Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kalliin tuotteen ostajat puolustelevat ostostaan?

Vierailija
07.03.2015 |

Juuri syksyllä kaverini osti kalliin laukun ja puolusteli ostostaan laadulla ja kestävyydellä. Kuinka siinä säästää pitkällä aikavälillä rahaa, kun ei tarvitse uutta ostaa piiiiitkään aikaan. Huvittuneena kuuntelin koska tiesin sen olevan pelkkää itsepetosta. Kohta ollaan taas uutta laukkua ostamassa.
Jos ostatte kallista niin ostakaa ilman puolusteluja! Ne uskottelut kuinka et seuraavaan viiteen vuoteen uutta osta ovat vain typeriä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kaveri koki tarvetta puolustella ostostaan aloittajalle? En mä ainakaan puolustele, mutta toisaalta eipä kaveripiirissä ole kukaan myöskään arvostelemassa tai kauhistelemassa, mihin kukakin rahansa käyttää.

Vierailija
22/24 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitää aina puolustella, jos ostaa vähänkään kalliimpia tuotteita. Ollaan niin kateellista ja katkeraa kansaa, että suurin osa niistä joilla on sitä rahaa, joutuu peittelemään varakkuuttaan tai keksimään kaikenlaisia tekosyitä ostoksilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"]Itse en puolustele kenellekään ostamiani. Kalliit kengät vaan kestää paremmin. Enkä kyllä osta heti uusia perään.
[/quote]

Monet kumminkin ostavat, ainakin tuntemani henkilöt. Ap
[/quote]

Eli kun sun tuttavapiiris on täynnä idiootteja, niin kaikki muutkin on?

Vierailija
24/24 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"]Itse en puolustele kenellekään ostamiani. Kalliit kengät vaan kestää paremmin. Enkä kyllä osta heti uusia perään. [/quote] Monet kumminkin ostavat, ainakin tuntemani henkilöt. Ap

[/quote]

No et silti voi kaveriesi perusteella yleistää. Fiksu ihminen ymmärtäisi sanoa kommenttinsa suoraan himoshoppaaja-kavereilleen sen sijaan, että marisee ja yleistää av-palstalla.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän