Oletko koskaan toivonut jonkun ihmisen kuolemaa?
Kommentit (41)
Itseni. Lähes koko ajan. Olen niin yksinäinen enkä näe syitä elää elämää yksin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:47"]
Kyllä, aikoinaan toivoin ääneen koulukiusaajani kuolemaa. Kiusaaja menehtyi muutaman viikon kuluttua auto-onnettomuudessa.
[/quote]
Kerrankin!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:46"]
Toivon kuolemaa kaikille ISIS-jihadisteille ja muillekin kiihkomuslimeille.
[/quote]
Tämä. Plus rasisteille ja muille, jotka sortavat heikommassa asemassa olevia.
Olen,oman isäni.syynä varmaan ikuinen katkeruus siitä kuinka hän hakkasi äitiäni ja minua alkoholisti/mielipuoli ku on ollut viimeset 20vuotta ja en kykene enkä edes haluakaan ikinä sitä hänelle anteeksi antaa.Kyseistä henkilöä en ole nähnyt kylläkään 2vuoteen.
Yksi mies oli väkivaltainen minua kohtaan. Sen jälkeen toivoin hänen kuolevan.
Kiusaajani, joka ei ole vieläkään jättänyt minua rauhaan :( peruakouluvuodet ovat olleet ihan helvettiä sen paskiaisen ansiosta.
Exäni lasten. Olisin halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä, koska olin itse lapseton. Molempien onneksi erosimme ja tiedän yhä varmasti, että en ikinä halua olla enää osana uusperhettä.
Tulevan ex-aviomiehen. Petti vuosia, oli surkea isä, jätti laskut maksamatta. Muutti suoraan uuden onnensa luo ja on nyt niin upea isäpuoli uusille lapsilleen. Paha ei ikävä kyllä saa palkkaansa tässä maailmassa.
Olen.
Nykyään toivon vaan omaa kuolemaani.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:47"]Kyllä, aikoinaan toivoin ääneen koulukiusaajani kuolemaa. Kiusaaja menehtyi muutaman viikon kuluttua auto-onnettomuudessa.
[/quote]
Toivottavasti et ole tuntenut siitä mitään syyllisyyttä, onnettomuus ei johtunut sinun toiveestasi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:19"]Exäni lasten. Olisin halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä, koska olin itse lapseton. Molempien onneksi erosimme ja tiedän yhä varmasti, että en ikinä halua olla enää osana uusperhettä.
[/quote]
Joo sun ei todellakaan kannata ryhtyä uusperheeseen, olisit hirviö äitipuoli!
Kyllä ja olen suunnitellut murhankin pitkälle, mutta en millään pystynyt kokoamaan vedenpitävää alibia, joten suunnitelmaksi jäi.
Teininä, kun yksi tyttö alkoi seurustelemaan ihastukseni kanssa. Ja kun yksi tyttö oli niin röyhkeä ja itsekäs käytökseltään, vihasin suorastaan sitä, niin sen takia mietin joskus että kuolispa.
Olen ja edelleen toivon, kohteena kusipäinen lapsi. En voi mitään tunteilleni.
Olen toivonut mieheni kuolemaa olen sanonutkin hänelle. hän samoin minun. Saa nähdä kumman toive ensin toteutuu?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:19"]Exäni lasten. Olisin halunnut aloittaa puhtaalta pöydältä, koska olin itse lapseton. Molempien onneksi erosimme ja tiedän yhä varmasti, että en ikinä halua olla enää osana uusperhettä.
[/quote]
Joo sun ei todellakaan kannata ryhtyä uusperheeseen, olisit hirviö äitipuoli!
[/quote]
Ja sinä olet itseriittoinen lehmä! Älä pelkää, tunnen oman arvoni enkä lähtisi mihinkään niin luonnottomaan viritelmään enää mukaan. Minkälaisia kultakimpaleita kuvittelet lajitoveriesi pistäneen kiertoon, jos oletat, että pelkkä yhdessäolon autuus kompensoisi epämukavuuden, joka menneisyyden virhehankintojen läsnäolosta aiheutuu.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:54"]
No tyyppi oli kusipää. Olen kukkä miettinyt tappamistakin, mutta päädyin siihen, että tappaminen on väärin, koska se koskettaa kaikkia ihmisiä kusipään ympärillä, jotka ovat viattomia. Lapsia um. En nyt varmaan muutenkaan olisi tappanut ketään.
[/quote]Joissakin tapauksissa ihminen voi olla niin huono, että hänen lapsilleenkin olisi parempi jos kyseistä henkilöä ei olisi "kasvattamassa" ja antamassa esimerkkiä siitä, miten eletään. Ajattelen tässä tiettyä sadistisesti häiriintynyttä miestä, joka ei pyri ihmisenä kehittymiseen, oikeuteen eikä hyvyyteen. Olen pysyvästä sitä mieltä, että maailma olisi monella aika paljonkin parempi paikka, jos hän kuolisi - ja kun jonain päivänä se väistämättä todella tapahtuu, voi miten ihanalta se tulee tuntumaan :).
Päivystäessäni useinkin joidenkin huonoennusteisten tehopotilaiden. Niin paljon parempi mulle, että tila romahtaa illla kuin, että tulee jatkuvasti soittoja yöllä. En ole tästä ylpeä, ja annan hoito-ohjeet tästä salaisesta toiveesta huolimatta parhaani mukaan.
Kyllä. Toivoin pahimman koulukiusaajani kuolevan pois ja jättävän minut rauhaan. Kiusasi minua yhdeksän vuotta ja huolehti siitä että kukaan koulun oppilas ei voinut edes puhua minulle ilman että joutui kiusatuksi. Eli siis eristi minut täysin. Teki elämästäni todellista helvettiä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Ei kuollut, on menestynyt elämässään myöhemmin hyvin. Jätti kyllä minut rauhaan, koska vaihdoin paikkakuntaa heti peruskoulun loputtua.