Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvasta ei kerrottu meille

Vierailija
08.03.2015 |

Löysin lasteni serkun pitämän vauvablogin netistä. Meille ei ole koko lapsesta kerrottu mitään, sillä mieheni on etääntynyt suvustaan ja asumme kaukana. Nyt tuntuu että voinko kommentoida mitään blogiin. Isovanhempi asuu sielläpäin ja hänen seinältä oli muutossa poistettu meidän lasten kuvat. Joulunakin oli isovanhempi heillä ja sanoi että olivat kuin miestäni ei olisi olemassakaan. Mitä tehdä? Lastenvaatteita meillä olisi vielä vaikka kenelle jakaa, tälle vauvalle voisin antaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja tyttöhän ette ilmeisesti ole riidoissa joten ei ole mitään syytä olla pitämättä yhteyttä. Turhaa on kahden ihmisen (veljesten) eripuraa sen laajemmalle levittää. Omakaan mieheni ei ole hyvissä väleissä veljensä kanssa, mutta minä ja veljenvaimo pidämme yhteyttä. Ja väärinhän sekin on että tämä nuori tyttö jäisi vaille tarvitsemaansa suvun tukea vain siksi että isä ja eno ovat tuokkanuottasilla

Vierailija
2/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat koittaa luoda suhdetta ole yhteydessä, tosin jos on sähköpostiosote ite laittasin siihen ennemmin viestiä kuin kommenttina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riidoissa tämän tytön kanssa, ainoastaan vieras hänelle. Olen tavannut hänet noin kymmenen kertaa kaikkinensa vaikka olen ollut kauan naimisissa. Silti harmittaa kun lapsilla ei juuri ole serkkuja muuten ja tämäkin nyt vielä. Mutta pelkään leimautuvani tyrkyksi ym. Helpompaa olisi ehkä vaan jättää sikseen kuin ottaa riski että tulee torjutuksi.

Vierailija
4/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:15"]

En ole riidoissa tämän tytön kanssa, ainoastaan vieras hänelle. Olen tavannut hänet noin kymmenen kertaa kaikkinensa vaikka olen ollut kauan naimisissa. Silti harmittaa kun lapsilla ei juuri ole serkkuja muuten ja tämäkin nyt vielä. Mutta pelkään leimautuvani tyrkyksi ym. Helpompaa olisi ehkä vaan jättää sikseen kuin ottaa riski että tulee torjutuksi.

[/quote]  Ole rohkea ja onnittele. Ei ole sun häpeä jos ei osaa kirjoittaa Kiitos.

Vierailija
5/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mitä itse tekisitte? Blogiin vaan joku viesti vai? Vai jätänkö sikseen.Ap

Vierailija
6/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoi vaan!

Vierailija
7/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut puheväleissä miehen suvun kanssa, eli en edes ajattelisi koko asiaa. Mutta kun asia selvästi vaivaa sinua, miksi et lähettäisi hänelle jotain viestiä? Eihän sinulla olisi mitään menetettävää. Jos ei vastaa niin se on sitten hänen ratkaisunsa.

Vierailija
8/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoisi, jos ette ole tekemisissä.

Vierailija
9/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoittaisin jotakin seuraavanlaista:

"Suuret onnittelut suvun uusimmalle jäsenelle! Olemme iloisesti yllättyneitä."

Yksärinä tarjoisin vaatetta ja tavaraa.

Vierailija
10/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette etääntyneet? Onko teillä halua parantaa suhteita muihinkin kuin vain tähän perheeseen? 

Vierailija
11/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 07:59"]

Löysin lasteni serkun pitämän vauvablogin netistä. Meille ei ole koko lapsesta kerrottu mitään, sillä mieheni on etääntynyt suvustaan ja asumme kaukana. Nyt tuntuu että voinko kommentoida mitään blogiin. Isovanhempi asuu sielläpäin ja hänen seinältä oli muutossa poistettu meidän lasten kuvat. Joulunakin oli isovanhempi heillä ja sanoi että olivat kuin miestäni ei olisi olemassakaan. Mitä tehdä? Lastenvaatteita meillä olisi vielä vaikka kenelle jakaa, tälle vauvalle voisin antaa.

[/quote]

Minä en kommentoisi. En ymmärrä sitä miksi tunkeudut heidän elämäänsä millään tavalla nyt.

Minä ja mieheni ei oli pidetty esim. jos mieheni siskot perheineen olisi jotain kommentoineet tai onnitelleet, kun meille lapsi syntyi. Haluamme itse päättää kenen kanssa olemme tekemisissä ja emme pidä tyrkyn tyrkyn suvusta.

Vierailija
12/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äidiksi tullut nuori tyttö oli kyllä meidän lasten ristiäisissä ja meidän häissäkin ja me hänen rippijuhlissa. Siksi tämä vaiettu raskaus tuntuu oudolta. Voiko olla taustalla että vanhemmat häpeää kun tyttö ei ole naimisissa ja on teiniäiti tms.? Isovanhempi on dementoitunut ja nyt pidämme huolta että meidän lasten kuvat ei enää hänen pöydältä katoa. Blogissa tyttö kirjoittaa avoimesti rahahuolistaan ja vaikka mistä. Voisin auttaa kun itsellä kaapit pursuaa lastenvaatteita, mutta tuntuu että ehkä on parasta olla olematta tyrkky. 

Vierailija
13/13 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:44"]

Tämä äidiksi tullut nuori tyttö oli kyllä meidän lasten ristiäisissä ja meidän häissäkin ja me hänen rippijuhlissa. Siksi tämä vaiettu raskaus tuntuu oudolta. Voiko olla taustalla että vanhemmat häpeää kun tyttö ei ole naimisissa ja on teiniäiti tms.? Isovanhempi on dementoitunut ja nyt pidämme huolta että meidän lasten kuvat ei enää hänen pöydältä katoa. Blogissa tyttö kirjoittaa avoimesti rahahuolistaan ja vaikka mistä. Voisin auttaa kun itsellä kaapit pursuaa lastenvaatteita, mutta tuntuu että ehkä on parasta olla olematta tyrkky. 

[/quote]

Laittaisin onnittelut ja sanoisin, että minusta tuntuu pahalta kun suku on etääntynyt toisistaan. Kertoisin, että meillä on paljon vauvakamaa, jota mielellään laitettaisiin eteenpäin "saa käyttää jos tykkää" -periaatteella.