Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähenee, kerro KARMEIN jouluaattosi ikinä. Jättikö mies, söikö koira kuusen?

SammunutSaunatonttu
05.12.2021 |

Ap aloittaa:
Jouluaatto 1999, ensimmäinen oma asunto. Piti viettää aatto poikakaverin kanssa, olin ostanut lahjankin. Jätti 22 pv tekstarilla. Ja 23 pv kissa hyppäsi parvekkeelta pakoo, kun joku valopää päätti aloittaa uudenvuoden etuajassa ja ampui raketin. Aatto meni yksin itkiessä kissaa. Vanhemmat oli lähteneet risteilylle, sisaria ei ole.
Onneksi kissani kuitenkin sitten löytyi, mutta se joulu oli totaalisen pilalla!

Kommentit (2317)

Vierailija
861/2317 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies harrasti seksiä kinkun kanssa 😥

Moni suomalainen mies tekee tuota kävelevän verkkokinkun kanssa ympäri vuoden eikä vain jouluna.

Vierailija
862/2317 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla joulut ovat olleet hyvää aikaa eikä joulusiivoamisesta stressaamisen lisäksi ole ollut mitään sen pahempaa. Kuitenkin muistan sen joulun noin 14-vuotiaana kun olin vaikeasti syömishäiriöinen ja yhdessä perheeni kanssa olimme juuri alkamassa jouluruokia syömään kun osittain tahallani sain aikaan jonkin mitättömän riidan veljeni kanssa ja painuin huoneeseeni ettei niitä ruokia tarvitsisi syödä. Luulisin ettei kukaan muu sitä enää muista, mutta itselle jäänyt mieleen tuo :(

Joulut olivat kyllä vaikeita itsellekin aikoinaan… Kyllä söin jouluruokia mutta pikkuruisia annoksia ja laskin hysteerisesti ainakin kuinka monta konvehtia olin syönyt.

T: ex syömishäiriöinen

Minä olin näkymätön lapsi perheessämme eli kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota siihen kuinka vähän siis en yhtään mitään syönyt jouluna. Olin lukiossa. Kuukautiset loppuivat pariksi vuodeksi. Sain tuolloin valtavasti huomiota miehiltä. Aivan sairasta kun olin kuitenkin tosi tosi laiha ja ei edes niitä kuukautisia. Silloin tajusin että miehet eivät todellakaan himoitse hedelmällisiä naisia.

Toinen sairas asia on se että vanhempani eivät tänä päivänäkään 'tiedä" että sairastin pahaa syömishäiriötä siinä heidän silmiensä alla. Kuinka sokeita ja lapsestaan välittämättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulu, 12v pojalle iski pahat rytmihäiriöt ja mies vei sairaalaan. Tuon jälkeen tuli energiajuomakielto.

