Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläasteen opettaja pakottanut lapsen katsomaan kosmosta

Vierailija
07.03.2015 |

Esikoisemme fysiikan opettaja on siis pakottanut lapset katsomaan tätä ohjelmaa joka aivopesee lapsista ateisteja. Sähköpostiin ei vastattu koululta vaikka maanantaina laitoin ja vanhempainilta on vasta ensi kuussa. Miten toimia? Toistaiseksi ei lapsemme mene nuille tunneille vaan viettää saman ajan kirjastossa. Mutta eihän tällaista syrjintää voi koulu harjoittaa?

Muilla samanlaisia kokemuksia? Miten toimitte?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Tiede ei poissulje myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa... [/quote] Ja tuskin tulee sulkemaankaan, koska ketään ei kiinnosta lentävät spagettihirviöt. Ja jos näet, niin olen koko ajan puhunut jumalasta, en Jumalasta. Uskontojen ympärillä pyörii muuten hirveästi tutkijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu saada totuus asiasta selville. Ja tutkimallahan se parhaiten saadaan, eikä millään mutulla siitä että jotain on tai ei ole ja jätetään asia siihen. [/quote] Miten niin ei kiinnosta, lentävän spagettihirviön ympärille on perustettu kokonainen kirkko. Etkö sinä kunnioita muiden uskoa?

[/quote]

Ai on? Missäs te kokoonnutte? Voisin mielelläni tulla kuulemaan lisää teidän uskonnostanne.

Vierailija
22/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia, mikä siinä sarjassa liittyy uskontoon on se, että kirkko ahdisteli ja vangitsi tiedemiehiä, jotka kyseenalaistivat kirkon opit omiin tutkimuksiin ja havaintoihinsa vedoten. Sittemmin samat teoriat on pystytty näyttämään toteen, mutta kirkkohan ei paljon pyytele anteeksi noitavainojaan.

Olisi aivan sairaan hauskaa olla siinä vanhempainillassa kuuntelemassa, kun joku oppilaiden vanhemmista itsensä mokaa koulun auditoriossa muun kuulijakunnan edessä kieltämällä Cosmos -sarjan esittämisen ateismiä edistävänä jumalanpilkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Tiede ei poissulje myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa... [/quote] Ja tuskin tulee sulkemaankaan, koska ketään ei kiinnosta lentävät spagettihirviöt. Ja jos näet, niin olen koko ajan puhunut jumalasta, en Jumalasta. Uskontojen ympärillä pyörii muuten hirveästi tutkijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu saada totuus asiasta selville. Ja tutkimallahan se parhaiten saadaan, eikä millään mutulla siitä että jotain on tai ei ole ja jätetään asia siihen. [/quote] Uskonnon tutkijat tutkivat uskovaa ihmistä ja ihmisyhteisöä, eivät uskontojen kohteita.

[/quote]

No et taida hirvesäti tietää asiasta, jos väität, että tutkitaan vain ihmisiä ja yhteisöjä :D Siellä tutkitaan uskonnollista kirjallisuutta, historiallisia uskonnollisia paikkoja, pyritään esim. maaperän avulla tutkimaan ja selvittämään, mistä uskonnollisten kirjojen tarinat ovat voineet syntyä. Tutkitaan paranormaaleja ilmiöitä (usein uskontoihin liittyviä, kuten demoneita, kummituksia, yms.)

On varmaan vielä monia muitakin esmerkkejä, jotka eivät rajoitu vain nykyajan eläviin ihmisiin.

Vierailija
24/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Tiede ei poissulje myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa... [/quote] Ja tuskin tulee sulkemaankaan, koska ketään ei kiinnosta lentävät spagettihirviöt. Ja jos näet, niin olen koko ajan puhunut jumalasta, en Jumalasta. Uskontojen ympärillä pyörii muuten hirveästi tutkijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu saada totuus asiasta selville. Ja tutkimallahan se parhaiten saadaan, eikä millään mutulla siitä että jotain on tai ei ole ja jätetään asia siihen. [/quote] Miten niin ei kiinnosta, lentävän spagettihirviön ympärille on perustettu kokonainen kirkko. Etkö sinä kunnioita muiden uskoa?

[/quote]

Ai on? Missäs te kokoonnutte? Voisin mielelläni tulla kuulemaan lisää teidän uskonnostanne.
[/quote]
Www.venganza.org antaa lisätietoa.

Vierailija
25/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Tiede ei poissulje myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa... [/quote] Ja tuskin tulee sulkemaankaan, koska ketään ei kiinnosta lentävät spagettihirviöt. Ja jos näet, niin olen koko ajan puhunut jumalasta, en Jumalasta. Uskontojen ympärillä pyörii muuten hirveästi tutkijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu saada totuus asiasta selville. Ja tutkimallahan se parhaiten saadaan, eikä millään mutulla siitä että jotain on tai ei ole ja jätetään asia siihen. [/quote] Uskonnon tutkijat tutkivat uskovaa ihmistä ja ihmisyhteisöä, eivät uskontojen kohteita.

[/quote]

No et taida hirvesäti tietää asiasta, jos väität, että tutkitaan vain ihmisiä ja yhteisöjä :D Siellä tutkitaan uskonnollista kirjallisuutta, historiallisia uskonnollisia paikkoja, pyritään esim. maaperän avulla tutkimaan ja selvittämään, mistä uskonnollisten kirjojen tarinat ovat voineet syntyä. Tutkitaan paranormaaleja ilmiöitä (usein uskontoihin liittyviä, kuten demoneita, kummituksia, yms.)

On varmaan vielä monia muitakin esmerkkejä, jotka eivät rajoitu vain nykyajan eläviin ihmisiin.
[/quote]
En tarkoittanut nykyajan ihmisiä, vaan ihmisen uskonnollista toimintaa, mihin nuo sinun esimerkkisikin kuuluvat.

Vierailija
26/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:42"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Lue tuo tuore fysiikan julkaisu ja jatketaan keskustelua: Spontaneous creation of the universe from nothing http://arxiv.org/abs/1404.1207 [/quote] No huhhuh. Ei ole minun tieteellisen englannin ymmärrys ihan noin korkealla. Tosin jos tuossa todistettaisiin aukottomasti, että jumaluutta ei ole olemassakaan, niin kai se olisi jo kerrottu kiireellä koko maailmalle ;) [/quote] Näytä mulle se tutkimus, missä todistetaan ettei mun vaatekaapissa asuvaa vihreää jättioravaa ole olemassa. Näytä mulle. Et pysty. MOT [/quote] Mä en edes jaksa lähteä tähän väittelyyn :D Joten turha edes yrittää. Jos muuten todella näet vihreän jättioravan sun kaapissasi, eikä kukaan muu, niin suosittelen tapaamaan jotain päätohtoria. En sano, etteikö sinulla olisi kyky nähdä toisiin ulottuvuuksiin ja maailmoihin, mutta uskon todennäköisemmin johonkin aivoperäiseen sairauteen kohdallasi ;) [/quote] Tähän voisikin sitten vastata että jos kykenee uskomaan johonkin todistamattomaan jumalolentoon voisi käydä siellä päätohtorilla

[/quote]

Itse asiassa jumaluuden läsnäoloa ja aivojen toimintaa on tutkittu ja tutkitaan edelleen. En muista tuloksia, mutta netistä löytyy, kun kaivelee tietoja.

Itse en muuten ole nähnyt jumalolentoa, enkä ole sellaista väittänytkään. En silti voi kieltää, etteikö jonkinlaisen jumaluuden olemassaolo ole mahdollista niinkin isossa mestassa, kuin koko universumissa (ja sen yli). Jumalolento voisi olla vaikka niinkin yksinkertainen asia, kuin avaruusoliot, mistä voi tietää, kun meidän teknologia ei ole vieläkään mitään erikoista, vaikka isoja harppauksia ollaankin hypitty. Ja isompia harppauksia tullaan hyppimään, tästäkin taisi olla jokin hieno graafinen tilasto jossain päin nettiä.

Se, että minua kiinnostaa tieteelliset tutkimukset uskoihin, uskontoihin ja jumaliin, ei tarkoita sitä, että minun pitäisi käydä päätohtorilla.

Vierailija
27/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:43"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"] Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia. [/quote] Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan. Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla. [/quote] Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa. Pysyn kannassani: Tiede ja uskonto eivät missään nimessä sulje toisiaan pois. Esimerkiksi Isaac Newton oli uskossa, vaikka keksikin tieteellisiä selityksiä havainnoilleen. [/quote] Tiede ei poissulje myöskään lentävän spagettihirviön olemassaoloa... [/quote] Ja tuskin tulee sulkemaankaan, koska ketään ei kiinnosta lentävät spagettihirviöt. Ja jos näet, niin olen koko ajan puhunut jumalasta, en Jumalasta. Uskontojen ympärillä pyörii muuten hirveästi tutkijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu saada totuus asiasta selville. Ja tutkimallahan se parhaiten saadaan, eikä millään mutulla siitä että jotain on tai ei ole ja jätetään asia siihen. [/quote] Uskonnon tutkijat tutkivat uskovaa ihmistä ja ihmisyhteisöä, eivät uskontojen kohteita. [/quote] No et taida hirvesäti tietää asiasta, jos väität, että tutkitaan vain ihmisiä ja yhteisöjä :D Siellä tutkitaan uskonnollista kirjallisuutta, historiallisia uskonnollisia paikkoja, pyritään esim. maaperän avulla tutkimaan ja selvittämään, mistä uskonnollisten kirjojen tarinat ovat voineet syntyä. Tutkitaan paranormaaleja ilmiöitä (usein uskontoihin liittyviä, kuten demoneita, kummituksia, yms.) On varmaan vielä monia muitakin esmerkkejä, jotka eivät rajoitu vain nykyajan eläviin ihmisiin. [/quote] En tarkoittanut nykyajan ihmisiä, vaan ihmisen uskonnollista toimintaa, mihin nuo sinun esimerkkisikin kuuluvat.

[/quote]

Maantieteellisen historian tutkiminen ei millään lailla tutki ihmisen uskonnollista toimintaa. Maantieteellisen historian tutkiminen toisaalta saattaa selittää ihmisten uskonnollisia toimintoja.

Kaksi eri asiaa.

Vierailija
28/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"]

Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia.

[/quote]

Mistä näitä valopäitä oikein syntyy? Entisajan suuret nerot olivat myös itse uskovaisia. Nykyäänkin monet tieteilijät uskovat johonkin jumalaan.

Ei tiede ja uskonto sulje toisiaan pois millään lailla.

[/quote]

Okei, nyt vois alapeukuttajat sitten todistaa jumalan olemassaolemattomuuden :D Olisitte kyllä aika guruja, koska sitä ei ole vielä pystytty todistamaan. Niinkuin ei jumalan olemassaoloakaan ole voitu varmistaa.

[/quote]

Todista sinä, että vaaleanpunaisia yksisarvisia ei ole olemassa.

Vierailija
29/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaisia yksisarvisia ei mainita Raamatussa.

Vierailija
30/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:08"]Siis toi kosmoshan on oikeesti ihan kauheaa ateismipropagandaa mitä oon kuullut. Jonkun hullun teorioita pakotetaan totena lasten päähän ja Jumalaa pilkataan ja yritetään syyllistää lapsia kun eivät usko, että ihminen on apina joka vaan sattumalta ilmestyi tyhjästä. Tää ohjelmahan on pelkkää kiusaamista moraalittomuuden agendalla, tarkoituksenaan edesauttaa riettautta, teiniraskauksia ja ties mitä moraalittomuuksia.
[/quote]

Tää viesti oli oikeasti hauska mutta valitettavasti et vetänyt sitä ihan niin överiksi, että kaikki tajuaisivat sen sarkasmiksi. Lisää ensi kerralla esimerkiksi "saatananpalvontaa ja vauvojen uhraamista"

Vierailija
31/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö joku käydä järjellistä keskustelua uskovaisten kanssa? Haloo. Tyypit uskovat pilvenreunalla asuvaan ukkoon, joka käskee murhata viattomia vauvoja ja levätä sapattina kuoleman uhalla. Ukko rakensi ihmiset savesta ja teki naisille kuukautiset jotka ovat niin saastaiset ettei naisen sovi puhua miehelle niiden aikaan. Lisäksi ukon mielestä maitoa ja lihaa ei saa syödä samasta kulhosta, oman lapsen myyminen orjaksi on ihan ok. Yritätte oikeasti väitellä sellaisten vajaamielisten kanssa, jotka uskovat tuollaista? :D yhtä hyvin voisin nyt syventyä filosofiseen keskusteluun jukkapalmun kanssa

Vierailija
32/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvinhän tämä shakkilauta on jo paskottu, mutta kunniamaininta huumoriarvosta sille, joka kuvitteli uskontotieteilijöiden tutkivan, mikä uskonto on oikeassa / onko jumalaa olemassa :'D

Vierailija
33/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateismi on uskonnoista hulluin

kaikki tuli tyhjästä ja ihmiset tuli kaloista sattumalta

milloin viimeksi näitte kun kala synnytti jonkun muun kun kalan?

Vierailija
34/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:55"]ateismi on uskonnoista hulluin

[/quote]

No ilmeisesti äitis on ainakin synnyttänyt pässin, onks se lahna?

Vierailija
35/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kuulun rasisteihin ja ongelma on musta juontaja

Vierailija
36/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:55"]

ateismi on uskonnoista hulluin

[/quote]

Jos ateismi on uskonto niin OFF on televisiokanava...

Eikä se niin hullua ole, kun tutkii vaikka termodynamiikan toista pääsääntöä!

Vierailija
37/80 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:15"]

Vaaleanpunaisia yksisarvisia ei mainita Raamatussa.

[/quote]

Korealaisissa kansantaruissa niistä mainitaan. Pohjois-Koreassahan uutisoitiin vastikään että Suuri Johtaja oli löytänyt yksisarvisen pesän vuorilta!

Vierailija
38/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä aloitus vitsi? Lääkkeet?

Vierailija
39/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se totuus on kuulla yläasteella.

Vierailija
40/80 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nykyään kysyä oppilailta ja niiden vanhemmilta, saako lapsille näyttää jonkun filminpätkän opetustarkoituksessa? Fysiikan oppimäärään ei kuulu ateismiin opastaminen, joten opetuskeskustelukin koski varmasti fysiikkaa. Saako mielestäsi kielten tunneilla katsoa vieraskielisiä elokuvia tai verkkolehtiä, vai onko sekin pakotusta? Tai missään aineessa aiheeseen liittyvää materiaalia? Saako oppilaita ylipäänsä opettaa, vai onko sekin ap:n mielestä pakottamista. Kaikenhan pitää aina olla vaan KIVAA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi