saatan olla allerginen kissoille! :'(
Mulla on ollut allergisia oireita kissani läheisyydessä :( mitä mä teen. En haluaisi antaa kissaani pois :'(
Kommentit (34)
Älä nuku kissojesi kanssa samassa sängyssä ja imuroi tasaisin väliajoin. Kokeile allergialääkettä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:23"]Kissa piikille ja sitten täytettäväksi. Näin et joudu luopumaan kissasta.
[/quote]
Sun lapsille varmaa vois tehä saman operaation. Sulle ei kato koituus kuluja ja saisit pitää penikkas pienenä ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:23"]Kissa piikille ja sitten täytettäväksi. Näin et joudu luopumaan kissasta.
[/quote]
Sun lapsille varmaa vois tehä saman operaation. Sulle ei kato koituus kuluja ja saisit pitää penikkas pienenä ikuisesti.
[/quote]
Kissa on eläin ja lapsi ihminen. Kummatkin voi olla ihmiselle rakkaita, mutta vain urpo vertaa näitä kahta tosissaan toisiinsa. Ap vois antaa kissan pois johki sellaseen paikkaan jossa pystyy joskus käydä moikkaamassa?
Meidän perheessä on kissa ja kaksi kissa-allergikkoa. Ei ole tarvetta luopua kissasta, koska oireet eivät ole vakavia, pelkästään silmien kutinaa ja vetistelyä sekä aivastelua ja nokkosrokkoa, ja nämäkin vain silloin, kun kissa esim. nukkuu päällä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen. [/quote] Mulla on ollu kissa 6 vuotta. Allergiaoireita tulee. Vaikka astma puhkeaisikin niin kissoistani en luovu. [/quote] Voi kuule! Ihan varmasti luovut, kun henki ei kulje! Nm. kokemusta on [/quote] Voi kuule! Ihan varmana en luovu. Olen saanut jo pariin otteeseen itseasiassa pahan astmakohtauksen. En kissojen takia vaan silloisten opintojen takia. Kohtaukset tuli kotona. Lopetin opiskelun ja astmaoireet hävisivät. En luopunut kissoistani, enkä luovu tulevaisuudessakaan. Joten? Vieläkö väännetään tästä asiasta lisää? Kukakohan meistä mut tunteekaan paremmin? Te vai mä?
[/quote]
Allergiaa aiheuttava opiskelu. Jepjep. Pääsitkö eläkkeelle?
[/quote]
Et siis tiedosta, että joissain töissä on pölyä (rakennus, ompelija) jolle voi olla allerginen, joissain töissä kemikaalit aiheuttaa astmaa herkästi.
Kattoa ku kaikki ei kaivele paskakikkareita perskarvoistaan toimistotyössä, vaan jotkut tekevät työkseen esim autoosi osia, jotta sinä pääset siistiin sisätyöhösi. Tai valmistaa vaikkapa pöytäsi jonka ääressä leikit tuötä tekevää päivästä toiseen.
Mulle metalliala aiheutti astman pariin otteeseen, joten enköhän tiedä mistä puhun?
Ja ei, en päässy eläkkeelle. Vaihdoin vain alaa. Harmittaako ettet pääse vittuilemaan tuosta? ;)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:09"]Mä olen kissa-allergikko ja näin keväisin tekee tiukkaa asua kahden kissan kanssa saman katon alla. Lääkärit on ehdotelleet kissoista luopumista, mut en luovu. Eihän lääkäritkään suostu lapsistaan luopumaan, miksi siis mun tarveis?
Käytän allergialääkkeitä, vaikka niistäkään ei apua liiemmälti ole tarjolla. Yritän pitää makkarin kissa vapaana alueena ja mahd puhtaana.
[/quote]
Lapset harvemmin allergisoi
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen.
[/quote]
Mulla on ollu kissa 6 vuotta. Allergiaoireita tulee. Vaikka astma puhkeaisikin niin kissoistani en luovu.
[/quote]
Palataan asiaan sitten kun sinua viedään astmakohtauksen takia pillit ulvoen sairaalaan.
T.kokemusta as.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:09"]Mä olen kissa-allergikko ja näin keväisin tekee tiukkaa asua kahden kissan kanssa saman katon alla. Lääkärit on ehdotelleet kissoista luopumista, mut en luovu. Eihän lääkäritkään suostu lapsistaan luopumaan, miksi siis mun tarveis?
Käytän allergialääkkeitä, vaikka niistäkään ei apua liiemmälti ole tarjolla. Yritän pitää makkarin kissa vapaana alueena ja mahd puhtaana.
[/quote]
Lapset harvemmin allergisoi
[/quote]
Niin?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen.
[/quote]
Mulla on ollu kissa 6 vuotta. Allergiaoireita tulee. Vaikka astma puhkeaisikin niin kissoistani en luovu.
[/quote]
Palataan asiaan sitten kun sinua viedään astmakohtauksen takia pillit ulvoen sairaalaan.
T.kokemusta as.
[/quote]
Palataan vain, silloinkaan en luovu kissoistani.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen.
[/quote]
[/quote] Voi kuule! Ihan varmasti luovut, kun henki ei kulje! Nm. kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen.
[/quote]
[/quote] Voi kuule! Ihan varmasti luovut, kun henki ei kulje! Nm. kokemusta on
[/quote]
Voi kuule! Ihan varmana en luovu. Olen saanut jo pariin otteeseen itseasiassa pahan astmakohtauksen. En kissojen takia vaan silloisten opintojen takia. Kohtaukset tuli kotona.
Lopetin opiskelun ja astmaoireet hävisivät.
En luopunut kissoistani, enkä luovu tulevaisuudessakaan. Joten? Vieläkö väännetään tästä asiasta lisää? Kukakohan meistä mut tunteekaan paremmin? Te vai mä?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:39"]Jos altistut johonkin allergiaa aiheuttavaan pitkään, voit sairastua astmaan. Kohdallani kävi näin. Sain samoja oireita koirastani, enkä halunnut luopua siitä. Vuoden päästä ensimmäisistä allergiaoireista, sain ensimmäisen astmakohtauksen. [/quote] Mulla on ollu kissa 6 vuotta. Allergiaoireita tulee. Vaikka astma puhkeaisikin niin kissoistani en luovu. [/quote] Voi kuule! Ihan varmasti luovut, kun henki ei kulje! Nm. kokemusta on [/quote] Voi kuule! Ihan varmana en luovu. Olen saanut jo pariin otteeseen itseasiassa pahan astmakohtauksen. En kissojen takia vaan silloisten opintojen takia. Kohtaukset tuli kotona. Lopetin opiskelun ja astmaoireet hävisivät. En luopunut kissoistani, enkä luovu tulevaisuudessakaan. Joten? Vieläkö väännetään tästä asiasta lisää? Kukakohan meistä mut tunteekaan paremmin? Te vai mä?
[/quote]
Allergiaa aiheuttava opiskelu. Jepjep. Pääsitkö eläkkeelle?
Mä olen kissa-allergikko ja näin keväisin tekee tiukkaa asua kahden kissan kanssa saman katon alla. Lääkärit on ehdotelleet kissoista luopumista, mut en luovu. Eihän lääkäritkään suostu lapsistaan luopumaan, miksi siis mun tarveis?