöystävän löytämisen?
Ei liiku sellaisissa paikoissa mistä heitä löytäisi?
Ei uskalla avata suutaan?
Kannattaa kattella naisia myös ulkomailta (esim. OkCupid.com tai plentyoffish). Kaakkois-Aasian neidoille kelpaa helposti itseään 10-15 vuotta vanhempi mies ja emännöintitaidot aivan eri sfääreissä kuin änkyröillä Suomi-neidoilla. Myös miehen kokemattomuus on heille pikkujuttu ja ennemminkin lisää kiinnostusta. Tekee vain selväksi, ettei ole pidempiaikaiseksi kumppaniksi sopivaa vielä löytynyt. Tietty huijausyritykset pitää torjua (esim. kinuavat rahaa yms.) ja avioehto pitää laatia tarkasti jos naimisiin aiotaan mennä.
Älä tyydy suomiakkoihin.
Tee kuin minä, ja opettele japania ja japanilaista kulttuuria. Japanilaiset miehet arvostaa meitä suomalaisia miehiä ja Tokion Tinderistä saa seuraa, jos osaat kieltä. Tämä on paras neuvo, minkä saat. Itse olen taas jouluna lähdössä lomamatkalle Tokioon. M28
Ei harrastanut seksiä heidän kanssaan. Kirjoitin, että hänelle oli tarjolla seksiä ulko. maalaisten kanssa. Mutta ei hän tarttunut niihin tarjouksiin. Se on minustakin tyhmää, että edes matchasi heitä - ilmeisesti toivoi, että kyseessä olisi ollut vaikka eteläeurooppalainen tyyppi, ja jonkun vähän vaaleamman tyypin kohdalla ei tajunnut, mistä tämä oli lähtöisin. Mutta oikeassa olet toki siinä, että omissa tykkäyksissä olisi pitänyt olla säästeliäämpi ainakin noiden kohdalla.