Oletko koskaan toivonut jonkun ihmisen kuolemaa?
Kommentit (41)
Haluatko kertoa miksi? Ei ole pakko kertoa. Ap
En. Se on väärin, jos joku tälläistä toivoo niin muistuttaisin karman laista.
Olen toivonut. Myös oman puolisoni. Omaani. Tuskaisella hetkellä nousee ajatuksiin myös tuskaisia ajatuksia. Ajattelee että jonkun kuolema olisi helpotus vaikeaan tilanteeseen.
En voi sanoa, että toivonut, mutta kun mummoni alzheimer oli edennyt niin pitkälle kuin se vain voi, eikä nieleminen enää onnistunut, niin ajattelin, että poispääsy voisi olla hänelle helpotus.
Minäkin olen toivonut, ja toivon edelleen. Usein ajattelen että kunpa se perkele tippuisi vaikka rappuset alas ja taittaisi niskansa niin loppuisi tämä kärsimys..
En ole vaikka vihaan muutamaa. Ei ole kumminkaan niin voimakasta vihaa.
Ihmisen pää suoltaa tuhansia ajatuksia päivässä, kyllä sinne kuolematoiveitakin pompsahtelee, en ole huolissani, ne on vain ajatuksia.
Olen, isäni. Teki lapsuudestani helvettiä, aina kun hakkasi niin toivoin että hän kuolee pois.
Olen toivonut poikakaverini kuolemaa silloin kun hän joi jatkuvasti ja kohteli minua todella paskasti. Joskus ajattelin myös itse hypätä parvekkeelta, mutta onneksi en hypännyt. Ois ollu typerä syy kuolla jonkun juopon takia. Nuorena sitä vois näköjään tehdä kaikkea typerää.
Toivon kuolemaa kaikille ISIS-jihadisteille ja muillekin kiihkomuslimeille.
Kyllä. Jos mitään oikeutta maailmassa olisi. Tai mieluummin suljetulle loppuiäkseen.
Mitas kaytit feikkiprofiilia ja kohteesi nimea.
Kyllä, aikoinaan toivoin ääneen koulukiusaajani kuolemaa. Kiusaaja menehtyi muutaman viikon kuluttua auto-onnettomuudessa.
16. Mulla vähän sama kaltainen tapahtuma takana. Teki amiksessa se tyyppi elämästä helvettiä ja toivoin että kuolee koko jätkä. N. Vuosi tämän jälkeen sain kuulla että oli hukkunut viime kesänä uidessaan. Kyllä siinä itku tuli ja hirveä olo, vaikka tyyppi olikin aiheuttanut vain paskaa.
No tyyppi oli kusipää. Olen kukkä miettinyt tappamistakin, mutta päädyin siihen, että tappaminen on väärin, koska se koskettaa kaikkia ihmisiä kusipään ympärillä, jotka ovat viattomia. Lapsia um. En nyt varmaan muutenkaan olisi tappanut ketään.
Olen lukuisia kertoja. Kaikki ovat ihmisiä, joista en pidä.
Saattohoidossa olevien todella huonossa kunnossa ja _kivuissa_ olevien nopeaa kuolemaa. Ihan heidän itsensä takia. Kamalaa kun kukaan ei voi auttaa kuin antamalla kipulääkkeitä joita ei saa antaa riittävästi. Toivoisin omaa kuolemaanikin tuollaisessa tilanteessa jos edes pystyisin ajattelemaan mitään niissä kivuissa...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:37"]En voi sanoa, että toivonut, mutta kun mummoni alzheimer oli edennyt niin pitkälle kuin se vain voi, eikä nieleminen enää onnistunut, niin ajattelin, että poispääsy voisi olla hänelle helpotus.
[/quote]
tuo oli sama hetki minulla
Tälläkin hetkellä.