Vierailija
864/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä joi lapsuudessani monena jouluna itsensä humalaan vaikka äiti jankutti hänelle, että jouluna isän pitää olla selvänä ja äiti yritti etsiä kaikkia mahdollisia piilopaikkoja läpi mihin isä saattaisi viinaa piilottaa. Äiti aina hävitti löytämänsä pullot mutta aina isä onnistui jotenkin jouluksi viinaa hankkimaan. Äiti teki kovasti töitä monta viikkoa ennen joulua luodakseen meille hyvän joulun. Hän siivosi koko talon huolellisesti lattiasta kattoon asti, teki itse alusta asti kaikki ruoat sekä leipomukset, koristeli kotia, hankki lahjoja ja paketoi niitä usein myöhään yöhön asti kun me lapset olimme jo nukkumassa että me emme näkisi niitä. Jouluaattona aamusta asti äiti teki kovasti töitä kun hän esim. kattoi pöydän kauniiksi, laittoi ruoat hienosti valmiiksi ja valmisti muutenkin mahdollisimman hienon jouluaterian. Sitten kun jotkut ruoat eivät varsinkaan pienimmille lapsille maistuneet niin äiti hermostui, suuttui ja komensi vihaisena syömään kaikkea mitä oli tarjolla mikä saattoi aiheuttaa sen, että joku nuoremmista lapsista alkoi itkemään mikä sai äidin suuttumaan vielä enemmän. Kaikkia ruokia kun oli pakko syödä mitä oli tarjolla kun oli joulu. Viimeistään siinä jouluateriallakin isä alkoi olla jo humalassa mitä hän varmasti jo oli kun vanhin veli esiintyi Joulupukkina sekä jakoi joululahjoja. Äitiä ja meitä vanhempia jännitti joka joulu, että paljastaako humassa oleva isä humalapäissään pienempien lasten kuullen, että Joulupukki oli oikeasti isoveli mikä olisi pilannut pukkiin uskovien sisarusten joulun. Jossain vaiheessa isä melkein aina sammui jonnekin muualle kuin omaan sänkyyn jolloin äiti itkien esimerkiksi tiskasi jouluaterialta tulleita tiskejä valittaen kuinka isä aina pilaa joulun eikä äiti huolinut edes apua jouluvalmisteluihin meiltä vanhemmilta lapsilta ennen joulua tai jouluaattona vaan teki kaikki yksin. Sitten joulupäivänä kun isä heräsi krapulaisena niin vanhempien välillä oli hirveä riita kun äiti oli yksin ilman apua (mitä kyllä tarjottiin mutta hän ei sitä huolinut) valmisti viikkotolkulla joulua ja isä pilasi sen olemalla humalassa. Isän mielestä taas me lapset emme huomanneet muka mitään, että isä oli humalassa vaikka me pienestä pitäen huomasimme sen. Sitä vanhempien välistä huutoa ja riitelyä jatkui vaikka kuinka pitkään, äiti itki ja isä huusi että äidin täytyy pitää turpansa kiinni ja lopettaa itku. Me lapset jännitimme pienestä pitäen jouluja pitkään etukäteen tietäen että mitä taas on tulossa. Ei siinä auttaneet joulukuuset, koristeet, herkut joita sai syödä melko paljon tai mitkään joululahjat kun tiesi kuinka isä taas humalassa sammuu, äiti uhriutuu tekemällä kaiken itse nauttien oikein siitä kuinka hän tekee kaiken yksin eikä kukaan auta ja sitten seuraa monta vanhempien välistä riitaa joulun jälkeen siitä kun kun se oli taas mennyt pilalle.

Vierailija
865/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain keskenmenon marraskuussa ja joululahjaksi vauvatavaraa, sukulainen oli kuullut raskaudesta, mutta ei keskenmenosta. koska oli herttainen ihminen, en hennonut sanoa koskaan miten kävi, vaan uskottelin, että raskaus olikin ollut väärä hälytys. En koskaan saanut lasta.

Vierailija
866/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen narsistimies tuli sen verran taloon sisälle käymässä autotallista kaljojen parista että nakkasi jouluruuat hankeen. Nakkasin perään sen arvokkaimmat kristallimaljakot ja muut mitä löysin ja siellä sai kaikki viettää hangessa joulunpyhät. Totuus on kyllä aina taruakin ihmeellisempää, en olisi koskaan kuvitellut aikuisuutta sellaiseksi mitä narsistin kanssa sai elää. Onneksi nyt kuudes joulu yksin eläinten kanssa. Rauha on maassa ja meillä hyvä tahto.

Vierailija
867/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitäpitäis peukuttaa? Yläpeukku, kun on mahdollisimman kamala tarina, ja  alapeukku, kun ei niin kamala? Vai alapeukulla aivan kamala, yläpeukulla ei niin kamala...

Vierailija
868/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tytär kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska tytär kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään että hirvein joulu on nyt viikon päästä :( molemmat vanhempani ovat katkaisseet välit minuun ja kumppaniini seksuaalisen suuntautumiseni vuoksi. Puhuttu ei olla 8kk:een ja ainoa yhteydenotto mitä sain, oli heidän vaatimus että luovun tulevasta

..perinnöttämäksi jättäminen on melko iso prosessi ja normisti em. parisuhdesyyllä täysin mahdoton toimenpide nykylainsäädännön puolesta. Eli normaalisti olet oikeutettu perintöön rintaperillisenä. Ainostaan todella raskauttavista syistä voi jälkeläisen tehdä perinnöttömäksi esim. vakava henkirikos. Itse voit toimia samalla tavalla kuin vanhempasi, eli älä pidä mitään yhteyttä vanhempiisi, vaan täydellinen "radiohiljaisuus". Tämä tehosi melko hyvin omaan faijaani. Kolmeen vuoteen en ilmoittanut mitään itsestäni. Hän sitten otti yhteyttä erään sukulaisen kautta ja paikkaili välejä tuon jälkeen oma-aloitteisesti. Selvisi jälkikäteen, että hänen vaimonsa (äitipuoli) saanut katkaistua välit minuun, lähinnä varmistaakseen omien lastensa (aikuisten) talouden. Toinen lapsista täysin persaukinen ja mt-ongelmainen, joka rasittaa heidän elämäänsä edeenkin. Itse olen työelämässä ja samansukupuolisessa suhteessa mikä oli punainen vaate faijan vaimolle.

