Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko meppiehdokas Marika Siltasen?

Vierailija
07.03.2015 |

Hän näyttää pyrkivän nyt eduskuntaan! 

http://marikasiltanen.suntuubi.com/

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua myös hänen bloginsa noilla nettisivuilla!

Vierailija
22/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:39"]

Voi apua myös hänen bloginsa noilla nettisivuilla!

[/quote]

"Täällä minä mietin tulevia eduskuntavaaleja ja omia sloganeitani...
Hyvä kun sain kotisivut joista löytyy aika paljon muutakin hianoa ja kaiken piti pystyä tekemään VAIN 10 minuutissa.

Daa.... Multa meni 5 tuntia!!!!! Mitä tein väärin????

No okei, mulla ei ollut koneellani kuvia minusta vaan ne piti käydä hakemassa feispuukista = time, time and time :P"

Tämähän on pahempaa kuin Teuvo Hakkaraisen lausunnot 2 promillen humalassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Hän oli yksi lemppari meppiehdokkaistani tämän yhden ranskaa "puhuvan" naisen lisäksi!

Vierailija
24/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina pyrkiä.

Vierailija
25/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:32"]

"Aikaisempia kokemuksia on koulun kahdessa yhdistyksessä, joiden nimiä en nyt kuollaksenikaan muista, anteeksi!"

[/quote]

*facepalm*

Vierailija
26/60 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:32"]

"Aikaisempia kokemuksia on koulun kahdessa yhdistyksessä, joiden nimiä en nyt kuollaksenikaan muista, anteeksi!"

[/quote]

*facepalm*
[/quote]

Antaa luotettavan kuvan ihmisestä! Juuri hänet haluan päättämään kansakuntamme asioista!

Vierailija
27/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:32"] "Aikaisempia kokemuksia on koulun kahdessa yhdistyksessä, joiden nimiä en nyt kuollaksenikaan muista, anteeksi!" [/quote] *facepalm* [/quote] Antaa luotettavan kuvan ihmisestä! Juuri hänet haluan päättämään kansakuntamme asioista!

[/quote]

"En nyt muista mitä mä äänestin siitä laista"

Tämä nainen varmasti tekisi Fingerporit ja painelisi sitä JAA-nappia eduskunnassa jotta saisi tyhmät ehdotukset näkyviin Facebook-seinälleen :D

Vierailija
28/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:38"]Onko mukavaa kiusata? :)

(Kun nyt sanotte että ei ole kiusaamista kun toinen ensiksi teki sitäjatätä, käytättekö samaa argumenttia lastenne kohdalla myös? Lapsi saa kiusata vähän hönttiä luokkakaveriaan, mitäs tämä on niin pönttö?)
[/quote]

Onko se kiusaamista, että sanoo jonkun pyrkivän eduskuntaan? Aikamoista. Maailmassa ei varmaan muita olekaan kuin kiusaajia

Vierailija
29/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä EI voi unohtaa u

Vierailija
30/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi video. ihan valtava myötähäpeä... se suuhunsa oksentava mies oli myös paha

Vierailija
31/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laulava eduskuntaehdokas. Sallikaa mun nauraa, vaikka tykkäänkin provosoida asioita laulun tavalla, niin en koe olevani sanoittajakaan... Saati sitten politiikon puolikaskaan.. Tahdon vaikuttaa minulle tärkeisiin asioihin ja tehdä parempaa politiikkaa kuin tämä nykymeno on. Vaikka laululla, soitolla tai musiikilla.

Muuta tärkeää hoidettavia asioita on että Monsanto ei pääse millään lailla Suomeen, ravintoasiat, homeopatia, elaimet kunniaan, ja muuta." Mitä vittua mä just luin

Vierailija
32/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:04"]

"Laulava eduskuntaehdokas. Sallikaa mun nauraa, vaikka tykkäänkin provosoida asioita laulun tavalla, niin en koe olevani sanoittajakaan... Saati sitten politiikon puolikaskaan.. Tahdon vaikuttaa minulle tärkeisiin asioihin ja tehdä parempaa politiikkaa kuin tämä nykymeno on. Vaikka laululla, soitolla tai musiikilla. Muuta tärkeää hoidettavia asioita on että Monsanto ei pääse millään lailla Suomeen, ravintoasiat, homeopatia, elaimet kunniaan, ja muuta." Mitä vittua mä just luin

[/quote]

Samaa ihmettelen o_O

Vierailija
33/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muuta tärkeää hoidettavia asioita on että Monsanto ei pääse millään lailla Suomeen, ravintoasiat, homeopatia, elaimet kunniaan, ja muuta." [/quote]

Tä?

