Miksi mies ei meinaa myöntää haluavansa seksiä kanssani?
Usein jo kun puhunkin aiheesta, huomaan että sillä alkaa seistä. Niin miksi se haluaa useimmiten antaa ymmärtää, ettei erityisemmin edes halua vaan ennemminkin suostuu mielikseni?!
Kommentit (17)
Niin. Miehelle on selvästi jostain syystä ongelmallista myöntää haluavansa seksiä. Vaikka sen näkee, että haluaa! Ap
Estoisuutta ehkä. Hävettää heittäytyä omien halujen vietäväksi ja pelkää tulevansa haavoittuvaiseksi näyttäessään halunsa avoimesti. Pelkää sinun voivan satuttaa häntä henkisesti esim.nauramalla hänen reaktioilleen.
-Mies 29v-
[quote author="Mies 29v" time="07.03.2015 klo 21:15"]Estoisuutta ehkä. Hävettää heittäytyä omien halujen vietäväksi ja pelkää tulevansa haavoittuvaiseksi näyttäessään halunsa avoimesti. Pelkää sinun voivan satuttaa häntä henkisesti esim.nauramalla hänen reaktioilleen.
-Mies 29v-
[/quote] kieltämättä jotain sellaista olen spekuloinut. Mutta se on naurettavaa, suhde on 13v enkä koskaan ole niin tehnyt. Tämä ilmiö on alkanut, kun pari vuotta sitten aloin aktiiviseksi. Sitä ennen mies kontrolloi koko seksielämäämme täysin. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:20"]
[quote author="Mies 29v" time="07.03.2015 klo 21:15"]Estoisuutta ehkä. Hävettää heittäytyä omien halujen vietäväksi ja pelkää tulevansa haavoittuvaiseksi näyttäessään halunsa avoimesti. Pelkää sinun voivan satuttaa häntä henkisesti esim.nauramalla hänen reaktioilleen. -Mies 29v- [/quote] kieltämättä jotain sellaista olen spekuloinut. Mutta se on naurettavaa, suhde on 13v enkä koskaan ole niin tehnyt. Tämä ilmiö on alkanut, kun pari vuotta sitten aloin aktiiviseksi. Sitä ennen mies kontrolloi koko seksielämäämme täysin. Ap
[/quote]
Teillä on roolit vaihtunu ja miehes tuntee olevansa nainen, halujen kohteena. Ja kokee sinut miehisenä. Varmaan käy aika ristiriitaisia tunteita läpi. Ei hyvä.
Kuitenkin silloin kun olin passiivinen, mies valitti ettei tunne oloaan halutuksi. Ap
Onpa ristiriitainen mies. Ensin sanoo, ettei tunne itseään haluttavaksi ja sitten, kun näytät halukkuutesi, hän puikkii henkisesti pakoon. Voisi olla vakavan keskustelun paikka. Miehen pitäisi nyt kertoa, mikä saa hänet perääntymään, kun teet aloitteen, ap.
Ei mies yleensä peräänny aloitteistani, mutta selvästi on kuin ei haluaisi. Kun taas itse tekee aloitteen, käyttäytyy halukkaammin. Ap
Up