Lämmin pipo. Miksi ostamani pipot eivät lämmitä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päässäkin kolme kerrosta vaatetta kovilla pakkasilla. Ensin alu lakki, sen jälkeen hupparin huppu ja päällimmäiseksi toppatakin huppu. En pärjää millään yhdellä lakilla.
Alumiinipata alimmaisena???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päässäkin kolme kerrosta vaatetta kovilla pakkasilla. Ensin alu lakki, sen jälkeen hupparin huppu ja päällimmäiseksi toppatakin huppu. En pärjää millään yhdellä lakilla.
Alumiinipata alimmaisena???
Foliohattu. 😂
merino ei ole sen lämpimämpi. pipossa pitää olla kankainen vuori. MUTTA MISTÄ SAA. kummaa tua merinon hehkutus saadaanhan sillä hintaa ylös mitään täsmä tutkimuksia siitä ei ole.
Fjälkrävenin karvahattu, Nordic Heater. Ei kovin modernin näköinen, mutta eivät pipotkaan kauniita ole.
Sellainen päässä ei pää palele.
Itsekin olen pohtinut, että mistä saisi ostettua sellaisen aikuisen kokoa olevan kypärämyssyn ja kaulurin, kun aikuisten pipot ja kaulaliinat on suunniteltu lähinnä sisäkäyttöön.
Kertokaa kirjoitti:
Itsekin olen pohtinut, että mistä saisi ostettua sellaisen aikuisen kokoa olevan kypärämyssyn ja kaulurin, kun aikuisten pipot ja kaulaliinat on suunniteltu lähinnä sisäkäyttöön.
Toimisiko pitkä, ohut merinovillainen tuubihuivi (Buff)? Sitä voi pitää sitten myös aluspipona tai syksyllä/keväällä myös ihan ainoana pipona.
Mutta Tam-Silkillä on ihan aikuisten kypärämyssy.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa kirjoitti:
Toimisiko pitkä, ohut merinovillainen tuubihuivi (Buff)? Sitä voi pitää sitten myös aluspipona tai syksyllä/keväällä myös ihan ainoana pipona.
Mutta Tam-Silkillä on ihan aikuisten kypärämyssy.
Tuubihuivia olen kokeillut, mutta ei jotenkin "istu" mun päähän, varsinkaan maskin kanssa =/ pitääpä katsoa tuo Tam-Silkin mallisto, kiitos.
Käytän alla ohutta pehmeää kypärämyssyä(esim.bambukankainen)
ja päällä pipoa, jossa fleecevuori. Niillä pärjää hyvin.