Vierailija
34/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laulava eduskuntaehdokas. Sallikaa mun nauraa, vaikka tykkäänkin provosoida asioita laulun tavalla, niin en koe olevani sanoittajakaan... Saati sitten politiikon puolikaskaan.. Tahdon vaikuttaa minulle tärkeisiin asioihin ja tehdä parempaa politiikkaa kuin tämä nykymeno on. Vaikka laululla, soitolla tai musiikilla. Muuta tärkeää hoidettavia asioita on että Monsanto ei pääse millään lailla Suomeen, ravintoasiat, homeopatia, elaimet kunniaan, ja muuta." Mitä vittua mä just luin

[/quote]

Joku vois kertoa tälle, että jokaisesta puutarhaliikkeestä löytyvä Roundup on Monsanton myydyin tuote, eli se on jo päässyt Suomeen :D

Vierailija
35/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:58"]

Niille jotka ovat sitä mieltä että kansanedustajien palkat ovat nykyisellään ihan liian korkeita niin tässä on esimerkki siitä millaisia ehdokkaita tuo vajaa 7000 €/kk houkuttelee. Ne eivät ole professoreja ja asiantuntijoita vaan Marika Siltasia...

[/quote]

Meinaat, että nämä marikasiltaset jättäisivät asettumatta ehdolle, jos korvaus olisi esimerkiksi 12 000 euroa kuussa?

[/quote]

En tietenkään, mutta silloin ehdolle voisi asettua myös enemmän yhteiskunnallisesti valistuineita ihmisiä. Ei pelkkiä marikasiltasia, missejä ja poliittisia broilereita. Ainakin näin akateemisessa maailmassa harmitellaan yleisesti sitä että opetusministerilläkään harvemmin on kokemusta yliopistoista ja sitten on tekemässä päätöksiä sopivista opiskeluajoista yms.

Valtiovarainministerinä meillä on 2x talousrikostuomion saanut järjestöjyrä, jolla ei ole minkäänlaista tutkintoa taloustieteestä saati kokemusta yritystoiminnasta...

[/quote]

Et selvästikään tunne politiikkaa. Poliittisiksi päättäjiksi päätyy ihmisiä, jotka ovat valmiita tietynlaiseen toimintaan, jossa korkeasta moraalista ja liiasta tiedosta on lähinnä haittaa. Joka vuosi ehdokkaina on kuvailemiasi päteviä henkilöitä, mutta ei heitä kukaan äänestä, vaan missejä ja muita turhia julkkiksia, jotka ovat olleet esillä mediassa. Medianäkyvyyden ostaminen on kallista ja yksittäinen pätevä henkilö tarvitsee yhtä suuret taustavoimat kuin turhiskin. Valitettavasti pätevillä on vähän liikaa omia mielipiteitä, että monikaan rahoittaja lähtisi tukemaan heitä... Got the point?

Vierailija
36/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:58"]

Niille jotka ovat sitä mieltä että kansanedustajien palkat ovat nykyisellään ihan liian korkeita niin tässä on esimerkki siitä millaisia ehdokkaita tuo vajaa 7000 €/kk houkuttelee. Ne eivät ole professoreja ja asiantuntijoita vaan Marika Siltasia...

[/quote]

Meinaat, että nämä marikasiltaset jättäisivät asettumatta ehdolle, jos korvaus olisi esimerkiksi 12 000 euroa kuussa?

[/quote]

En tietenkään, mutta silloin ehdolle voisi asettua myös enemmän yhteiskunnallisesti valistuineita ihmisiä. Ei pelkkiä marikasiltasia, missejä ja poliittisia broilereita. Ainakin näin akateemisessa maailmassa harmitellaan yleisesti sitä että opetusministerilläkään harvemmin on kokemusta yliopistoista ja sitten on tekemässä päätöksiä sopivista opiskeluajoista yms.

Valtiovarainministerinä meillä on 2x talousrikostuomion saanut järjestöjyrä, jolla ei ole minkäänlaista tutkintoa taloustieteestä saati kokemusta yritystoiminnasta...

[/quote]

Et selvästikään tunne politiikkaa. Poliittisiksi päättäjiksi päätyy ihmisiä, jotka ovat valmiita tietynlaiseen toimintaan, jossa korkeasta moraalista ja liiasta tiedosta on lähinnä haittaa. Joka vuosi ehdokkaina on kuvailemiasi päteviä henkilöitä, mutta ei heitä kukaan äänestä, vaan missejä ja muita turhia julkkiksia, jotka ovat olleet esillä mediassa. Medianäkyvyyden ostaminen on kallista ja yksittäinen pätevä henkilö tarvitsee yhtä suuret taustavoimat kuin turhiskin. Valitettavasti pätevillä on vähän liikaa omia mielipiteitä, että monikaan rahoittaja lähtisi tukemaan heitä... Got the point?

[/quote]

Mutta jos palkka lähtökohtaisesti olisi isompi niin rahoittajien valta tässä koko touhussa olisi pienempi ja läpipäässeitä olisi hankalampi esimerkiksi lobata suomenruotsalaisella säätiörahalla pakkoruotsin taakse.

Vierailija
37/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako tämä ehdokas ns. täydellä pakalla edes teoriassa, vai onko esim. diagnosoitu heikkolahjaiseksi? Onko itse maininnut asiasta?

Vierailija
38/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa miehensä kanssa kahdeksan vuotta sitten: 

http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2007-06-21/potkukelkkailusta_se_alkoi

Vierailija
39/60 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:16"]

Pelaako tämä ehdokas ns. täydellä pakalla edes teoriassa, vai onko esim. diagnosoitu heikkolahjaiseksi? Onko itse maininnut asiasta?

[/quote]

No on sillä ainakin insinöörin tutkinto...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä