Olen odottanut kohta 2 vuotta ja nyt siihen tuli loppu: Ostin liput 3 eri konserttiin alkuvuodelle.
Olen saanut tarpeekseni. Siis siinä tapauksessa menen, jos ne ylipäätään pidetään eikä peruta.
Kommentit (12)
Tällä menolla perutaan ihan varmana, joten valmistaudu odottamaan vielä vähän lisää. hEtKeN vIeLä jAkSaA
Me yritimme eilen mennä kuuntelemaan Ismo Leikolaa Finlandia-talolle. Oli jo loppuunmyyty.
Ostaisin itsekin, jos ei kysyttäisi passeja. Olen istunut oopperassa parhailla paikoilla.
Niin? Me muut ollaan käyty festareilla ja keikoilla jo kauan.
Suuret konsertit perutaan aika todennäköisesti, mutta vaan ei hätää! Mun takapiha kemuissa joka lauantai paikallinen juntti orkesteri ja ämpäreittäin kotipolttoista raikasta väkijuomaa. Saat eturivin paikat. Vapaa pääsy.
Ole käynyt jo ole menossa. Ei haittaa passin kysyminen, pääasia että voi tehdä asioita.
Pakko päästä kuuntelemaan massa musiikkia pandemian aikana
ja sitten laitetaan syyt rokottomattomien niskoille, kun ei itse haluta ottaa yhtään syytä omille niskoille ja jatkaa biletystä muiden kustannuksella.
Minä kävin jo oopperassa. Oli ihanaa 😊. En usko, että tapahtuma-alaa enää voidaan kurittaa lisää, eli konsertit järjestetään, kunhan passi vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakko päästä kuuntelemaan massa musiikkia pandemian aikana
ja sitten laitetaan syyt rokottomattomien niskoille, kun ei itse haluta ottaa yhtään syytä omille niskoille ja jatkaa biletystä muiden kustannuksella.
Vaikka rokotetut levittää ja sairastaa, se on rokottamaton kuka kuormittaa terveydenhuoltoa eli voisi lopettaa itsekkyyden ja ottaa sen perkuleen rokotteen.
Mä olen käynyt musiikkitalolla. Nyt siellä pitää esittä koronapassi. Sopii mulle, menen ensiviikon jälkeen hakee kolmatta rokotetta.
Dire Straits Experience? Pori, Tampere ja Hki. Niihin??