Tupakointi on todella ällöttävä tapa. Oksettaa!
Haju on hirveä. Tupakointi ruman näköistä. Töissä pitävät ylimääräisiä taukoja. Hampaat ja sormet kellastuu. Syövän riski kasvaa. Rahaa menee.
Siis tupakoinnissa ei ole mitään hyvää. Miksi kukaan on nin idiootti että polttaa?
Kommentit (72)
Mutta eihän aapeen ole pakko polttaa jos se on kerran niin ikävää.
Ainakin naapurin mamma,joka rööki huulessa tuuppaa vauvaa vaunuissa ulkona.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
Etpä siitä muuta hyödykään. Tuntuu kyllä oudolta että tuntemattomien takia haiset pahalta ja riskeeraat terveytesi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Mietin ihan samaa! Hyvä että yleinen asenne on kääntymässä niin tupakkavastaiseksi - parempi keino vähentää tupakointia kuin mitkään politiikat.
[/quote]
Tupakoitsijoita ei kiinnosta mitä muut ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
Etpä siitä muuta hyödykään. Tuntuu kyllä oudolta että tuntemattomien takia haiset pahalta ja riskeeraat terveytesi.
[/quote]
Mä en haise miltään koska käytän sähkötupakkaa ;)
Koska olen wt. Senhän sinä halusit kuulla?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuntemattomien takia olet riippuvainen huumausaineesta. Ja hymiöit vielä päälle. Säälin sinua.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuntemattomien takia olet riippuvainen huumausaineesta. Ja hymiöit vielä päälle. Säälin sinua.
[/quote]
Tupakka ei ole huume ;) ja kyllä olen riippuvainen nikotiinista. So what, kuollaan kuitenkin joskus joten elämässä pitää olla nautintoja n
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tupakka ei ole huume ;) ja kyllä olen riippuvainen nikotiinista. So what, kuollaan kuitenkin joskus joten elämässä pitää olla nautintoja n
[/quote]
Nautinto? Sähkötupakkako nautinto?
Voi helvetti aina tämä sama keskustelu.
Jos teitä inhottaa polttaminen, älkää polttako.
Antakaa muiden tehdä omat valintansa. Eiköhän jokainen tiedä jo ne riskit ja haitat, hajustakin aina huomautellaan.
Ja ei, en polta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:28"]Ihan vaan kiusatakseni sinua poltan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ainiin, ja mua ei jonkun anonyymin sääli kiinnosta. Sulla on varmaan aika tyhjä elämä kun kerkeät tupakoitsijoita säälimään?
Mietin ihan samaa! Hyvä että yleinen asenne on kääntymässä niin tupakkavastaiseksi - parempi keino vähentää tupakointia kuin mitkään politiikat.