Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro oma ikäsi ja se miten ja milloin eksyit tänne ensimmäisen kerran.

Vierailija
05.12.2021 |

Aina aika-ajoin mieleeni tulee kysymys; Minkä ikäistä porukkaa täällä vierailee ja miksi.

Aloitan; Olen 41.v nainen. Päädyin tänne ensimmäisen kerran 21.v sitten esikoista odottaessani. Olen käynyt täällä säännöllisen epäsäännöllisesti yli 20.V!!!! Välillä on ollut vuosia, etten ole käynyt täällä lainkaan. Nyt Koronan aikana olen eksynyt tänne taas turhankin usein.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 46v ja eksyin tänne kun omat lapset oli taaperoita. Välissä on ollut montaa kertaa yli viiden vuoden taukoja. Nyt kun asun yksin tulee tänne tultua katsomaan.

Vierailija
2/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v ja eksyin tänne ekaa kertaa vasta muutamia vuosia sitten kun se riisinkeittoklassikkoketju oli nostettu iltikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 v sitten, miniän vinkistä. Ikäni 53.

Vierailija
4/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina kuin sulla ap. Tosin lapseni on hieman vanhempi kuten minäkin.

Vierailija
5/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 ja päädyin tänne pandemian alussa iltapäivälehden jutussa olleesta linkistä. 

Vierailija
6/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 38-v ja eksyin tänne kaksi kk sitten. Tosin olen jo aika kyllästynyt 😬 mutta koukuttava palsta. Täytyy myöntää.

Vierailija
7/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 42, minulla oli kolme vuotta sitten kaksi vaikeaa angiinaa peräkkäin ja olin kahdeksan viikkoa poissa pelistä.

Tilasin vaatteita verkosta aikani kuluksi ja päädyin googlettamaan kysymyksen caprihousuista.

Loppu on helppo arvata :D

Vierailija
8/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja muistaakseni vuosi oli 2000 kun eksyin tänne, kun etsin netistä jotain tietoa raskaudesta. 

Vierailija
9/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 56 v ja olisikohan ollut kymmenisen vuotta sitten, kun lueskelin jostain akuutista rikostapahtumasta eräästä infosta, jonka nimeä ei täällä saa mainita, ja siellä joku kertoi että av-mammat tietävät tästä(kin) asiasta enemmän, joten seurasin linkkiä tänne.

Vierailija
10/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain haun kautta sattui jauhenlihanpesujuttu kohalle. Sen jälkeen oon saanu niin monet naurut Porvoosta, kissan eläkkeestä, tamponinnarukoruista, Ukko Nooasta yms.

Hauskimpia aloituksia nuo hupsut, kun joku ottaa tosissaan ja tohkeilee...

N60

Vierailija
11/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v mies. Koronasulun vuoksi oli ylimääräistä aikaa päivisin. Eksyin tänne siis keväällä -20. Olen satunnaisesti käynyt nyt puolisentoista vuotta.

Aika paljon täällä on persuöyhöjä. Naisten kanssa olisi kiva keskustella enemmänkin, mutta monet hyvät ketjut pilaantuu öyhöttäjien jankutukseen. Suoli24 palstaa en jaksa seurata. Täällä on kaikesta huolimatta edes jonkinlaista asiallista tasoa verrattuna Suoli24 tuotoksiin.

Vierailija
12/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v, olin täällä jo vuonna 1998 eli ihan alusta asti! Tuolloin suunnitelin perheenlisäystä (väärä mies, esikoisen sain 10 vuotta myöhemmin...).

Vierailija
13/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v ja jonkun googlehaun kautta varmaan kymmenen vuotta sitten, tai milloin tämä nyt onkaan edes perustettu. 

Vierailija
14/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

74v ja vuodesta 2000 alkaen .

Vierailija
15/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien sivilta joskus eksyin tänne. On siitä jo muutama vuosi ainakin. 

Vierailija
16/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 56 v ja olisikohan ollut kymmenisen vuotta sitten, kun lueskelin jostain akuutista rikostapahtumasta eräästä infosta, jonka nimeä ei täällä saa mainita, ja siellä joku kertoi että av-mammat tietävät tästä(kin) asiasta enemmän, joten seurasin linkkiä tänne.

Ai se Dyatlov-ketju? Se on ihan paskaa nyt kun olen lukenut.

Vierailija
17/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, tulin joskus ehkä 18-vuotiaana. Oisko ollut se eka kosketus vauvapalstaan kun tein kaverin kanssa tänne keskustelun kaverin exästä, ja kaikki sano että on trolli/provo ja parin sivun päästä se keskustelu poistettiin :D

Vierailija
18/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se Dyatlov-ketju? Se on ihan paskaa nyt kun olen lukenut.

Ei kun joku kotimainen kadonnut henkilö tai perhesurma tai vastaava, ja täällä oli keskustelijoita jotka tunsivat osalliset. Dyatlovin solan tapaus oli vuonna 1959, tuskin silloin Aihe Vapaata vielä oli, enkä minäkään ollut edes syntynyt.

Vierailija
19/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne muutama vuosi sitten viisikymppisenä luullakseni jonkin linkin kautta. Kirjoittelin aika ahkerasti jonkin aikaa, mutta kyllästyin lopulta palstalla vallinneeseen ATM-jankuttamiseen eli "tasoteorian" alkuvaiheisiin ja etenkin yön tuntien törkyjutuista. Ehdin kyllä tietämättäni lanseerata termin, jota on näkynyt jopa lehdissä pitkän hautomisvaiheen jälkeen, merkitystään kyllä muuttaneena.

Olin monta vuotta kokonaan poissa. Nyt lueskelen ja kommentoin silloin tällöin, kun olen työtön ja juttukaveriton. Aika nopeasti kyllä tulee mitta täyteen, on tämä sellainen viemäri välillä.

Vierailija
20/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N 40 v. Olin aktiivinen kaksplussalla n. 25-vuotiaasts alkaen, kun lastenteko alkoi olla mielessä (sain esikoisen 30-vuotiaana kuitenkin). Siinä noin 10 vuotta sitten siirryin tänne plussalta, kun siellä tuli uudistuksia ja palsta meni pilalle.

Olin pari vuotta täältä pois välillä kun trollit pilasivat tämän palstan. Sitten palasin kun opinnotkin valmistuivat, ja oli taas hieman luppoaikaa. Nythän täällä on ihan erilaista, lapsia/vauvoja koskevat aloitukset on hyvin harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme