Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mun posket alkaa punottaa aina kun kiihotun?

Vierailija
08.03.2015 |

Naisistahan ei huomaa kiihottumista yhtä helposti ulospäin kun miehistä ? Mua vaan häiritsee aina kun vähänkin lämpenen vaikka esim. jutellessa jonkun kivan miehen kanssa alkaa mulla posket punottaa välittomästi ja hmm muita tuntemuksia myös mut nehän ei näy ulospäin onneks.. Mietin vaan että onko muilla vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä että yleensä syke ja verenpaine nousee kiihottuessa, joten verenkierto (varsinkin pintaverenkierto) kiihtyy.

Vierailija
2/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen mies huomaa jos on tarkkana. Poskien ja kaula-alueen kiimapuna, naisen pupillien laajeneminen ("katseen samentuminen"), peesaa liikkeissään miestä. Joillakin nännit alkaa nöpöttää paidan läpi vaikka olisikin rintsikat alla. Et todellakaan ole ainoa.

Joskus baarissa tuon huomatessaan tiesi saavansa. Sitten vain nautiskeli näkymistä ja "venytti aikaa", pari vahinkokosketusta neidin käteen ja sopivalla hetkellä ehdotti siirtymistä hiljaisempaan ympäristöön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tää nänniongelma "aina" pitkät päällä nyt talvella ei haittaa mut kesällä näkyy paitojenkin läpi kun vähemmän päällä.

Vierailija
4/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain allerginen reaktio "TAUNO" OTA CYRTEC JA ASPIRIINIA =D

Vierailija
5/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla nöpöttää nännit jos on kylmä. Nöpöttää myöskin kosketuksesta, omasta ja toisen, joten niistä ei voi päätellä mitään.

Joillain menee korvat ihan punaiseksi, kun on kiihottunut. Riippuu tosi paljon, kenellä loistaa puna selkeästi niin että kaikki näkee, ja kenellä tulee vain vähän punertavaa läikkää rintaan orgasmin hetkellä.

Sellainen lievä punastuminen nyt voi johtua ujoudesta, ihastumisesta, hämmentymisestä tai mistä vaan. Ei se suoraan kiihottumista paljasta.

Vierailija
6/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus orgasmin jälkeen ihottumaa rintakehälle.

Vierailija
7/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:15"]Naisistahan ei huomaa kiihottumista yhtä helposti ulospäin kun miehistä ? Mua vaan häiritsee aina kun vähänkin lämpenen vaikka esim. jutellessa jonkun kivan miehen kanssa alkaa mulla posket punottaa välittomästi ja hmm muita tuntemuksia myös mut nehän ei näy ulospäin onneks.. Mietin vaan että onko muilla vastaavaa?
[/quote]
No kyllähän naisesta näkee jos se on kiimainen. :)

Vierailija
8/8 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vikaa täällä kun ap, posket hehkuu ja alapää alkaa tuoksahtaa kun pikkarit kostuu siks käytänkin pikkuhousunsuojia aika usein.