Työtön poikaystävä tulee ensimmäistä kertaa yöksi, mitä otan huomioon?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:22"]19, kyseessä oli erittäin huono vitsi. En todellakaan pidä työttömiä minään varkaina tms.
Olen pahoillani, jos loukkasin jotakuta.
t. 18
[/quote]
No en luullutkaan niin, saat anteeksi! ;) t. 19
vitun hauskaa. jos miehenä kysyisin , tarjoanko työttömälle huoralle kullia vai puuroa, niin ketju poistuisi heti
Hyvä.
Sairastan syöpää ja minut irtisanottiin yt-neuvotteluissa sairauslomani vuoksi. Työttömyys todennäköisesti itselläkin edessä.
Siitä huolimatta, että minulla on hopealusikoita. Tosin ei sokkelissa. ;)
t. 18
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:30"]Hyvä.
Sairastan syöpää ja minut irtisanottiin yt-neuvotteluissa sairauslomani vuoksi. Työttömyys todennäköisesti itselläkin edessä.
Siitä huolimatta, että minulla on hopealusikoita. Tosin ei sokkelissa. ;)
t. 18
[/quote]
Ikävä kuulla, että tuollaisella perusteella irtisanotaan, onko laillistakaan... Ei ainakaan eettiaesti oikein... Voimia sulle taisteluun! T. 19
Sikanautaa mikroon ja kossu pakkaseen.
työttömiä on ok pilkata? toivon aloittajalle tulevia yt-neuvotteluja. hajoa siihen
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:54"]
työttömiä on ok pilkata? toivon aloittajalle tulevia yt-neuvotteluja. hajoa siihen
[/quote]
Työttömät täällä pilkkaa työttömiä. Ironiaa. ap
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:54"]
[/quote]
Työttömät täällä pilkkaa työttömiä. Ironiaa. ap
[/quote]
Juuri näin. T. itsekin työtön
Nuhtelulista valmiiksi ja kerro että vanhempasi ei oikein diggaa mistään syrjääntyneestä PULIUKON TAIMESTA ! siis hänestä ja että ottaa mitä työtä tahansa vastaan vaikka mansikanpoimija/myyjä tai joku *****puhelinmyynti homma ! ettei tarvi hävetä ! Muuten pian näytettäisiin ovea ja sanottaisiin että "OLE HYVÄ JA POISTU " senkin ihmisongelmajäte ! =D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:06"]Nuhtelulista valmiiksi ja kerro että vanhempasi ei oikein diggaa mistään syrjääntyneestä PULIUKON TAIMESTA ! siis hänestä ja että ottaa mitä työtä tahansa vastaan vaikka mansikanpoimija/myyjä tai joku *****puhelinmyynti homma ! ettei tarvi hävetä ! Muuten pian näytettäisiin ovea ja sanottaisiin että "OLE HYVÄ JA POISTU " senkin ihmisongelmajäte ! =D
[/quote]
Mansikoita onkin kiva poimia näin maaliskuussa... ;)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:49"]Katot netistä valmiiksi avoimia työpaikkoja mollista, mosterista ja etuovesta.
[/quote]
Vaikka vitsillä tuon heitin, niin on tuossa totuudensiemenkin mukana. Miesystäväni nimittäin vähintään kerran viikossa ehdottelee minulle työpaikkoja noilta sivustoilta. Itsekin niitä kyllä tsekkailen päivittäin. ;)
T.3
19, kyseessä oli erittäin huono vitsi. En todellakaan pidä työttömiä minään varkaina tms.
Olen pahoillani, jos loukkasin jotakuta.
t. 18