Kerro oma ikäsi ja se miten ja milloin eksyit tänne ensimmäisen kerran.
Aina aika-ajoin mieleeni tulee kysymys; Minkä ikäistä porukkaa täällä vierailee ja miksi.
Aloitan; Olen 41.v nainen. Päädyin tänne ensimmäisen kerran 21.v sitten esikoista odottaessani. Olen käynyt täällä säännöllisen epäsäännöllisesti yli 20.V!!!! Välillä on ollut vuosia, etten ole käynyt täällä lainkaan. Nyt Koronan aikana olen eksynyt tänne taas turhankin usein.
Kommentit (27)
46-vuotias, tulin n. 5 vuotta sitten kun etsin esimerkkitarinaa netistä erästä työesitelmää varten. Jäin varmaan kuukaudessa koukkuun. Uskomattominta täällä on se että kaikki skandaalit vuotavat julki ekana täällä.
N55, työkaveri luki parhaita paloja ääneen ja sitten aloin lukea itsekin, kolmisen v sitten. Ennestään olin tutustunut hevostalli.netiin, mutta on tämä viihdyttävämpi
Vierailija kirjoitti:
N55, työkaveri luki parhaita paloja ääneen ja sitten aloin lukea itsekin, kolmisen v sitten. Ennestään olin tutustunut hevostalli.netiin, mutta on tämä viihdyttävämpi
Minä taas löysin hevostallin tämän palstan kautta. Tai ainakin sen häpeämättömästi tuulettelevaa hevosta käsittelevän ketjun.
38 ja varmaan viime vuoden aikana jossain vaiheessa kävin eka kertaa palstalla
57-vuotias nainen. Eksyin tänne iltiksen sivuilta puolisen vuotta sitten. Sitä ennen tiesin vauva-palstan vain nimeltä ja luulin, että kaikki keskustelu täällä koskee vain vauvoja ja pienten lasten vanhempia.
Yllätyin ja näköjään hieman koukutuinkin.
1998 kirjoitin tänne 1-vuotiaan jatkuvasta löysästä vatsasta. Sain paljon neuvoja ja nyt lapsella 24v kaikki hyvin. Siitä lähtien olen käynyt täällä ja saanut paljon tärkeitä neuvoja lisää.
Olen 47 vuotias ja löysin palstan joulukuussa 2000, kun odotin ensimmäistä lastani. Välillä on ollut vuosia, että en käynyt ollenkaan, mutta kun tämän sai puhelimeen, niin sen jälkeen olen ollut täällä lähes joka päivä.