Miksi pitää tulla vastapäätä istumaan naama minuunpäin ravintolassa, jossa on vapaita pöytiä 80% - siihen meni taas työrauha. Itse otan aina pöydän, missä on tyhjää eniten ympärillä.
Tekis mieli vaihtaa tyhjään nurkkaan, mutten enää kehtaa. Katsellaampa nyt sivusilmällä miekkosen valuvia suupieliä ja unohdetaan PDF än valmistelu lähetyskuntoon.😡
En siis täällä nyt vie ravintolan asiakaspaikkoja tyyliiin 2 e kahvi, täällä on tyhjää ja hyvä nyt vähän istua läppärin kanssa.
Eikö teistä muista ole häiritsevää stua naamat vastapäätä niin lähellä, että erottaa soossit toisen suupielistä, jos olisi tilaa valita mikä vaan tyhjä pöytä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse mene istumaan niin, että naamasi on seinään päin? Jos tuijottaisit sitä läppäriäsi, niin et ehtisi huomata muita asiakkaita.
Haluan, ettei kukaan kuiki selkäni takaa läppäriäni.
Ehkä mulla on neuroosi siitä, että keskittyessäni mulla on kuulemma ns hauskoja ilmeita. Ja yleensä normaali ihminen ei halua esitellä ruoanlussuttamistaan ventovieraalle lähellä istuvalle, jos on tilaa valita privaatimpi paikka.
Ja noteeraaminen ei muuten vaadi tuijottamista, on olemassa myös ns sivusilmä.
Ap
Ihmettelen samaa.
Täysin tyhjä ravintola - ja pösilöt tulevat istumaan viereiseen pöytään.
Ällöttävää muutenkin kuin koronarajoitusaikana.
Ravintolassa ei tehdä töitä läppärillä ja viedä muilta asiakaspaikkoja. Taidat olla vähän daiju?
Mene kotiisi. Siellä saat olla miten päin tahdot. Et sä voi muita määräillä.
Ihme, ettei ne häädä sua ravintolasta ulos, jos oot vain 2 euron kahvi asiakas. Meeppä muualle hommiin.
Pysy kotona, jos ihmiset ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei ne häädä sua ravintolasta ulos, jos oot vain 2 euron kahvi asiakas. Meeppä muualle hommiin.
Missä olette opetelleet lukemisen - missä kohtaa väitin tilanneeni 2 eurolla? Tilaukseni loppusumma oli 17,90e. Ja kuten sanoin, väljää on, mieleståni on päinvastoin houkuttelevampaa, jos edes jokin pöytä on täytetty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pitäisi tilata kolmella kympillä alkoholia, niin tulisi samalla tehtyä lennokas presentaatio.
Huono keskittymiskyky?
Miksi et tee töitä kotonasi kun kerran muut asiakkaat häiritsevät?
Sama lammaslauma-efekti 🐏 pätee myös parkkipaikoilla.
Parkkeerat autosi jonnekin parkkialueen perälle, tyhjään osaan, etteivät ovenkolistelija-mielenvikaiset 😈 pääse tekemään vahinkojaan, niin eikös vaan kohta joku pölvästi väännäkin ropposensa aivan viereen 🤪, ratissa usein naisoletettu! Vaikka muualla olisi vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa🤬!
(Pakettiautot ova pahimpia ovien paiskojia, älä koskaan pysäköi niiden viereen!😖)
En usko että tuli samaan pöytään kanssasi tyhjässä ravintolassa. Pics or didn't happen..
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ei tehdä töitä läppärillä ja viedä muilta asiakaspaikkoja. Taidat olla vähän daiju?
Kuvauksen mukaan oli runsaasti tyhjää.
Ja koronan takia ei todellakaan suositella yhteisiä pöytiä vaan reilusti turvaväliä ympärille. Daiju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olette opetelleet lukemisen - missä kohtaa väitin tilanneeni 2 eurolla? Tilaukseni loppusumma oli 17,90e. Ja kuten sanoin, väljää on, mieleståni on päinvastoin houkuttelevampaa, jos edes jokin pöytä on täytetty.
Ap
Palkka juoksee vaikka olet av:lla? Yritä nyt keskittyä siihen "työntekoon" lusmu, äläkä istu siellä kahvilassa kun noin pahasti ahdistaa muut ihmiset.
Siis tuo on samaa ilmiötä, kuin tyhjällä parkkipaikalla joku ajaa ihan kylkeen kiinni. Ihmisillä on alitajuinen tarve kerääntyä laumoiksi ja tuntuu turvalliselta olla lähellä muita. Se on ärsyttävää sellaisille, jotka haluaisivat olla rauhassa.
Varmaan samaa syytä kun täysin autiolle parkkipaikalle jossa on tilaa sadoille autoille niin heti seuravaaksi siellä on kaksi autoa oman autosi molemmilla puolilla vaikka olisi hiton kaukana ovista tms. Ja aina niin likellä ettet meinaa mahtua enää ovia aukomaan.
Miranda Kerr sanoi, että hän nukkuu lentokoneessa aina peitto päänsä päällä, koska joka lennolla on aina joku creepy mies, joka tuijottaa häntä.
Ja nettikirppiksellä kun on alkavaa jonoa, niin siihen on pakko tunkea jatkoksi vaikkei haluaisikaan tuotetta. Sitten myyjä käy läpi jonoa yksi kerrallaan, kun pölvästit ovat vaan halunneet jonottaa siellä missä muutkin.
Jos teet jotain tylsiä työjuttuja, miksi kukaan kurkkisi läppärin näyttöä selkäsi takaa? Sen kuin käännyt selin, niin ei tarvitse huolehtia muista
Vierailija kirjoitti:
Jos teet jotain tylsiä työjuttuja, miksi kukaan kurkkisi läppärin näyttöä selkäsi takaa? Sen kuin käännyt selin, niin ei tarvitse huolehtia muista
En tiedä ap:sta mutta itse oon graafinen suunnittelija ja näytöllä näkyvät jutut erottuu kauas. En voisi tehdä töitä selkä muihin päin.
Mikset itse mene istumaan niin, että naamasi on seinään päin? Jos tuijottaisit sitä läppäriäsi, niin et ehtisi huomata muita asiakkaita.