Mä en ymmärrä. Mut jätettiin perinnöttä kun mun isä kuoli, eikä se ketään kiinnostanut. En sa

anut kutsua edes perunkirjoitukseen. Olen ainut lapsi. Mun vanhemmat vihaa mun miestä ja mitä muitakin kun perheessä masennusta jne.

Ehkä olis ite pitänyt riitauttaa mutta millä rahalla?

Ei noin voi tehdä. Sinulla on oikeus lakiosaan joka tapauksessa. Ilmeisesti äitisi on vielä elossa vai miten on? Kun toinen puolisoista kuolee, ei aina jaeta perintöä vaan se edesmeenneen perintö jää odottamaan, kunnes kuolee toinen. Tiedän noin tapahtuneen useassa tapauksessa ja lapset eivät ole vaatineet perintöä vielä.

Elossa on. Mutta kuulemma voi myydä talon ja tehdä mitä huvittaa ja hieroo sitä mun naamaan joka viikko. Lopettaisi edes sen.

Ja tietty olis kiva kun joku olisi selittänyt edes nämä testamenttiasiat mullekin.

Sori että juttu rönsyili paskasta joulusta paskaan elämään. =D

En tiedä miten omistussuhteet siihen taloon on laitettu, mutta jos isäsi kuoli eikä tehnyt testamenttia äitisi hyväksi, äitisi ei voi myydä taloa omin lupineen. Muutenhan olisi myynyt jo.  Ilmeisesti ei voi, kunhan nyt tekee kiusaa. Myyntiin täytyy olla lupa kuolinpesältä, jonka jäsen sinä olet.

Voit verottajalta tiedustella onko perukirjaa toimitettu verotoimistoon. Siitä olisi pitänyt antaa sinulle yksi kappale perintöveron määräämiseksi ja verotoimistolle toimitettavaksi. Onkohan koko perunkirjoitusta edes tehty? Se pitää tehdä 3 kk sisällä kuolemasta. Voisit selvittää tämän asian. Jos olet varaton, voisit ehkä saada kunnan ilmaista oikeusapua. 

Jos testamentti oli, sinulla oli oikeus lakiosaan. Jos siitä on alle 10 vuotta, on mahdollista vielä vaatia sitä, sillä tiedon pimittäminen sinulta ja perukirjoituksen toimittamatta jättäminen voi olla petos, joka rikoksena ei ole vielä vanhentunut. Itse alkaisin tutkia asiaa. 

Vierailija
869/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkotiin joutuneen iäkkään ja sairaan sukulaisen asunnossa yksin asunut hyvin pienituloisen työtön ja mm. pahasta ahdistuksesta kärsinyt nainen käskettiin järjestämään joulu usealle sukulaiselle kun kuitenkin saa asua tässä asunnossa. Kukaan ei auttanut mitenkään, eikä osallistunut kustannuksiin. Tämä työtön nainen joutui mm. myymään netin kirpputorilla viimeisetkin turhat tavaransa saadakseen lisää rahaa kustannuksiin. Parhaansa mukaan nainen siivosi ja osti sen, minkä pystyi. Sitten jouluaattoaamuna kaksi sukulaista toi erittäin hankalat lapsensa tämän naisen luo hoitoon ilmoittaen, että kukaan ei ole tulossa, vaan lähtevätkin kaikki jouluristeilylle ja siis jättivät hankalat lapset naiselle hoitoon. Lapset aloittivat heti riitelyn. Jouluruokakaan ei kelvannut, vaan lapset ilmoittivat haluavansa pakastepizzaa,nakkeja, ranskalaisia, limua ja jäätelöä. Viimeisillä rahoillaan itku kurkussa nainen lähti sitten näiden kauhukakaroiden kanssa kauppaan. Sukulaiset eivät tietenkään olleet jättäneet yhtään rahaa. Jouluruoat jäivät syömättä ja nainen meni nukkumaan heti kun se oli mahdollista. Hoidossa olleet lapset sen sijaan riitelivät yömyöhään. Toki myös haukkuivat naista sen minkä kerkesivät kun lahjaksi oli vain suklaata. Ilmeisesti olettivat saavansa vähintäänkin sen hetken uusimman iPhonen. Kaiken lisäksi sukulaiset hakivat lapset vasta 27. päivä kun pitihän risteilystä toipua. Mitään kiitosta,korvausta ja tulijaista naiselle ei annettu. Omasta tilanteestaan johtuen nainen ei kuitenkaan voinut katkaista välejä näihin sukulaisiin.

