Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää tulla vastapäätä istumaan naama minuunpäin ravintolassa, jossa on vapaita pöytiä 80% - siihen meni taas työrauha. Itse otan aina pöydän, missä on tyhjää eniten ympärillä.

Vierailija
05.12.2021 |

Tekis mieli vaihtaa tyhjään nurkkaan, mutten enää kehtaa. Katsellaampa nyt sivusilmällä miekkosen valuvia suupieliä ja unohdetaan PDF än valmistelu lähetyskuntoon.😡

En siis täällä nyt vie ravintolan asiakaspaikkoja tyyliiin 2 e kahvi, täällä on tyhjää ja hyvä nyt vähän istua läppärin kanssa.

Eikö teistä muista ole häiritsevää stua naamat vastapäätä niin lähellä, että erottaa soossit toisen suupielistä, jos olisi tilaa valita mikä vaan tyhjä pöytä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vieläkään ole vastannut ap:n kysymykseen.

MIKSI valita se pöytä, jossa jo joku istuu - ja tekee sitä paitsi läppärillään jotain eikä taatusti ole seurantarpeessa - kun on paljon paljon muita pöytiä vapaan?

Vierailija
22/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei ne häädä sua ravintolasta ulos, jos oot vain 2 euron kahvi asiakas. Meeppä muualle hommiin.

Missä olette opetelleet lukemisen - missä kohtaa väitin tilanneeni 2 eurolla? Tilaukseni loppusumma oli 17,90e. Ja kuten sanoin, väljää on, mieleståni on päinvastoin houkuttelevampaa, jos edes jokin pöytä on täytetty.

Ap

Vaikka tilaisit kolmella sadalla, et voi varata muita asiakaspaikkoja.

Minulla on oma työhuone, koska nautin työrauhasta. Hanki sinäkin oma tila tai hoidata neuroosisi. Molempi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon koko elämäni tykännyt olla näkemättä ihmisiä . mulle kävis semmonen 3km turvaväli. kaikki aina sanoo et mä lähen karkuun . karkasin tarhasta . esikouluun menin vasta sitten ku äiti rukoili jumalaa. kouluun sama homma. koulussa menin kauas piha alueelta . lukiossa istuin välitunnit vessoissa. luonnossa vaan on mukava olla kunnes tulee talvi henki pihisee niin kauan kun on lämmintä ja ruokaa

Vierailija
24/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori k kirjoitti:

Sama lammaslauma-efekti 🐏 pätee myös parkkipaikoilla.

Parkkeerat autosi jonnekin parkkialueen perälle, tyhjään osaan, etteivät ovenkolistelija-mielenvikaiset 😈 pääse tekemään vahinkojaan, niin eikös vaan kohta joku pölvästi väännäkin ropposensa  aivan viereen 🤪, ratissa usein naisoletettu! Vaikka muualla olisi vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa🤬!

(Pakettiautot ova pahimpia ovien paiskojia, älä koskaan pysäköi niiden viereen!😖)

Talvella varmistan, että viereiseen autoon on sen verran tilaa, että ovi aukeaa kunnolla kokonaan + 20 cm, silloin siihen väliin ei mahdu kukaan ja 2 autoa vie 3 tilan.

Vierailija
25/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole siitä, että joku tulisi ap:n kanssa samaan pöytään, vaan siitä, että ap:tä häiritsee, kun vieras ihminen istuu naapuripöydässä kasvot häneen päin.

Suosittelen matkaa Keski-Euroopan suuriin kaupunkeihin, jos vieraisiin ihmisiin on noin vaikea suhtautua. Ja tosiaan ihan omaa työtilaa. Minäkin kirjoitan joskus kahviloissa, juuri ollakseni ihmisten ilmoilla.

26/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämä on jatkuva riesa. Ihmiset täällä eivät vain ole ymmärtävinään mitä ap tarkoittaa. Minä en myöskään kestä tuota enkä sitä, että vaikka linja- auto on melkein tyhjä, niin jonkun pitää tulla istumaan minua vastapäätä.

Vierailija
27/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kulttuureissa on epäkohteliasta mennä sivummalle istumaan, tapoihin kuuluu istua ihan viereen vaikka olisi ihan tyhjä joku odotushalli.

Vierailija
28/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en halua syödä kasvot kenenkään suuntaan (siis yksin, eri pöydässä).

Vierailija
29/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Voi tämä on jatkuva riesa. Ihmiset täällä eivät vain ole ymmärtävinään mitä ap tarkoittaa. Minä en myöskään kestä tuota enkä sitä, että vaikka linja- auto on melkein tyhjä, niin jonkun pitää tulla istumaan minua vastapäätä.

Kyllä lähes kaikki tämän tosiaan ymmärtää. Parhaita on sellaset kahvilat joissa pöydät on ainoastaan vasten ikkunaa ja seiniä niin että kukaan ei voi tulla hassusti just naaman eteen.

Vierailija
30/30 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei ne häädä sua ravintolasta ulos, jos oot vain 2 euron kahvi asiakas. Meeppä muualle hommiin.

Missä olette opetelleet lukemisen - missä kohtaa väitin tilanneeni 2 eurolla? Tilaukseni loppusumma oli 17,90e. Ja kuten sanoin, väljää on, mieleståni on päinvastoin houkuttelevampaa, jos edes jokin pöytä on täytetty.

Ap

Vaikka tilaisit kolmella sadalla, et voi varata muita asiakaspaikkoja.

Minulla on oma työhuone, koska nautin työrauhasta. Hanki sinäkin oma tila tai hoidata neuroosisi. Molempi parempi.

Vaikka joisin ilmaisen vesilasillisen, voitko mennä edes viereiseen pöytään, kun se kerran on tyhjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme