Paljonko nukutte päivässä?
Itse nukuin esim viime yönä 10h ja päivällä tunnin päikkärit. Sama joka päivä. Väsymysvaivaa. Syynä ehkä kilpirauhanen vaikka lääkitty onkin.
Kommentit (14)
En ainakaan tarpeeks,nytkin oon iha rättiväsynyt. Ei jaksais tehdä mitään ja haukotuttaa, ei kuitenkaan saa unta vielä.
Normaalisti selviän noin 7 tunnin yöunilla, mutta nyt kun oon raskaana niin tuntuu, että voisin nukkua koko ajan. Nukun yössä 9-12 h ja ehkä vielä päikkärit päälle.
Nukun tosi paljon. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Sairauteni yksi oire on uupumus. Nukun yöllä niin paljon, kuin mahdollista, ehkä keskimäärin 9 tuntia. Sen lisäksi nukun päikkärit, jotka kestää 1- 4 tuntia tilanteesta riippuen.
6h on ihan maksimi ja siihen puolen tunnin päikkärit.
En nuku päivisin ollenkaan. Öisin noin 7 h.
Noin 6 ja puoli tuntia arkena ja viikonloppuna, tosin arkena jää kyllä joskus vähäisemmäksikin.
3-7 tuntia ja sekin pätkissä. Vauva 2kk valvottaa ja herättää syömään monta kertaa yössä.
Optimi minulle on n. 8,5 tuntia. Unirytmini vain on niin viturallaan että tällä hetkellä nukun muutaman tunnin pätkissä, harvinaisen vaikea säätää rytmiä kohdilleen.
7,5h yhtäjaksoista yöunta on mulle ideaali. Vajaatoiminta mullakin, mutta ei kyllä väsytä kun lääkitys kohdillaan.
Viikolla noin 4-6 tuntia ja viikonloppuna 8-10 tuntia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 18:26"]
Viikolla noin 4-6 tuntia ja viikonloppuna 8-10 tuntia.
[/quote]
Sama.
9h normaalisti :)