Tämä jos mikä on törkeyden multihuipentuma,kamalaa ja oksettavaa hyväksikäyttöä,miten ne jotkut ihmiset kehtaa!!

Miksi siesit tuollaista? Olitko liian nuori pitääksesi kiinni rajoistasi ja rahoistasi vai miksi ihmeessä et saanut sanottua ei kiitos noin surkealle diilille? Toivottavasti voit nykyisin paremmin. Ihan selkeästi tarinan naisella ollut mt- ongelmia, koska ei kukaan tervepäinen suostu tuollaiseen. Sitä paitsi fiksuna ihmisenä hän olisi saanut pennut ruotuun ja lisäksi soitettua sosiaalipäivystykseen että tällainen on. Minulle jos joku ehdottaa vastaavaa niin käskisin juosta mutkille ja nauraisin päin naamaa. 

Vierailija
870/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheeni oli lähdössä Pariisiin jouluksi kun olin lapsi, mutta sitten sain aikaan riidan ja toivoin, että kaikki muut lähtisivät eivätkä koskaan palaisi. Sitten seuraavana aamuna nukuimme kaikki pommiin ja kiireessä perheeni unohti minut kotiin eikä äitini huomannut sitä kun vasta lentokoneessa. Kun olin joulun yksin kotona, niin murtovarkaat yrittivät murtautua meille. Sitten seuraavana vuonna joulu oli vielä pahempi. Olimme lähdössä Floridaan jouluksi ja nukuimme taas pommiin. Eksyin kiireessä lentokentällä muusta perheestä ja päädyin yksin New Yorkiin. Pääsin onneksi majoittumaan isäni luottokortilla loistohotelliin, mutta sitten törmäsin hotellin aulassa Donald Trumpiin.

Mitä ihmettä? Tuo sama on tapahtunut myös toiselle ketjuun kirjoittaneelle. Näköjään lapsi on helppo unohtaa matkasta.

Vierailija
871/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faijan naisystävä alkoi aukomaan päätä ja suoranaisesti kiusaamaan lastani. Äänen korotusta puolin ja toisin ja perästä viestiä että pilasin niiden joulun.

Vierailija
872/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä joi lapsuudessani monena jouluna itsensä humalaan vaikka äiti jankutti hänelle, että jouluna isän pitää olla selvänä ja äiti yritti etsiä kaikkia mahdollisia piilopaikkoja läpi mihin isä saattaisi viinaa piilottaa. Äiti aina hävitti löytämänsä pullot mutta aina isä onnistui jotenkin jouluksi viinaa hankkimaan. Äiti teki kovasti töitä monta viikkoa ennen joulua luodakseen meille hyvän joulun. Hän siivosi koko talon huolellisesti lattiasta kattoon asti, teki itse alusta asti kaikki ruoat sekä leipomukset, koristeli kotia, hankki lahjoja ja paketoi niitä usein myöhään yöhön asti kun me lapset olimme jo nukkumassa että me emme näkisi niitä. Jouluaattona aamusta asti äiti teki kovasti töitä kun hän esim. kattoi pöydän kauniiksi, laittoi ruoat hienosti valmiiksi ja valmisti muutenkin mahdollisimman hienon jouluaterian. Sitten kun jotkut ruoat eivät varsinkaan pienimmille lapsille maistuneet niin äiti hermostui, suuttui ja komensi vihaisena syömään kaikkea mitä oli tarjolla mikä saattoi aiheuttaa sen, että joku nuoremmista lapsista alkoi itkemään mikä sai äidin suuttumaan vielä enemmän. Kaikkia ruokia kun oli pakko syödä mitä oli tarjolla kun oli joulu. Viimeistään siinä jouluateriallakin isä alkoi olla jo humalassa mitä hän varmasti jo oli kun vanhin veli esiintyi Joulupukkina sekä jakoi joululahjoja. Äitiä ja meitä vanhempia jännitti joka joulu, että paljastaako humassa oleva isä humalapäissään pienempien lasten kuullen, että Joulupukki oli oikeasti isoveli mikä olisi pilannut pukkiin uskovien sisarusten joulun. Jossain vaiheessa isä melkein aina sammui jonnekin muualle kuin omaan sänkyyn jolloin äiti itkien esimerkiksi tiskasi jouluaterialta tulleita tiskejä valittaen kuinka isä aina pilaa joulun eikä äiti huolinut edes apua jouluvalmisteluihin meiltä vanhemmilta lapsilta ennen joulua tai jouluaattona vaan teki kaikki yksin. Sitten joulupäivänä kun isä heräsi krapulaisena niin vanhempien välillä oli hirveä riita kun äiti oli yksin ilman apua (mitä kyllä tarjottiin mutta hän ei sitä huolinut) valmisti viikkotolkulla joulua ja isä pilasi sen olemalla humalassa. Isän mielestä taas me lapset emme huomanneet muka mitään, että isä oli humalassa vaikka me pienestä pitäen huomasimme sen. Sitä vanhempien välistä huutoa ja riitelyä jatkui vaikka kuinka pitkään, äiti itki ja isä huusi että äidin täytyy pitää turpansa kiinni ja lopettaa itku. Me lapset jännitimme pienestä pitäen jouluja pitkään etukäteen tietäen että mitä taas on tulossa. Ei siinä auttaneet joulukuuset, koristeet, herkut joita sai syödä melko paljon tai mitkään joululahjat kun tiesi kuinka isä taas humalassa sammuu, äiti uhriutuu tekemällä kaiken itse nauttien oikein siitä kuinka hän tekee kaiken yksin eikä kukaan auta ja sitten seuraa monta vanhempien välistä riitaa joulun jälkeen siitä kun kun se oli taas mennyt pilalle.

