Kirjoittelen päivittäin varatun miehen kanssa netissä.
Miksi mies jaksaa minulle kirjoitella noin tiuhaan?
Kommentit (30)
Wtf, onko varatulle viestitteleminen kiellettyä tms? :D Yks mun varattu kaveripoika jopa soitti minulle tänään ja me puhuttiin jtn puoltuntia puhelimes ja just tykkäsin sen kuvasta faces (ennen sen tyttöystävää, oh shit), taidan olla aikamoinen bitch? :Dd _Mitään_ takaa-ajatukska ei ole ollut ikinä ketään mun varattuja kaveripoikia kohtaan. Olen itsekkin seurustellut vähän päälle 2v ja näyttäisin poikaystävälle ovea, jos yrittäis kieltää mua viestittelemästä mun kavereille. Että hei hei sit vaan :)
t. 16v
^ ei jaksa korjaa typoi, painun nukkuun :D
Kyllä meillä molemmilla on lapsia. Ei ne kyllä mitään ihan pieniä enää ole.
ap
Mitähän siitä seuraa, jos miehen vaimo saa tietää asiasta?
Ihan hirveetä! Itsekin juttelen jopa ihan kasvotusten kymmenien ja taas kymmenien varattujen naisien kanssa päivittäin. Töissä, kaupassa, harrastuksissa... välillä jopa netissä. Ihan hirveetä!!1!
Riippuu niin paljon siitä, että mitä kirjoittaa. Mua harmittaa varmasti lopun elämääni, että menetin parhaan ystäväni, kun vaimo ei sulattanut ystävyyttämme ja kirjoittelua. Minulla ei ikinä ollut ainuttakaan taka-ajatusta ystävääni kohtaan, mutta hänen vaimonsa ei sitä uskonut. Enää emme voi viestitellä, kirjoitella tai tavata. Paras ystäväni on nykyään enää joulukorttikaveri.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:23"]
Riippuu niin paljon siitä, että mitä kirjoittaa. Mua harmittaa varmasti lopun elämääni, että menetin parhaan ystäväni, kun vaimo ei sulattanut ystävyyttämme ja kirjoittelua. Minulla ei ikinä ollut ainuttakaan taka-ajatusta ystävääni kohtaan, mutta hänen vaimonsa ei sitä uskonut. Enää emme voi viestitellä, kirjoitella tai tavata. Paras ystäväni on nykyään enää joulukorttikaveri.
Siitähän se riippuu. Minun mieheni paras ystävä on hänen entinen naisystävänsä ja saa ollakin. Toinen kaveriksi uskomani paljastuikin sitten pitkäaikaiseksi kakkosnaiseksi. Valitettavasti pieni epäluulo taitaa aina olla paikallaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:19"]Mäkin kirjoittelen varatun miehen kanssa päivittäin netissä ja olen itsekin varattu. Vaikka ei tässä mitään kiirettä ole, niin olen oikeasti kiinnostunut ko. henkilöstä ja mieluusti vaihtaisin häneen. :) Oma nykyinen liittoni on nimittäin onneton ja tavallaan tuhoon tuomittu, mutta sinnitellään vielä yhdessä. Muuten olen kiltti siveyden sipuli, joten kukaan ei varmaan osaisi arvatakaan moista asiaa minusta.
[/quote]
Oikeen siveyden sipuli?? Eipä munkaan avioliitto aina niin onnelliselta tunnu. En kuitenkaan ala kirjoittelemaan vieraiden miesten kanssa, koska ei siitä ainakaan mitään hyvää seuraa avioliitolle. Suosittelen eroa, jos siltä kerran tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:19"]
Mäkin kirjoittelen varatun miehen kanssa päivittäin netissä ja olen itsekin varattu. Vaikka ei tässä mitään kiirettä ole, niin olen oikeasti kiinnostunut ko. henkilöstä ja mieluusti vaihtaisin häneen. :) Oma nykyinen liittoni on nimittäin onneton ja tavallaan tuhoon tuomittu, mutta sinnitellään vielä yhdessä. Muuten olen kiltti siveyden sipuli, joten kukaan ei varmaan osaisi arvatakaan moista asiaa minusta.
[/quote]
Miksi liittonne on tuhoon tuomittu?
[/quote]
Olemme tietyiltä piirteiltämme ja ominaisuuksiltamme aivan liian erilaisia ja esim. mieheni ei ole valmis muuttumaan lainkaan. Menimme liian hätäisesti naimisiin aikanaan, joten avioliitto oli virheellinen hairahdus meiltä molemmilta liian lyhyen seurustelun jälkeen .