Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku jää seisomaan kädet sivuilla, kun halataan?

Vierailija
08.03.2015 |

Ei kaikki tietenkään välitä halailusta, mutta silti pidän tuota jäykkänä tappina seisomista erikoisena. Millainen ihminen ei vastaa halaukseen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen noin. En vaan pidä siitä, että ei-niin-tutut tulevat iholle. Olen vähitellen oppinut sietämään halauksia, mutta mieluiten olisin kokonaan ilman. Minulle ei tule koskaan sellainen olo, että pitäisi halata esim. työkaveria, anoppia tai kaveria. Halailen lapsiani, miestäni ja vanhempiani sekä siskoni lapsia, en siis edes siskoani.

Vierailija
2/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miettii vielä, että en itsekään tykkää teennäisestä pakkohalaamisesta. Enkä tykkää halata vanhempiani, koska se tuntuu teeskentelyltä. Mutta kun isä isänpäivänä halaa, niin kohteliaasti halaan takaisin, sillä nolo tilannehan siitä muuten tulisi.
.
Nyt tää yksi kaveri ei kuitenkaan tee edes tuota kohteliasta vastahalausta. No varmaan ei sitten koe minua yhtä läheiseksi kuin minä koen hänet. Nähdään harvoin, joten kun nähdään, niin minä haluaisin hetken halata, kun on ollut niin ikävä. Hän jäykistyy siitä, joten olen ihan luvannutkin, etten enää halaa. En tietenkään halua hänelle epämukavaa oloa.
.
Tuo jäykistely on nyt näköjään jäänyt vaivaamaan minua. Eikä kyse ole vain minun kohtaamisestani, vaan olen nähnyt hänen reagoivan samalla jäykkyydellä toiseenkin kaveriinsa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa Jenni Pääskysaarta krokotiilinkyynelsilmin roikumassa kaulassa ja valumassa pitkin ihoa... Siinä kokeneempikin halailija menee kakkajäykäksi.

Vierailija
4/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 08:42"]

Ei kaikki tietenkään välitä halailusta, mutta silti pidän tuota jäykkänä tappina seisomista erikoisena. Millainen ihminen ei vastaa halaukseen?

[/quote]

Tai ei vastaa kädenpuristukseen :P Hyyyyyyyi sellainen lötkö kumikäsine, joka vetäytyy pois velttona.

Vierailija
5/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 08:42"]

[/quote]

Tai ei vastaa kädenpuristukseen :P Hyyyyyyyi sellainen lötkö kumikäsine, joka vetäytyy pois velttona.

[/quote]

Ainoa asia mitä minä mietin kättelyn aikana on, että missä voin käydä pesemässä kädet tän jälkeen :D

Vierailija
6/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:51"]

Minäkin teen noin. En vaan pidä siitä, että ei-niin-tutut tulevat iholle. Olen vähitellen oppinut sietämään halauksia, mutta mieluiten olisin kokonaan ilman. Minulle ei tule koskaan sellainen olo, että pitäisi halata esim. työkaveria, anoppia tai kaveria. Halailen lapsiani, miestäni ja vanhempiani sekä siskoni lapsia, en siis edes siskoani.

[/quote]

Minä olen ihan samanlainen. En pidä esim. työkavereiden halaamisesta, enkä edes parhaan ystäväni. Perheenjäsenten halaaminen on asian erikseen.

Vierailija
7/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tulkitset asiaa nyt omista lähtökohdistasi. Pidät halaamista merkkunä välittämisestä ja halaamattomuutta siitä, että välittää vähemmän. Näin ei ole, ei halaaminen ole mikään pakko ja ystävyyden merkki. Halaamalla teet itse asiassa hallaa, koska pakotat ystäväsi hänelle epämieluisaan tilanteeseen ja annat ymmärtää, että sinä olet parempi ihminen kun halaat. Antakaa ystävienne olla millaisia ovat, se on parasta välittämistä.

Vierailija
8/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset vaan niin pahalle, kukapa siinä pystyisi halaamaan.

Vierailija
9/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:40"]Ap, tulkitset asiaa nyt omista lähtökohdistasi. Pidät halaamista merkkunä välittämisestä ja halaamattomuutta siitä, että välittää vähemmän. Näin ei ole, ei halaaminen ole mikään pakko ja ystävyyden merkki. Halaamalla teet itse asiassa hallaa, koska pakotat ystäväsi hänelle epämieluisaan tilanteeseen ja annat ymmärtää, että sinä olet parempi ihminen kun halaat. Antakaa ystävienne olla millaisia ovat, se on parasta välittämistä.
[/quote]
Hyvin väännetty rautalangasta. Meni jakeluun. Halaamisen älysin sentään lopettaa heti ensikokemuksen jälkeen. Ap

Vierailija
10/35 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis

Vierailija
11/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku on "hyökännyt" niin äkkiä halaamaan, etten ole ehtinyt siihen reagoimaan -> olen kädet sivuilla. Tai sitten en ole kokenut halaaja "halauslähimmäisekseni" enkä ole valmistautunut halauksen tuloon.

Vierailija
12/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaiseen kuplaan ei noin vain saa tunkea halaamaan. 

Vierailija
13/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ja narsistiset ihmiset.

Vierailija
14/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jota joku ilkeä ja narsistinen ihminen on halannut väkisin. Minulla oli lapsena sukulainen, joka halusi väkisin halata oikein karhumaisesti kaikkia lapsia. Olin tukehtua hänen syliinsä. Kun rimpuilin, hän vain innostui pitämään kiinni. Koin pitkälle aikuisuuteen halaamisen hyvin ahdistavana. Terapeutin avulla päästin tästä inhosta eroon.

Vierailija
15/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää nämä ketkä halaavat mutta kroppa yritetään pitää mahdollisimman kaukana ja kädetkin vaan ihan pikkasen koskettavat selkää. En tarkoita että pitäisi rutistella ja pitkään pitää kiinni, vaan semmoinen reipas pikainen halaus kertoo varmasta ihmisestä. Väkisin tulee mieleen näistä jotka eivät halaa kunnolla että ongelmia löytyy, epävarmuutta itsestään ja elämästään.

Vierailija
16/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se halaus edes edustaa ventovieraiden kanssa, kyllä sen sit ymmärtää jos tekee mieli paritella, mutta ei muuten tai no surevaa ehkä vois, vaikka sekin tuntuu vähän vaivaannuttavalta.

Vierailija
17/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä tästä yleishalaamisesta. Se on niin teeskentelevää. Jos joku sitä yrittää, peräännyn ja tarjoan kättelyä.

Vierailija
18/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyii... Mä inhoon tuttujen ja kavereiden halailua...perhe tietty erikseen...

Vierailija
19/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koe toista henkilöä läheiseksi, halaus voi tuntua oudolta ja yllättävältä.

Vierailija
20/35 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa käy joskus noin, mutta silloin otan vaan tiukemman otteen ja puristan itseni tissejä vasten niin sitten nainenkin yleensä ottaa kiinni vyötäröltä ja yrittää työntää kauemmas. Sitten päästän irti ja sanon "oho, koita nyt hillitä ittes vielä vähän aikaa hehehe" :DD

Toimii !