Miten te jaksatte miettiä noita vanhoja? Olkaa itse sitten täydellisiä.

Vierailija
873/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli alkanut töissä yt-neuvottelut, ja 23.12. sain käteeni irtisanomislapun tuotannollisin ja taloudellisin syin. Silloin oli joulumieli vähän kateissa.

Olen aina ihmetellyt suomalaista tapaa sanoa työntekijöitä irti jouluksi. Epäinhimillistä. Työntekijöille pitäisi kertoa ajoissa. Joku perhe on voinut varata ulkomaanmatkan  ( ennen pandemiaa) tai ostaa liian kalliita lahjoja luottokortilla. Jos he tietäisivät ajoissa, he jättäisivät matkan ym pois. Omalla työpaikallani yksi määräaikainen perheellinen sai kuulla työn loppumisesta 1-2 päivää ennen joulua. Itselläni oli hirveän paha olla sen takia.  Tiesin, että hänellä oli lapsia ja myös työkaverin puoliso oli silloin työtön.

Yt-ilmoituksen jälkeen on ainakin 6viikon neuvotteluaika. Ei ne yllättäen tule. Meillä alkoi yt:t viime torstaina, eli jouluajan saa pelätä mitä sieltä tulee.

Olen ollut firmassa töissä jossa ne yt:t ajoitettiin juuri niin, että irtisanomisia olisi alkanut tippua tänään maanantaina 20.12.

Katsos, siinä saadaan porukka nöyräksi, toki irtisanomisajan palkka maksetaan, mutta kun heidät pannaan saman tien lähtemään kotiinsa niin joulun pyhinä ja uutena vuotena asiat pakkaa muilta unohtumaan ja ollaan taas kuin ollakseen.

Vierailija
874/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten omistussuhteet siihen taloon on laitettu, mutta jos isäsi kuoli eikä tehnyt testamenttia äitisi hyväksi, äitisi ei voi myydä taloa omin lupineen. Muutenhan olisi myynyt jo.  Ilmeisesti ei voi, kunhan nyt tekee kiusaa. Myyntiin täytyy olla lupa kuolinpesältä, jonka jäsen sinä olet.

Voit verottajalta tiedustella onko perukirjaa toimitettu verotoimistoon. Siitä olisi pitänyt antaa sinulle yksi kappale perintöveron määräämiseksi ja verotoimistolle toimitettavaksi. Onkohan koko perunkirjoitusta edes tehty? Se pitää tehdä 3 kk sisällä kuolemasta. Voisit selvittää tämän asian. Jos olet varaton, voisit ehkä saada kunnan ilmaista oikeusapua. 

Jos testamentti oli, sinulla oli oikeus lakiosaan. Jos siitä on alle 10 vuotta, on mahdollista vielä vaatia sitä, sillä tiedon pimittäminen sinulta ja perukirjoituksen toimittamatta jättäminen voi olla petos, joka rikoksena ei ole vielä vanhentunut. Itse alkaisin tutkia asiaa. [/quote]

Testamentti jolla minut kirjoitettu ulos. Koska olen paska tytär. Kait. Todellista syytä ei kerrottu. Ei meillä keskustella asioista.

Vierailija
875/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parikymppisenä tietää vähän ennen joulua, että syöpä on uusiutunut. Juuri ennen joulua soitettiin, että pitäisi pian leikata, välipäivinä. Joulu meni hermoillessa. Sairaalassa oli supistettu toiminta joulun ajan, joten olin se loppuvaiheessa olevien, hautajaisiaan suunnittelevien vanhempien naisten kanssa samassa huoneessa, enkä normaalisti leikkauksesta toipuvien osastolla kuten aiemmin. Kyllä ahdisti. Uuden vuoden aattona onneks kuitenkin jo kotiuduin.

Vierailija
876/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheeni oli lähdössä Pariisiin jouluksi kun olin lapsi, mutta sitten sain aikaan riidan ja toivoin, että kaikki muut lähtisivät eivätkä koskaan palaisi. Sitten seuraavana aamuna nukuimme kaikki pommiin ja kiireessä perheeni unohti minut kotiin eikä äitini huomannut sitä kun vasta lentokoneessa. Kun olin joulun yksin kotona, niin murtovarkaat yrittivät murtautua meille. Sitten seuraavana vuonna joulu oli vielä pahempi. Olimme lähdössä Floridaan jouluksi ja nukuimme taas pommiin. Eksyin kiireessä lentokentällä muusta perheestä ja päädyin yksin New Yorkiin. Pääsin onneksi majoittumaan isäni luottokortilla loistohotelliin, mutta sitten törmäsin hotellin aulassa Donald Trumpiin.

Mitä ihmettä? Tuo sama on tapahtunut myös toiselle ketjuun kirjoittaneelle. Näköjään lapsi on helppo unohtaa matkasta.

Se tapahtui myös eräälle Macaulay Culkinille.

Vierailija
877/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen petti.

Alapeukkuja internetissä valehtelusta sinulle, hyi!

Vierailija
878/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva ja pahentuva köyhyys Suomessa  Jouluaatto 2021. On ylipäänsä hulluutta että on eliittikerho joka tienaa enemmän kuin muut ja että tämä on yleinen hyvä hyväksytty käytäntö...  millään perustelulla ei voi voida perustella sitä että on niitä jotka tienaavat moninkertaisesti muuten kuin tavalliset ihmiset... tätä koitetaan tietenkin peitellä sillä valheella että on yhdessä sovittu eduskunta ja hallitus ja että kaikki ovat tyytyväisiä ja että Suomi on onnellisin maa... mutta jos kysytään todellisuudessa nyt mielipidettä niin yli 50 % ei ole tyytyväinen tulotasoonsa eikä siis nykyiseen järjestelmään... tehdäänpä äänestys -  tälle muutoin kuin järjestetetysti - niin saadaan todellinen  tilanne esiin,, on helppa median avulla keroa että kaikki ovat tyytyväisiä vaikka päinvastoin  80 % ei ole tyytyväisiä nykyiseen ja kasvavaan köyhyyteen Suomessa... ajetaan eliitti siis alas...

Jaa että aivokirurgin ja kerrossiivoojan pitäisi tienata sama, kuten Neuvostoliitossa?

Vierailija
879/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex lainasi multa muutaman satasen, että pääsee viettämään joulua lapsensa kanssa.

Jätti sit lapsensa näkemisen sillä reissulla väliin ja kävi panemassa sen lapsen äitiä. Tuli takasin ja pokas lennosta kaverin naisen.

Oli aika erikoinen fiilis kun tankkausbonukset tuli tilille. Noh, kiva että muisti käyttää s-korttia.

Teidän s-kortilla näkyy selkeästi enemmän tietoja, kuin meidän 😄

Kyllä sieltä appin kautta näkyys sullakin, jos viitsit katsoa.

Näkee missä on asioitu, paljonko käytetty rahaa ja on vielä sähköinen kuittikin, jos haluaa tutkia omia tai kytätä toisen perheenjäsenen ostoksia.

-eri

Vierailija
880/2317 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tapahtui myös eräälle Macaulay Culkinille.

Eihän tapahtunut. Culkin on joku näyttelijä. Tämä yllämainittu tapahtui Kevin McCallisterille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän