Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro oma ikäsi ja se miten ja milloin eksyit tänne ensimmäisen kerran.

Vierailija
05.12.2021 |

Aina aika-ajoin mieleeni tulee kysymys; Minkä ikäistä porukkaa täällä vierailee ja miksi.

Aloitan; Olen 41.v nainen. Päädyin tänne ensimmäisen kerran 21.v sitten esikoista odottaessani. Olen käynyt täällä säännöllisen epäsäännöllisesti yli 20.V!!!! Välillä on ollut vuosia, etten ole käynyt täällä lainkaan. Nyt Koronan aikana olen eksynyt tänne taas turhankin usein.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47 vuotias ja löysin palstan joulukuussa 2000, kun odotin ensimmäistä lastani. Välillä on ollut vuosia, että en käynyt ollenkaan, mutta kun tämän sai puhelimeen, niin sen jälkeen olen ollut täällä lähes joka päivä.

Vierailija
22/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotias, tulin n. 5 vuotta sitten kun etsin esimerkkitarinaa netistä erästä työesitelmää varten. Jäin varmaan kuukaudessa koukkuun. Uskomattominta täällä on se että kaikki skandaalit vuotavat julki ekana täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N55, työkaveri luki parhaita paloja ääneen ja sitten aloin lukea itsekin, kolmisen v sitten. Ennestään olin tutustunut hevostalli.netiin, mutta on tämä viihdyttävämpi

Vierailija
24/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N55, työkaveri luki parhaita paloja ääneen ja sitten aloin lukea itsekin, kolmisen v sitten. Ennestään olin tutustunut hevostalli.netiin, mutta on tämä viihdyttävämpi

Minä taas löysin hevostallin tämän palstan kautta. Tai ainakin sen häpeämättömästi tuulettelevaa hevosta käsittelevän ketjun.

Vierailija
25/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 ja varmaan viime vuoden aikana jossain vaiheessa kävin eka kertaa palstalla

Vierailija
26/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

57-vuotias nainen. Eksyin tänne iltiksen sivuilta puolisen vuotta sitten. Sitä ennen tiesin vauva-palstan vain nimeltä ja luulin, että kaikki keskustelu täällä koskee vain vauvoja ja pienten lasten vanhempia.

Yllätyin ja näköjään hieman koukutuinkin.

Vierailija
27/27 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998 kirjoitin tänne 1-vuotiaan jatkuvasta löysästä vatsasta. Sain paljon neuvoja ja nyt lapsella 24v kaikki hyvin. Siitä lähtien olen käynyt täällä ja saanut paljon tärkeitä neuvoja lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi