Syyhy
Millä perkeleellä tän syyhyn saa pois? Oon nyt kohta jo kaks vuotta kärsiny ja raapinu ihoo ihan verille, äskön menin raapimaan ja nyt on kädet niin täynnä pieniä paukamia että ne on turvonnu eikä pysty oikeen ees taittaan sormia. Myös mun poikaystävällä on tää ja ollaan kolme kertaa jo tehty hoito, kerran voiteella ja kaksi kertaa lääkkeillä ja aina se vaan tulee takas. AUTTAKAA!😭 En oikeesti jaksa enää, töissäki nolottaa käydä ku iho on iha spitaalisen näkönen ku on täynnä arpia ja rupia…Ainoa paikka mun kehosta missä iho ei oo vielä rikki on naama ja pää, kaikki muut paikat varpaista olkapäihin kutiaa 24/7… Miten pääsen tästä taudista eroon LOPULLISESTI? En oikeasti jaksa enää, oon ihan masentunu tän asian takia ja hävettää se miltä oma iho näyttää…
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ivermektiinillä on hoidettu syyhyä.
https://www.duodecimlehti.fi/duo80296
Tiedetään, ollaan kahdet lääkkeet jo ostettu ja syöty mutta syyhy tuli takaisin molemmilla kerroilla… Tarkoitin lähinnä että haluaisin kaikki käytännön vinkit että kuinka paljon sitä kämppää pitää puunata että nää paholaiset kuolee varmasti eikä enää tule takaisin. Joka sivulla melkein lukee ettei kotona tarvitse siivota ollenkaan, pelkkä vaatteiden ja lakanoiden pesu riittää mutta selkeästi se ei riitä kun aina ne jostain tulee takaisin.
Ehdottomasti lääkärin vastaanotolle. Tehottomat hoidot/voiteet antaa vaan 'vastustuskykyä' tälle viheliäiselle syyhylle.
Kaikki mahdolliset vaatteet/petivaatteet 60asteen pesuun tai pakkaseen.
Ehkä sänky ja sohva höyrypesurilla? En osaa sanoa.
Itsellä riitti aikoinaan kun vaatteet ja petivaatteet käsitteli kuumalla.
Tsemppiä
Meillä on kerran ollut syyhy, lähti Nix-voiteilla. Ei mitään hajua mistä se tuli, ensimmäisenä se oli miehessä. Pesin kaikki petivaatteet ja vaatteet ja lapset. Inhottava vaiva. Voisiko olla mahdollista että syyhy tulee teille jostain jonkun mukana uudestaan? Töistä, harrastuksesta?
Ivermektiinillä on hoidettu syyhyä.
https://www.duodecimlehti.fi/duo80296