Joulu lähenee, kerro KARMEIN jouluaattosi ikinä. Jättikö mies, söikö koira kuusen?
Ap aloittaa:
Jouluaatto 1999, ensimmäinen oma asunto. Piti viettää aatto poikakaverin kanssa, olin ostanut lahjankin. Jätti 22 pv tekstarilla. Ja 23 pv kissa hyppäsi parvekkeelta pakoo, kun joku valopää päätti aloittaa uudenvuoden etuajassa ja ampui raketin. Aatto meni yksin itkiessä kissaa. Vanhemmat oli lähteneet risteilylle, sisaria ei ole.
Onneksi kissani kuitenkin sitten löytyi, mutta se joulu oli totaalisen pilalla!
Kommentit (2385)
Ukko lähti huomannut matkaan joulupöydästä..
Muttameillä oli lasten kanssa mukava loppuilta
Vierailija kirjoitti:
Niitä on ollut useita. Ei juhlaa ole tuleva Joulukaan.
Surkeimmat joulut ovat olleet lapsuudessa häpeää ja surua: vanhemmalla ei ole ollut varaa antaa lahjaa, ostaa joulukuusta tai pahin...ei lämmintä ruokaa tarpeeksi. Jos itketti... Tunsi itsensä ahneeksi, sillä eihän ne joulua tehnyt, vaan perhe. Ja ei...päihteisiin ei mennyt rahaa. Pieni palkkainen yh vanhempi vain joka eronsa/huoltuuskiistan kuluja makseli. Sairastelutkin vei osansa.
Aikuisuudessa kurjinta jos yksinäinen (lapset isällä) tai varaa ei ole kuin yhdet lahjat antaa. Laskea euroja, että saa ruuan kuukaudelle. Meillä ei edes tänä vuonna joulusuklaita, kaloja tai muuta kallista edes syödä.
Toivottavasti nautitte🥰🥰🥰🥰
Oisko ekan paskan ja oksennuksen jälkeen kannattanut sulkea koira kylppäriin, eikä antaa juosta paskomassa pitkin kämppää? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eka joulu tsunamin jälkeen. Yritettiin viettää normaalia joulua mutta ei se ollut sitä.
Voi itku
Joulu eksän kanssa, oikeastaan tämä tapahtui tai alkoi aatonaattona. Joulut oli hänelle aina vaikeaa aikaa koska hänen vanhempansa oli kuolleet joulunaikaan hänen ollessaan lapsi. Yhtenä jouluna hän oli taas kiukutellut koko aatonaaton, tyyliin sanonut, että joo, toiset ne vaan viettää joulua mutta toista se on minulle. Yritti ilkeillä myös minulle siitä että vietän joulua, itsesäälisesti pohti ääneen että olisi ollut parempi jos hän olisi mennyt vanhempiinsa kanssa. Olin niin kyllästynyt, että vastasin vaan, että no olisit mennyt sitten. Siitähän tämä suuttui. Lähdin aatonaattona illalla omien vanhempieni luokse ja olin siellä joulun.
Aattoiltapäivänä hän uhoili viesteillä, kunnes alkoi itsesäälivaihde. En sitten enää lukenut niitä viestejä, koska ne oli sitä samaa roskaa. Yritin kuitenkin itse nauttia joulun tunnelmasta.